groszek28 Zgłoś #1 Napisano 11 Października 2012 Cześć, w sobotę mam zamiar wymienić przewody hamulcowe z przodu. Mam nadzieję, że wymiana pójdzie bez problemów i żeby trochę sobie pomóc i w poniedziałek spryskałem miejsca łączeń gwintów przewodów WD40. Prysnąłem też na odpowietrzniki i podczas zakładania gumek ochronnych zauważyłem, że z pod śruby wydobywają się bąbelki powietrza. Czy to oznacza uszkodzony gwint na odpowietrzniku/w zacisku i szukać nowego zacisku? Pozdrawiam Paweł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #2 Napisano 11 Października 2012 To oznacza ze musisz go dokrecic tz ten zaworek ale pewnie jest zapieczony Wiec musisz go rozruszac Leo prawo az da sie go odkrecic I wyczysc gwint I wkrec spowrotem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dumanek Zgłoś #3 Napisano 11 Października 2012 Zobacz czy pod odpowietrznikiem nie ma podkładki - u mnie była w tylnym zacisku i skorodowała (wyleciał cały płyn zanim zdążyłem się do tego zabrać ) Może u ciebie jest podobnie. Ja w swoim założyłem nową i narazie jest OK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
groszek28 Zgłoś #4 Napisano 12 Października 2012 Wczoraj zernknąłem do niego i zlałem wd40 i rozrusząłem go. Da się odkręcić. Podczas wymiany przewodów przyjrze siemu dokładniej. Dzięki. Pozdrawiam Paweł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #5 Napisano 12 Października 2012 Zobacz czy pod odpowietrznikiem nie ma podkładki - u mnie była w tylnym zacisku i skorodowała (wyleciał cały płyn zanim zdążyłem się do tego zabrać ) Może u ciebie jest podobnie. Ja w swoim założyłem nową i narazie jest OK Nigdy jak Robie nie widzialem podkladki pod odpowietrznikiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #6 Napisano 13 Października 2012 Nigdy jak Robie nie widzialem podkladki pod odpowietrznikiem Bo żaden odpowietrznik nie ma podkładki, a stożkową budowę, która uszczelnia. A specyfiki w stylu WD czy CX to lipa totalna, nie ma nic lepszego na rdzę jak płyn hamulcowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #7 Napisano 13 Października 2012 Bo żaden odpowietrznik nie ma podkładki, a stożkową budowę, która uszczelnia. A specyfiki w stylu WD czy CX to lipa totalna, nie ma nic lepszego na rdzę jak płyn hamulcowy. wlasnie o tym pisalem tylko nie chcialem wdawac sie w ...... ale odpowietrzniki lubia sie zapiekac i pomaga tylko ruszanie lewo prawo az popusci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #8 Napisano 13 Października 2012 Dokładnie tak, ale nie każdy ma to wyczucie w łapie:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AS Król Zgłoś #9 Napisano 4 Lipca 2014 A czy wie ktoś jakiego rodzaju (jakiej miary) jest odpowietrznik hamulcowy z tyłu w passacie z 2000 roku 1.8t , bo chciałbym kupić nowy , a nie wiem jakie ??? czy ktoś może mi pomóc ??? proszę o szybką odpowiedz!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #10 Napisano 4 Lipca 2014 jakiego rodzaju (jakiej miary) jest odpowietrznik hamulcowy z tyłuEtka podaje jedynie rozmiar odpowietrznika z przodu M10X1. Być może tył jest taki sam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojt Zgłoś #11 Napisano 4 Lipca 2014 Tył jest taki sam. W sprzedaży są M10x1x30. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AS Król Zgłoś #12 Napisano 4 Lipca 2014 Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach