banshee Zgłoś #281 Napisano 12 Czerwca 2013 druga na 3-ce. 9,5 sekundy od 1500-4000obr. Mi wychodzi prawie równe 7, jeśli mogę przyrównać wyniki. Patrzyłeś co z tą pompą? Masz manometr, żeby nie pchać się w rozbieranie, a zacząć od sprawdzenia ciśnienia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #282 Napisano 12 Czerwca 2013 (edytowane) Czasy zależne są od tego,jak komu turbo wstaje.Jeżeli dołem pompuje swoje,to i czas będzie lepszy. Widziałem loga gościa,który mając 205/420 robił takie same czasy,jak ja na 185/377,a turbo u niego dołem pompowało. Edytowane 12 Czerwca 2013 przez sagon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #283 Napisano 12 Czerwca 2013 (edytowane) Nie mam manometru, mam tylko tę przejściówkę od Ciebie. Gadałem z pompiarzem- w razie czego ciśnienie się ustawi. Ale to chyba nie jest wina samego ciśnienia - nigdy dotąd czegoś takiego nie było w tej pompie. P.S. Dodatkowo pojawił się błąd 00550 Start of Injection... wygląda na to, że trzeba pompę wyciągać i na stół. Ale to najwcześniej w przyszłym tygodniu, niestety. Edytowane 13 Czerwca 2013 przez serek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek1606 Zgłoś #284 Napisano 13 Czerwca 2013 Nie mam manometru, mam tylko tę przejściówkę od Ciebie. Gadałem z pompiarzem- w razie czego ciśnienie się ustawi. Ale to chyba nie jest wina samego ciśnienia - nigdy dotąd czegoś takiego nie było w tej pompie. P.S. Dodatkowo pojawił się błąd 00550 Start of Injection... wygląda na to, że trzeba pompę wyciągać i na stół. Ale to najwcześniej w przyszłym tygodniu, niestety. wykrec zawor do regulacji cisnienia pewnie wypadla z niego zawleczka i tu jest caly problem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #285 Napisano 13 Czerwca 2013 zawór był zmieniany na inny, z ori pompy Reni i nie jest jeszcze ruszany. Stary był wbijany przeze mnie ale prawie na granicy rozpadu dlatego założyłem inny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek1606 Zgłoś #286 Napisano 13 Czerwca 2013 zawór był zmieniany na inny, z ori pompy Reni i nie jest jeszcze ruszany. Stary był wbijany przeze mnie ale prawie na granicy rozpadu dlatego założyłem inny. ale sprawdzic nie zaszkodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #287 Napisano 13 Czerwca 2013 nie robię już więcej OT - jak zrobię to dam znać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #288 Napisano 14 Czerwca 2013 Jakby co,to mam do ożenienia de 143:jasne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DeepHeet Zgłoś #289 Napisano 20 Czerwca 2013 Ile PLNów wołasz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #290 Napisano 21 Czerwca 2013 Tę akurat sztukę oddam za 220 zeta,bo ma delikatną wżerę.Spokojnie będzie się kręciła,ale idealna nie jest,stąd taka,a nie inna cena. Pompa,jak to zwykle większość 107j idealna,tylko jak się po rozebraniu okazało,leżała już swoje,bo w środku był taki syf,że ledwo się to udało rozebrać. Na fali powstała mała wżera,ale na stronie spadowej,więc tam już nacisk rolek jest dużo mniejszy.Fala nie jest po dużym przelocie,co widać po bolcu i osadzeniu podkładki,ale ma ten właśnie mankament. Zdrowiutkie sprzedawałem po 350,więc jak chcesz.Nie namawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TuRbO4Fun Zgłoś #291 Napisano 21 Czerwca 2013 czy ktoś może mi podać nr wałka sdi do 130km bo 38E jest do 110 km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #292 Napisano 21 Czerwca 2013 Było podane wyżej do 2,0 sdi, szukaj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #293 Napisano 21 Czerwca 2013 Traksio dawal numer nawet w tym temacie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1634 Zgłoś #294 Napisano 28 Czerwca 2013 Panowie wpadł mi w ręce wałek 28D w takim stanie Warto go montować czy wyrzucić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #295 Napisano 28 Czerwca 2013 Ja bym odpuścił.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #296 Napisano 28 Czerwca 2013 To się już nawet na złom nie nadaje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #297 Napisano 29 Czerwca 2013 Podsyłam nową aukcję, która się pojawiła. oczywiście wałek 38E. http://allegro.pl/show_item.php?item=3359555241 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinas1983 Zgłoś #298 Napisano 29 Lipca 2013 (edytowane) Trochę odświeżę temat... a czy ktoś mógłby napisać coś na temat wałka z SDI, ale AEY o oznaczeniu 28H ( bo taki miałem u siebie w silniku AEY przerobionym na TDI ), obecnie zastąpiłem go wałkiem z 1.6TD kod silnika SB, będę jutro wymieniał hydrosy i zastanawiam się czy nie wrócić do poprzedniego wałka 28H czy jednak zostać przy tym od SB'ka?? W temacie było o 28D, ale o 28H nikt nic nie napisał, ma może ktoś jakieś dane odnośnie faz rozrządu dla niego?? Edytowane 29 Lipca 2013 przez marcinas1983 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #299 Napisano 29 Lipca 2013 Wałek z aey ma takie same fazy rozrządu,jak sdi agp/aqm.Ale czy tak samo długi skok zaworu,tego nie wiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinas1983 Zgłoś #300 Napisano 29 Lipca 2013 Wałek z aey ma takie same fazy rozrządu,jak sdi agp/aqm.Ale czy tak samo długi skok zaworu,tego nie wiem. dzięki za odpowiedź... dlatego wleci ponownie wałek od AEY... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach