Skocz do zawartości
KLICHO

Wałek od SDI do 1.9TDI 1Z

Rekomendowane odpowiedzi

druga na 3-ce.

9,5 sekundy od 1500-4000obr. Mi wychodzi prawie równe 7, jeśli mogę przyrównać wyniki.

Patrzyłeś co z tą pompą? Masz manometr, żeby nie pchać się w rozbieranie, a zacząć od sprawdzenia ciśnienia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czasy zależne są od tego,jak komu turbo wstaje.Jeżeli dołem pompuje swoje,to i czas będzie lepszy.

Widziałem loga gościa,który mając 205/420 robił takie same czasy,jak ja na 185/377,a turbo u niego dołem pompowało.

Edytowane przez sagon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mam manometru, mam tylko tę przejściówkę od Ciebie. Gadałem z pompiarzem- w razie czego ciśnienie się ustawi. Ale to chyba nie jest wina samego ciśnienia - nigdy dotąd czegoś takiego nie było w tej pompie.

 

P.S. Dodatkowo pojawił się błąd 00550 Start of Injection... wygląda na to, że trzeba pompę wyciągać i na stół. Ale to najwcześniej w przyszłym tygodniu, niestety.

Edytowane przez serek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie mam manometru, mam tylko tę przejściówkę od Ciebie. Gadałem z pompiarzem- w razie czego ciśnienie się ustawi. Ale to chyba nie jest wina samego ciśnienia - nigdy dotąd czegoś takiego nie było w tej pompie.

 

P.S. Dodatkowo pojawił się błąd 00550 Start of Injection... wygląda na to, że trzeba pompę wyciągać i na stół. Ale to najwcześniej w przyszłym tygodniu, niestety.

wykrec zawor do regulacji cisnienia pewnie wypadla z niego zawleczka i tu jest caly problem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zawór był zmieniany na inny, z ori pompy Reni i nie jest jeszcze ruszany. Stary był wbijany przeze mnie ale prawie na granicy rozpadu dlatego założyłem inny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zawór był zmieniany na inny, z ori pompy Reni i nie jest jeszcze ruszany. Stary był wbijany przeze mnie ale prawie na granicy rozpadu dlatego założyłem inny.

ale sprawdzic nie zaszkodzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie robię już więcej OT - jak zrobię to dam znać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakby co,to mam do ożenienia de 143:jasne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ile PLNów wołasz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tę akurat sztukę oddam za 220 zeta,bo ma delikatną wżerę.Spokojnie będzie się kręciła,ale idealna nie jest,stąd taka,a nie inna cena.

Pompa,jak to zwykle większość 107j idealna,tylko jak się po rozebraniu okazało,leżała już swoje,bo w środku był taki syf,że ledwo się to udało rozebrać.

Na fali powstała mała wżera,ale na stronie spadowej,więc tam już nacisk rolek jest dużo mniejszy.Fala nie jest po dużym przelocie,co widać po bolcu i osadzeniu podkładki,ale ma ten właśnie mankament.

Zdrowiutkie sprzedawałem po 350,więc jak chcesz.Nie namawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy ktoś może mi podać nr wałka sdi do 130km bo 38E jest do 110 km

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Było podane wyżej do 2,0 sdi, szukaj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Traksio dawal numer nawet w tym temacie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie wpadł mi w ręce wałek 28D w takim stanie wb53.jpg

0u2f.jpg

xd7c.jpg

 

Warto go montować czy wyrzucić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym odpuścił....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To się już nawet na złom nie nadaje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę odświeżę temat... a czy ktoś mógłby napisać coś na temat wałka z SDI, ale AEY o oznaczeniu 28H ( bo taki miałem u siebie w silniku AEY przerobionym na TDI ), obecnie zastąpiłem go wałkiem z 1.6TD kod silnika SB, będę jutro wymieniał hydrosy i zastanawiam się czy nie wrócić do poprzedniego wałka 28H czy jednak zostać przy tym od SB'ka?? W temacie było o 28D, ale o 28H nikt nic nie napisał, ma może ktoś jakieś dane odnośnie faz rozrządu dla niego??

Edytowane przez marcinas1983

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wałek z aey ma takie same fazy rozrządu,jak sdi agp/aqm.Ale czy tak samo długi skok zaworu,tego nie wiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wałek z aey ma takie same fazy rozrządu,jak sdi agp/aqm.Ale czy tak samo długi skok zaworu,tego nie wiem.

 

dzięki za odpowiedź... dlatego wleci ponownie wałek od AEY... :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności