swiru Zgłoś #41 Napisano 23 Września 2013 (edytowane) pin 7 jest od tylnego przeciwmgłowego. masz paska z US?? a tak przy okazji to miałeś przyjechać!? Zgadza się Passek jest z US, miałem przyjechać ale ciągle mi nie po drodze (żona, małe dziecko itp. dzięki Edytowane 24 Września 2013 przez swiru Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
swiru Zgłoś #42 Napisano 24 Września 2013 A może ktoś mi jeszcze podpowie jakie kupić piny do przełącznika świateł w serwisie aledrogo? aha i jakiej grubości przewód zastosować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekTDI Zgłoś #43 Napisano 23 Października 2013 Panowie mam nurtujące mnie pytanie odnośnie montażu halogenów tzn do czego są przykręcone halogeny (uchwyty, mocowania, bezpośrednio do zderzaka)? Rozchodzi się o to czy nie mając halogenów od nowości to czy mam mocowania w zderzaku do tych halogenów czy dokupuje się oddzielnie? I czy są różnice w halogenach z auta "anglika" od wersji na europę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #44 Napisano 24 Października 2013 przykręcone są do zderzaka zobacz jak tutaj http://forum.vw-passat.pl/threads/106825-Instrukcja-Podlaczenie-spryskiwaczy-reflektorow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bobie Zgłoś #45 Napisano 24 Października 2013 Panowie mam nurtujące mnie pytanie odnośnie montażu halogenów tzn do czego są przykręcone halogeny (uchwyty, mocowania, bezpośrednio do zderzaka)? Rozchodzi się o to czy nie mając halogenów od nowości to czy mam mocowania w zderzaku do tych halogenów czy dokupuje się oddzielnie? I czy są różnice w halogenach z auta "anglika" od wersji na europę? Tak jak Bimbasz guru powiada . Jak nie masz parktronic-a to mam do sprzedania wiązkę do zderzaka ze złączami do halogenów. Wiasomość na PW jakby co. Jakbyś*potrzebował*konsultacji, to też służę pomocą, bo taki mod u siebie robiłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macsok Zgłoś #46 Napisano 24 Października 2013 Myślę że samochód był po jakimś dzwonię i ktoś dołożył zderzak z halogenami z przodu. Ja w swoim passacie B6 USA przechodziłem dokładkę halogenów przednich. Musiałem dołożyć nowy przełącznik świateł plus kable dodatkowe między bordenzem a przełacznikiem i plus kable między bordenzem a halogenami i programowanie bordenza. Na początku sprawdził bym czy światła są podpięte pod instalacje czy takowa istnieje. W wersji europejskiej może być instalacja już gotowa i wystarczy tylko nowy włącznik i przeprogramowanie bordenza. Jeśli będziesz miał pytania odnośnie schematów to daj znać do poszukam, coś jescze powinienem mieć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #47 Napisano 24 Października 2013 Myślę że samochód był po jakimś dzwonię i ktoś dołożył zderzak z halogenami z przodu. Ja w swoim passacie B6 USA przechodziłem dokładkę halogenów przednich. Musiałem dołożyć nowy przełącznik świateł plus kable dodatkowe między bordenzem a przełacznikiem i plus kable między bordenzem a halogenami i programowanie bordenza. Na początku sprawdził bym czy światła są podpięte pod instalacje czy takowa istnieje. W wersji europejskiej może być instalacja już gotowa i wystarczy tylko nowy włącznik i przeprogramowanie bordenza. Jeśli będziesz miał pytania odnośnie schematów to daj znać do poszukam, coś jescze powinienem mieć. Nie ma halogenów nie ma wiązki, tak to już jest w VW. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekTDI Zgłoś #48 Napisano 16 Listopada 2013 (edytowane) Rozpoczynam mod ale zanim do niego się zabiorę muszę zgromadzić niezbędne części i wiadomości: Kratki, halogeny już mam. Bornetz 3C8 i włącznik świateł z opcją halogeny przednie też na dniach do mnie doleci. Pozostała tylko elektryka: Potrzebuje przewód od włącznika świateł do Bornetza, z tego co wyczytałem to wpinam go Od włącznika swiateł pin 5 do kostki złącza E (T16k) w bordnetz-u do pinu nr 6 - przewodem serwisowym 000 979 009. W Bornetzie pod pin nr 4 wtyczki A wpinam przewód idący do halogenu prawego, a pod pin nr 2 wtyczki D przewód idący do halogenu lewego. Realizuje to przewodem serwisowym nr 000 979 026 Czy od Bornetza przewody idą bezpośrednio do halogenów? Bo piszecie jeszcze o 14-pinowej wtyczce w komorze silnika (czy jest to wtyczka od wiązki zderzaka) do której trzeba wpiąć przewód serwisowy o numerze 000 979 226 E (lub A). Trzeba kupić 2 szt - koszt ok 18 zł za szt. Po rozcięciu będziemy mieć 4 szt pinów (jeden na zapasie). Do tej 14-pinowej wtyczki podłączam również wspomniane przeze mnie wcześniej przewody od Bornetza (wtyk A pin 4, wtyk D pin 2). Pin masowy z wtyczki z komory silnika trzeba doprowadzić do punktu masowego (jaki nr tego pinu?) No i jeszcze potrzebuje wiązkę halogenów zderzaka. Wtyczki do halogenów to na allegro HB4 (11 zł/ szt) wszystko się zgadza? Nie potrzba żadnego przekaźnika? Edytowane 16 Listopada 2013 przez DarekTDI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bobie Zgłoś #49 Napisano 16 Listopada 2013 (edytowane) Rozpoczynam mod ale zanim do niego się zabiorę muszę zgromadzić niezbędne części i wiadomości:Kratki, halogeny już mam. Bornetz 3C8 i włącznik świateł z opcją halogeny przednie też na dniach do mnie doleci. Pozostała tylko elektryka: Potrzebuje przewód od włącznika świateł do Bornetza, z tego co wyczytałem to wpinam go Od włącznika swiateł pin 5 do kostki złącza E (T16k) w bordnetz-u do pinu nr 6 - przewodem serwisowym 000 979 009. Dokładnie tak. Ja nie rozlicinałem tego kabla, ponieważ piny z kabla serwisowego pasują z jednej i drugiej strony (bordnetz, włącznik), ale osobiście polecam trochę go przedłużyć, bo wówczas lepie się go prowadzi pod deską. W Bornetzie pod pin nr 4 wtyczki A wpinam przewód idący do halogenu prawego, a pod pin nr 2 wtyczki D przewód idący do halogenu lewego. Realizuje to przewodem serwisowym nr 000 979 026 Czy od Bornetza przewody idą bezpośrednio do halogenów? Bo piszecie jeszcze o 14-pinowej wtyczce w komorze silnika (czy jest to wtyczka od wiązki zderzaka) do której trzeba wpiąć przewód serwisowy o numerze 000 979 226 E (lub A). Trzeba kupić 2 szt - koszt ok 18 zł za szt. Po rozcięciu będziemy mieć 4 szt pinów (jeden na zapasie). Do tej 14-pinowej wtyczki podłączam również wspomniane przeze mnie wcześniej przewody od Bornetza (wtyk A pin 4, wtyk D pin 2). Dokładnie tak. Z Bordnetza wychodzą bezpośrednio przewody prądowe do halogenów, dolutowujesz do nich przedłużki (ok 1m wystarczy) - ważne żeby zastosować przewód o średnicy min. 2,5 mm2. Czyli do wtyczek Bordnetza wpinasz 2 przewody i przedłużasz je do komory silnika przepustem gumowym (jak w opisie). Ja jako "przepychacza" użyłem kawałka drutu stalowego z wyprostowanego wieszaka z pralni . Odciąłem grzybek gumowy od strony silnika, wepchnąłem delikatnie drut (żeby nie uszkodzić innych przewodów), "odebrałem" go w kabinie, przykleiłem końcówki przedłużonych przewodów i "wciągnąłem" do komory silnika. W komorze silnika masz plastikowe koryto, którym idą inne wiązki - dobrze przewód zaizolować i ułożyć w tym korycie. 14-pinowa wtyczka jest pod podłużnicą od wewnętrznej strony (bliżej środka). Jak włożysz rękę wzdłuż wiązki to do niej dojdzeisz. Łatwo ją zobaczysz po zdjęciu zderzaka. Pin masowy z wtyczki z komory silnika trzeba doprowadzić do punktu masowego (jaki nr tego pinu?) Nie pamiętam numeru pinu, ale jeśli będziesz miał z Allegro oryginalną wiązkę od zderzaka, to od razu się zorientujesz. Masa to brązowy przewód, a w wiązce masz tylko 3 takie grube przewody - to właśnie te do halogenów. Ważne żeby nie pomylić lewego z prawym . Polecam kupić wiązkę na Allegro, albo od znajomych, bo robienie jej samodzielnie raczej się nie opłaca. (koszt kompletnej to 100-120 zł) Punkt masy masz na podłużnicy - taka nakrętka zaślepiona i plastikową koronka dookoła trzymająca przewody. Kup sobie oczko M8 (chyba) na przewód 2,5mm2, zaciśnij i dokręć. Bardzo ważne ! - wszystkie połączenia (poza oczkiem masy) LUTUJESZ i dobrze izolujesz (koszulki termokurczliwe albo taśma). Nic nie "skręcaj na krótko" ani nie stosuj połączeń zaciskanych - przy wilgoci w komorze takie połączenia po jakimś czasie trafia szlag. No i jeszcze potrzebuje wiązkę halogenów zderzaka. Wtyczki do halogenów to na allegro HB4 (11 zł/ szt) wszystko się zgadza? Nie potrzba żadnego przekaźnika? Nie potrzeba - z Bordnetza wychodzi już "duży" prąd. Edytowane 16 Listopada 2013 przez bobie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekTDI Zgłoś #50 Napisano 17 Listopada 2013 czyli przewód serwisowy o numerze 000 979 226 E (lub A) prowadzę od Bornetza do wtyczki przy zderzaku? Piny z tego przewodu pasują do bornetza (wtyk A pin 4, wtyk D pin 2) oraz do wtyczki przy zderzaku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekTDI Zgłoś #51 Napisano 20 Listopada 2013 (edytowane) mam już Bordnetz, przełącznik świateł i wiązkę przedniego zderzaka(trafiła mi się pod czujniki PDC, więc tak na przyszłość będę miał już podstawę do kolejnego modzenia w Passacie) czy orientuje się ktoś pod którymi pinami w kostce wiązki zderza kakryją się przewody idące do świateł przeciwmgłowych? Edytowane 20 Listopada 2013 przez DarekTDI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #52 Napisano 20 Listopada 2013 A to problem zobaczyć jakie kolory idą do wtyczek żarówek , gruby brązowy to masa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekTDI Zgłoś #53 Napisano 20 Listopada 2013 A to problem zobaczyć jakie kolory idą do wtyczek żarówek , gruby brązowy to masa. He no jasne. Póki co nawet nie wiem które są od kierunkowskazow a które od halogenow. Gromadze info a w sobote przystapie do pracy. Póki co delektuje sie widokiem ringow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekTDI Zgłoś #54 Napisano 23 Listopada 2013 halogeny już dołożone, Bordnetz 3C8 z passata CC, czyli doświetlanie zakrętów też mam, udało mi się założyć "nową" wiązkę bez zdejmowania zderzaka, jedynie odkręciłem gril i osłonę silnika od dołu i lekko odchylając zderzak w obrębie grila wyjąłem starą wiązkę i zainstalowałem nową. W głównej kostce wiązki brązowy przewód to masa, pin pod masą jest pin od halogenu prawego, tuż obok niego jest pin od halogenu lewego Po odłączeniu akumulatora i ponownym podłączeniu akumulatora po zamontowaniu instalacji pojawiły mi się kontrolki od ESP i "żółta" kontrolka od kierownicy, no i błąd od czujnika kąta skrętu. Sprawdziłem w Measure Block i miałem na wyprostowanej kierownicy 0 stopni, czyli ok. Wyjechałem z garażu i przejechałem dystans około 50 metrów na wyprostowanej kierownicy z prędkością do 20 km/h i wszystko wróciło do normy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
swiru Zgłoś #55 Napisano 27 Października 2016 Koledzy, w którą kostkę w bordnetz podpięta jest lampa przeciwmgielna tylna? Bo mam dwa wsteczne, po zakodowaniu nadal się nie pali, czyli pewnie pin trzeba przestawić w kostce? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach