Kamilek1307 Zgłoś #1 Napisano 18 Października 2012 Witam. Jakiś czas temu pękł mi taki patyczek łączący pedał sprzęgła z pomką sprzęgła. Wymieniłem dwa tygodnie temu sam pedał sprzęgła wraz z pompką. Po wymianie wszystko działa, sprzęgło śmiga jak nowe ale na wyświtlaczu przekreślone P. Na początku mysałem, że coś z ręcznym ale w vcds błąd jakiegoś przełącznika.. Address 53: Parking Brake Labels: 3C0-907-801-53.lbl Control Module Part Number: 3C0 907 801 B HW: 3C0 907 801 B Component and/or Version: EPB VC8HC001 013 0001 Software Coding: 0000012 Work Shop Code: WSC 12345 123 12345 VCID: 214394208159 Fault Codes have been Erased 1 Fault Found: 00650 - Clutch Pedal Switch (F36) 010 - Open or Short to Plus - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11101010 Fault Priority: 5 Fault Frequency: 73 Reset counter: 221 Najgorsze jest to, że nie działa mi przez to AUTOHOLD>. Ktoś wie gdzie ten czujnik/przełącznik się znajduje? Czy może jest on wbudowany w pompkę sprzęgła?? Bardzo proszę o odpowiedz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #2 Napisano 18 Października 2012 Kolego przy pompce jest takim mały modulik, który przy wciśnięciu pedału zmniejsza obroty (oszczędza sprzęgło). Zapewne kupiełeś zamiennik Sachs-a, więc wymień ten modulik ze starego i będzie miodzio. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamilek1307 Zgłoś #3 Napisano 18 Października 2012 kupiłem używany pedał sprzęgła i nawet nie wiem gdzie ten modulik jest o któym piszesz. mogłbyś jakis schemat przedstawić gdzie mogę tego szukac? i od strony komory silnika czy w srodku samochodu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #4 Napisano 18 Października 2012 (edytowane) kupiłem używany pedał sprzęgła i nawet nie wiem gdzie ten modulik jest o któym piszesz. mogłbyś jakis schemat przedstawić gdzie mogę tego szukac? i od strony komory silnika czy w srodku samochodu? to się chyba nazywa czujnik halla, to tam gdzie jest gniazdo, może tego nie podłączyłeś? Edytowane 18 Października 2012 przez Zielas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamilek1307 Zgłoś #5 Napisano 18 Października 2012 podłączyłem. to jest cała pompka. jeden przewód do do zbiorniczka wyrównawczego, drugi do sprzęgła i kostka elektryczna. Kupiłem z demontażu.. więc może walnięta? tam jest tak strasznie ciężki dostęp.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #6 Napisano 18 Października 2012 podłączyłem. to jest cała pompka. jeden przewód do do zbiorniczka wyrównawczego, drugi do sprzęgła i kostka elektryczna. Kupiłem z demontażu.. więc może walnięta? tam jest tak strasznie ciężki dostęp.... Trudno powiedzieć, ja kupiłem nowy siłownik i czujnik wywalał błąd. Zamieniłem na stary i jest ok. W 2006r. miały taki numer 3C0927810A. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamilek1307 Zgłoś #7 Napisano 18 Października 2012 tylko w starym ten patyk z tej pomki co wychodzi sie polamal i ciezko to rozebrac.. (wlasnie dlatego zmienialem ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #8 Napisano 18 Października 2012 tylko w starym ten patyk z tej pomki co wychodzi sie polamal i ciezko to rozebrac.. (wlasnie dlatego zmienialem ) kolego masz wymienić tylko ten czujnik, też się połamał? Nie pytałem, próbowałeś oczywiście skasować błąd? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamilek1307 Zgłoś #9 Napisano 19 Października 2012 to co pokazales na zdjeciu to jest cała pompka sprzęgła która była u mnie do wymiany. z niej wychodzi taki "patyk" ktory łączy ją z pedałem sprzęgłą. i on właśnie pękł więc kupiłem cały pedał z pompką. stara pompka nie nadaje się bo ma pękniety ten "patyk" zaznaczyłem gdzie pękło. pod jedynką w tym kółku zaznaczyłem miejsce łączenia się pedału z tą pompką. a pod dwójką miejsce w którym znajduje się ten "patyk" łączeniowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #10 Napisano 19 Października 2012 (edytowane) No dobra, od początku, masz wymienić czujnik halla, zaznaczyłem kółkiem: A tu masz wszystko narysowane, wyjęty czujnik: Z tego co pamiętam trzeba wyciagać akumulator i podstawę akumulatora do wymiany Edytowane 19 Października 2012 przez Zielas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamilek1307 Zgłoś #11 Napisano 19 Października 2012 Dziękuje;) mysalem ze ta czesc jest nierozbieralna. WIem ze trzeba wywalić połowe gratów żeby się tam dostać a i tak pewnie będę musiał rozpinać przewody od zbiorniczka wyrównawczego i sprzęgła. Kostke wpiąć to graniczy z cudem;) Bede w domku to zapewne się za to wezmę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #12 Napisano 19 Października 2012 Dziękuje;) mysalem ze ta czesc jest nierozbieralna. WIem ze trzeba wywalić połowe gratów żeby się tam dostać a i tak pewnie będę musiał rozpinać przewody od zbiorniczka wyrównawczego i sprzęgła. Kostke wpiąć to graniczy z cudem;) Bede w domku to zapewne się za to wezmę Hehe jest przy tym roboty, dlatego pojechałem do warsztatu, gość nieświadomy ilością pracy wymienił mi tą pompkę za 50zł (razem z wymianą płytu hamulcowego), ale przy płaceniu pluł się strasznie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamilek1307 Zgłoś #13 Napisano 19 Października 2012 oj nie dziwie się... ja się strasznie siłowałem z tym dopiero po jakimś czasie wpadłem na to aby w komorze silnika spróbować dojść do tego.. teraz jak wiem jak tam się to rozbiera to powinienem się w godzinkę wyrobić.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość MATEUSZ123 Zgłoś #14 Napisano 3 Czerwca 2013 tez mam taki problem i nie wiem co z tym zrobic ..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamilek1307 Zgłoś #15 Napisano 3 Czerwca 2013 jaki masz problem? sam nastapił czy coś wymieniałeś? ja kupiłem pedał od CADDY i po podmianie czujnika ze starego sprzegła błąd przestał się wyświetlac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #16 Napisano 3 Czerwca 2013 jaki masz problem? sam nastapił czy coś wymieniałeś? ja kupiłem pedał od CADDY i po podmianie czujnika ze starego sprzegła błąd przestał się wyświetlac. Ja bym radził kupić od takiego samego auta, sam błąd nie jest problemem, natomiast czujnik nie zredukuje obrotów przy wciśnięciu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamilek1307 Zgłoś #17 Napisano 3 Czerwca 2013 Ja złamałem pomkę, i kupiłem pedał od caddy (nie wiedizałęm o tym bo sprzedawca opisal zle) po zamontowaniu calosci miałem ten błąd. i dopiero po podmianie tej kostki ze starego sprzegła (mojego) błąd znikł. Ta kostka miała więcej pinów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bundy-er Zgłoś #18 Napisano 20 Stycznia 2014 A czy mieliście problem z odpalaniem przez ten czujnik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_7 Zgłoś #19 Napisano 21 Stycznia 2014 (edytowane) A czy mieliście problem z odpalaniem przez ten czujnik? Jak najbardziej może on blokować uruchomienie rozrusznika. Edytowane 21 Stycznia 2014 przez marcin_7 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
done Zgłoś #20 Napisano 12 Grudnia 2018 Czy wymiana pompki sprzęgła odbywa się tylko z komory silnika czy i w kabinie trzeba coś odkręcać (demontować osłonę nad nogami, pedał sprzęgła?). Z góry dzięki za podpowiedź. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach