Skocz do zawartości
Gość irco

Jaka instalacja do B3 1,8 G60

Rekomendowane odpowiedzi

Gość irco

Kupiłem passata B3 1,8 benz turbo i chciałbym założyć do niego gaz. Jaką instalację najlepiej złożyć?? Mechanik proponuje mi sekwęcje ale mój kopega zalożył i jest niezadowolony. Czy możęna założyć gaz pomijając turbo?? Samochód został sprowadzony z Niemiec i chcialbym cos sie dowiedziec o tym modelu (kombi).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jakto turbo? czyżby silnik swapowany?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość irco

nie wiem ma 160KM Syncro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ppmarian
jakto turbo? czyżby silnik swapowany?

 

pewnie koledze sie pomylilo i chodzi o kompresor czyli G60

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość irco

chyba tak mnie kazdy mowi ze to turbo ale wlasciwie to sprezarka poradzicie co z tym gazem?? i czy w ogole warto zakladac??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak dużo jeździsz to warto.

Poczytaj sobie wątek http://www.forum.vw-passat.pl/topics19/ile-gazu-pali-passat-vt422.htm

Jeżeli ktoś ma taki silnik jak Ty to zobacz na spalanie gazu i sobie możesz przeliczyć czy się opłaca czy nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość irco

dziwie sie tylko tym ze do kogo bym nie pojechal (mechanik) to kazdy mi mowi ze ta sprezarka to niewypal i chyba najbardziej klopotliwe silniki czy w takim pasku to jest jakis inny silnik czy tez norma 1,8 na wielopunkcie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nie wiem, ale jakbym miał pare grosza to chętnie zainwestowałbym w silnik z kompresorem g60, zdając sobię sprawe że dbałość i naprawy takiego silnika troche grosza kosztują.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ppmarian
to kazdy mi mowi ze ta sprezarka to niewypal i chyba najbardziej klopotliwe silniki

 

bzdura.

 

ja na takim motorze w pasku zrobilem 210kkm i ZERO problemow. Prawda jest natomiast ze nie sa to silniki idiotoodporne jak wiekszosc w VW. tu nmiestety BARDZO trzeba dbac o czystosc oleju i absolutny zakaz przekraczania 2500obr jak temp oleju ma ponizej 50C

 

zadbany kompresor wytrzymuje do 250kkm po tem niestety nalezy wymienic listwy i uszczelnienia (do 2000PLN kapitalny remont)

 

ale popatrz na to inaczej masz kultowy silnik pod maska ktory z pojemnosc 1800 i 2 zaworach na glowicy w 89 roku mial 10KM wiecej niz obecne 1.8T 20V

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość jam_jam!

zgadzam sie ppmarian ale o gazie to raczej może zapomnieć, a poza tym to lekka profanacja do takiego motoru... zdecydowanie odradzam gaz do G60 bo wtedy dołączysz do narzekających na ten silnik... podejżewam że niezabardzo wiedziałeś co kupujesz kolego, prawda?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności