Skocz do zawartości
groszek28

Odpowietrznik zacisku hamulca

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

w sobotę mam zamiar wymienić przewody hamulcowe z przodu. Mam nadzieję, że wymiana pójdzie bez problemów i żeby trochę sobie pomóc i w poniedziałek spryskałem miejsca łączeń gwintów przewodów WD40. Prysnąłem też na odpowietrzniki i podczas zakładania gumek ochronnych zauważyłem, że z pod śruby wydobywają się bąbelki powietrza. Czy to oznacza uszkodzony gwint na odpowietrzniku/w zacisku i szukać nowego zacisku?

Pozdrawiam

Paweł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To oznacza ze musisz go dokrecic tz ten zaworek ale pewnie jest zapieczony Wiec musisz go rozruszac Leo prawo az da sie go odkrecic I wyczysc gwint I wkrec spowrotem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zobacz czy pod odpowietrznikiem nie ma podkładki - u mnie była w tylnym zacisku i skorodowała (wyleciał cały płyn zanim zdążyłem się do tego zabrać ) Może u ciebie jest podobnie. Ja w swoim założyłem nową i narazie jest OK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj zernknąłem do niego i zlałem wd40 i rozrusząłem go. Da się odkręcić. Podczas wymiany przewodów przyjrze siemu dokładniej. Dzięki.

Pozdrawiam

Paweł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zobacz czy pod odpowietrznikiem nie ma podkładki - u mnie była w tylnym zacisku i skorodowała (wyleciał cały płyn zanim zdążyłem się do tego zabrać ) Może u ciebie jest podobnie. Ja w swoim założyłem nową i narazie jest OK

Nigdy jak Robie nie widzialem podkladki pod odpowietrznikiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nigdy jak Robie nie widzialem podkladki pod odpowietrznikiem

 

Bo żaden odpowietrznik nie ma podkładki, a stożkową budowę, która uszczelnia. A specyfiki w stylu WD czy CX to lipa totalna, nie ma nic lepszego na rdzę jak płyn hamulcowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bo żaden odpowietrznik nie ma podkładki, a stożkową budowę, która uszczelnia. A specyfiki w stylu WD czy CX to lipa totalna, nie ma nic lepszego na rdzę jak płyn hamulcowy.

wlasnie o tym pisalem tylko nie chcialem wdawac sie w ...... ale odpowietrzniki lubia sie zapiekac i pomaga tylko ruszanie lewo prawo az popusci

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak, ale nie każdy ma to wyczucie w łapie:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy wie ktoś jakiego rodzaju (jakiej miary) jest odpowietrznik hamulcowy z tyłu w passacie z 2000 roku 1.8t , bo chciałbym kupić nowy , a nie wiem jakie ??? czy ktoś może mi pomóc ??? proszę o szybką odpowiedz!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jakiego rodzaju (jakiej miary) jest odpowietrznik hamulcowy z tyłu
Etka podaje jedynie rozmiar odpowietrznika z przodu M10X1. Być może tył jest taki sam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tył jest taki sam. W sprzedaży są M10x1x30.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności