Gość biedrona Zgłoś #21 Napisano 23 Grudnia 2006 eliott231, razem z olejem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #22 Napisano 23 Grudnia 2006 Takie pytanko mam panowie, wyslalem dzisiaj zone do InterCars zeby kupila pare rzeczy i miedzy innymi filtr powietrza. No wiec powiedziala 1.8T, rok 98 (mam 97 ale model 98) i przywiozla mi filtrr 2 razy szerszy niz ten co mam (a mam gdzies na 20cm szerokosci). Zatem co jest grane? Czy pan z IC cos pomylil, czy moj Passio jest jakby podejrzany z tym filtrem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość biedrona Zgłoś #23 Napisano 23 Grudnia 2006 Michal1980, jaki masz numer filtra? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #24 Napisano 23 Grudnia 2006 Ten co dali mi w IC to Knecht LX622 (V.A.G. 058133843) i mierzy 25cm na 21,6cm a ten w aucie jest na oko o polowe wezszy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #25 Napisano 23 Grudnia 2006 Michal1980, a Twój 1.8T to jaki ma symbol? Tak przejrzałem prawie wszystkie Twoje posty i ani śladu...... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #26 Napisano 27 Grudnia 2006 Sory, ale w tym swiatecznym pospiechu pomylilem filtr kabinowy z filtrem powietrza Prosze wstrzymac sie od komentarzy, juz sam siebie zabilem smiechem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
christodevillo Zgłoś #27 Napisano 29 Grudnia 2006 Ale jaja!!! - sorki ale nie moglem sie powstrzymac! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
delpapi Zgłoś #28 Napisano 29 Grudnia 2006 Witam, dzisiaj chciałem wymienić filtr paliwa, zakupiłem filtr KNECHT KL75 (wg katalogu) następnie zabrałem się za wymianę i .... i nie pasuje, a raczej chyba nie umiem go wymienić sam ten co mam obecnie założony jest poprostu inny a jest to DELPHI 496A, niech mi ktoś napisze czy mam kupić gdzieś (tylko nie wiem gdzie) filt DELPHI czy pomęczyć się i założyć tego KNECHT'a. Silnik to 1.9 TDI AFN Różnica w podłączeniu przewodów paliwowych: -w delphi przewody przychodzą i wychodzą z jednej strony oto fotka TU -w knecht przewód przychodzi z lewej strony filtra a wychodzi z prawej oto fotka TU Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nol Zgłoś #29 Napisano 29 Grudnia 2006 Musiałeś kupić zły filtr Knechta... Na tym pierwszym zdjęciu widać oryginalny "dekiel" filtra z przewodami paliwowymi. Odkręcasz go od wkładu (takiej puszki z zaworem odpowietrzającym z dołu), który znajduje się zaraz pod spodem i wymieniasz sam wkład. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
delpapi Zgłoś #30 Napisano 29 Grudnia 2006 Dzięki za pomoc, chyba wiem do AFN szły 2 rodzaje: 1 TYP , 2 TYP U mnie chyba idzie ten 2 TYP Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
delpapi Zgłoś #31 Napisano 6 Stycznia 2007 Mam pytanie gdzie sprawdzić jakie dokładnie filtry powinny iść do mojego paska, np po nr V.A.G Czy te będą na 100% pasowały? FPowietrza: KNECHT LX622 (V.A.G 058133843) FPaliwa: KNECHT KC69 (V.A.G 028127435A) Foleju: KNECHT OC257 (V.A.G 028115561E) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nol Zgłoś #32 Napisano 7 Stycznia 2007 Mam pytanie gdzie sprawdzić jakie dokładnie filtry powinny iść do mojego paska, np po nr V.A.G Czy te będą na 100% pasowały? FPowietrza: KNECHT LX622 (V.A.G 058133843) FPaliwa: KNECHT KC69 (V.A.G 028127435A) Foleju: KNECHT OC257 (V.A.G 028115561E) Ten: KNECHT KC69 (V.A.G 028127435A) (zakładam, że dla silnika AFN - tak, jak masz w podpisie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sergiusz- Zgłoś #33 Napisano 25 Stycznia 2007 Przymierzam się jutro albo pojutrze do wymiany filtra paliwa mam taki typ http://img162.imageshack.us/img162/3047/delphimz6.jpg i na jutro ma mi gość sprowadzić z mann'a . Czy trzeba wyciagać cały filtr i odpinać wszystkie przewody czy jest jakaś możliwość odkręcenia tylko wkładu i zamontowania?? Jak ktos wymieniał filtr takiego typu to prosze o odpowiedzi i jak odbywa się wymiana da sie to zrobic na spokojnie czy trzeba iśc do garażu z nerwosolem i browarem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nol Zgłoś #34 Napisano 25 Stycznia 2007 U Ciebie jest tak samo, jak napisałem koledze powyżej - odkręcasz górną pokrywe z wężami od wkładu i wymieniasz wkład. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość maly_passat Zgłoś #35 Napisano 24 Lutego 2007 Jakie polecacie świece do paska 1.9 TDI 110 km??? i jaka ena mniej wiecej za sztuke? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #36 Napisano 25 Lutego 2007 Jakie polecacie świece do paska 1.9 TDI 110 km??? i jaka ena mniej wiecej za sztuke? A co nie przeczytałeś dokłądnie pierwszego postu ? HHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość AD Zgłoś #37 Napisano 14 Czerwca 2007 Chlopaki az wstyd mi ale gdzie jest filtr paliwa w moim passku (patrz na opis) i co najwazniejsze ktorego uzyc bo w sklepie sa dwa rodzaje a jak juz rozbiore to chce miec pewnosc ze to ten wlasciwy kupilem. Drugi raz juz do sklepu to nie bedzie mi sie chcialo biec Moze jakies foty macie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość AD Zgłoś #38 Napisano 16 Czerwca 2007 Spoko, filtr znalazlem i wymienilem! a w tym modelu znajdowal sie po stronie pasazera siedzacego za kierowca, pod podwoziem jest oslona wystarczy ja zdjac i widac go jak na dloni. Zalozylem filtr MANNA po obu stronach jest zakonczony ok. 3 cm waskimi rureczkami w ktore wsuwa sie gumowe weze i zaciska opaskami. Warto bylo wymienic, od tego momentu wskazowka obrotomierza trzyma sie idealnie w jednym miejscu czyli nie "faluje" nieswiadomie wyeliminowalem problem . Z ciekawosci rozprulem stary filtr i... szok. Leje zupke na roznych stacjach BP, SHELL itp. i okazuje sie ze tak naprawde w paliwie (nawet na dobrych stacjach) znajduja sie spore obce czastki niewiadomego pochodzenia. Podsumowujac: filtr kosztuje nie wiele a wymiana jest banalnie prosta wiec mysle ze warto co jakis czas go wymieniac, przynajmniej bedziemy mieli pewnosc ze do komor spalania dostaje sie tylko czyste paliwo. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość sfaragdas Zgłoś #39 Napisano 24 Września 2007 hee po 1 gdzie filtr paliwa w passacie B4 po 2 co z progami czy warto je przeleciec bitexem i nalozyc na nie plastikowe progi ?? po 3 jak z karoseria czy warto ladnie autko umyc i pasta nawoskowac?? po 4 co jeszcze dla autka przed zima mozna zrobic?? (aku jest nowy, swiece nowe, olej nowy, plyn chlodniczy nowy) pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość robert-k Zgłoś #40 Napisano 22 Października 2007 sam się o tym przekanałem to podstawa aby wymienić filtr przed zimą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach