ChRzAnIu Zgłoś #1 Napisano 5 Listopada 2012 Sluchajcie kolega ma dylemat/problem , ma sobie Passata b5 1.8T z LPG sekwencja, wszystko cacunio, ale chce zrobic wirusa, pytanie co z LPG, czy trzeba później zasuwac do gazowników i od nowa regulowac czy jak / pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #2 Napisano 5 Listopada 2012 Oczywiście, że trzeba wyregulować pod nową moc, a najważniejsze, aby podzespoły instalacji były odpowiednie do mocy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ChRzAnIu Zgłoś #3 Napisano 6 Listopada 2012 No tyle to Akurat wiemy , zeby wystarczaly na Wieksze moce , dziekuje i pozdrawiam . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cardriveros Zgłoś #4 Napisano 11 Listopada 2012 Post z forum "Instalacja gazowa": http://forum.vw-passat.pl/threads/28755-instalacja-do-1-8T?p=1756286&viewfull=1#post1756286 Drugie auto z instalacją BRC sequent24.Powiem tak: miód - zero regulacji czy adaptacji - po prostu NIC. Jedna wizyta po założeniu i jeżdżę. Nawet po chipie z 150 na 175KM nie potrzeba było odwiedzać gazowników. To się nazywa instalacja! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
antekhwdp Zgłoś #5 Napisano 20 Listopada 2012 witam mam paska z 2003 roku o tej samej mocy hamowany w lipcu tego roku cena paliwa zmusza mnie do szukania tanszego rozwiazania ale chce zostawic to auto bo jest wypas prosze o wiecje info na temat instalacji tzn nazwa calego ekwipunku cena a nawet meijsce montazu moj przebieg to 166 tys Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cardriveros Zgłoś #6 Napisano 27 Listopada 2012 witam mam paska z 2003 roku o tej samej mocy hamowany w lipcu tego rokucena paliwa zmusza mnie do szukania tanszego rozwiazania ale chce zostawic to auto bo jest wypas prosze o wiecje info na temat instalacji tzn nazwa calego ekwipunku cena a nawet meijsce montazu Kolego wszystko co chcesz wiedzieć zostało napisane, wystarczy poszukać.... http://forum.vw-passat.pl/threads/28755-instalacja-do-1-8T PS. w 2003 roku mogłes mieć jedynie motor AWT a nie ANB Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
antekhwdp Zgłoś #7 Napisano 29 Listopada 2012 możliwe nie wiedizałem i zaznaczyłem ale poprawiam jutro montuje instalacje lpg sekwencje pro cośtam na holenderskich listwach hessi czy cos tam koszt 2800 podobno najlepsza instalacja gazowa do tych silnikow wkrótce to sprawdze i sie podziele szczegółami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kolo12 Zgłoś #8 Napisano 10 Lutego 2013 witam sluchajcie mam paska 1.8t 150km no ale wiadomo tych koni troche malo:) chcialbym troche podlubac aby zwiekszyc moc , auto smiga na gazie bardzo dobrze .pytanie brzmi czy do 180-190km mozna by podkrecic i ewentualnie co trzeba bylo trzeba wymienic jesli chodzi o podzespoly gazowe? czy ma ktos takie doswiadczenie zwiazane lpg z chip. I jaki zaklada polecacie najlepiej Woj.Podlaskie ,ewentulanie mazowieckie, Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #9 Napisano 10 Lutego 2013 Rafał, a skąd potencjalny forumowicz ma wiedzieć jakie graty masz obecnie, żeby doradzać Ci co wymienić? Nie każdy widział, że pytałeś o to samo w dziale LPG Tak naprawdę wszystko zależy od tego jak dużo będziesz mógł wydać. Założyłeś nowy gaz, a teraz myślisz o chipie. Trzeba było wcześniej myśleć bo po porządnym chipie przydałoby się połowę instalacji wymienić (wtryski, reduktor i zasilanie na grubsze), aby ustawić to na odpowiednim ciśnieniu, a nie na granicy. Jeśli szukasz po taniości to można i próbować na tych gratach, które masz, ale 100% pewności nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mosses Zgłoś #10 Napisano 1 Kwietnia 2013 Hmm wie ktoś jak wygląda spalanie tego paska po chipie na 175-180 koni ? oraz czy chip nie wpłynie na dalszą eksploatację silnika (nie skróci żywotu podzespołów ) ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piet Zgłoś #11 Napisano 2 Kwietnia 2013 podłączam sie pod pytanie, jak wygląda spalanie gazu i benzyny zimą? czy wysoko trzeba kręcić te silniki zeby chciały jechać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #12 Napisano 2 Kwietnia 2013 Przy takim samym stylu jazdy spalanie się nie zmieni, jesli zaczniesz wykorzystywać pełna moc to pewnie wzrośnie, czy wysoko trzeba kręcić, cóż trzeba poczekac aż turbina wstanie czyli od jakiś 2,5 tys Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach