Corvis Zgłoś #1 Napisano 29 Września 2012 Witam, W związku z tym, że od jakiegoś czasu auto mi wchodzi w tryb awaryjny przed błąd: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18000/P1592/005522 Postanowiłem zająć sie tym tematem: http://forum.vw-passat.pl/threads/120708-Gdzie-w-B6-1-9-tdi-jest-zawor-N75?p=1757623#post1757623 Moje pytanie jest następujące. Czy ktoś z was wymieniał kawałek wiązki ?? Nie bardzo wiem jak za to się zabrać. Chodzi o wtyczkę z wiązką od czujnika ciśnienia doładowania. Sprawdziłem już wszystkie możliwe wtyczki, punkty masowe. Pozostało mi już tylko ją wymienić - możliwe, że gdzieś jest uszkodzony kabelek. Pozdrawiam, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #2 Napisano 1 Października 2012 oje pytanie jest następujące. Czy ktoś z was wymieniał kawałek wiązki ?? Wymienić? to znaczy wyjąć stare kable i w miejsce ich założyć nowe? - nie wykonalne, chyba że chcesz rozkopać całe auto i zdemontować dechę, rozciąć główną wiązkę itp Najsensowniej, to zrobić nową wiązkę tylko to tego czujnika, położyć od nowa i podpiąć w odpowiednie miejsca a starą odłączyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Corvis Zgłoś #3 Napisano 1 Października 2012 Myślałem o wyjęciu kabli i włożeniu nowych. Ale faktycznie może lepszym rozwiązaniem jest zrobienie tego tak jak napisałeś. Ale chodzi ci, że wpinasz się bezpośrednio do wtyczki ECU ?? bo z tego co zauważyłem to wiązka z czujnika idzie do 1 z 3 wtyczek zaznaczonych przeze mnie: Najprawdopodobniej jest to ta duża wtyczka - na szybko kolory sprawdzałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #4 Napisano 1 Października 2012 Jacek ten pasztet daje ci popalić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Corvis Zgłoś #5 Napisano 1 Października 2012 No daje daje, ale co zrobić ? Najłatwiej oddać auto do żyda jednak ja mam trochę zaparcia w sobie i dojdę powoli co i jak. Wczoraj wyczyściłem wszystkie zaznaczone wtyczki. Zobaczymy co będzie, jak dalej rzuci ten błąd robię nową wiązkę tak jak bimbasz napisał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #6 Napisano 1 Października 2012 No daje daje, ale co zrobić ? Najłatwiej oddać auto do żyda jednak ja mam trochę zaparcia w sobie i dojdę powoli co i jak. Wczoraj wyczyściłem wszystkie zaznaczone wtyczki. Zobaczymy co będzie, jak dalej rzuci ten błąd robię nową wiązkę tak jak bimbasz napisał. No tak jak piszesz najłatwiej sprzedać, ale jak już tyle w niego wsadziłeś to była by tylko duża strata kasiory Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #7 Napisano 1 Października 2012 Ale chodzi ci, że wpinasz się bezpośrednio do wtyczki ECU miałem na myśli że ucinasz starą wtyczkę z pinami, lutujesz do niej nowe przewody i ucinasz piny z drugiej strony wiązki tam gdzie idą i lutujesz przewody. Albo kupujesz nowe piny i robisz nową całkowicie wiązkę, z czego jedne piny do wtyczki a drugie zamieniasz z tamtymi na drugim końcu (nie wiem gdzie idą, do ECU czy w inne miejsce) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Corvis Zgłoś #8 Napisano 1 Października 2012 OK dzięki za wskazówki. Jak dojdzie do wymiany zrobię instrukcję krok po kroku dla potomnych, bo nie powiem problem jest wk..... mocno. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
uho Zgłoś #9 Napisano 2 Października 2012 U mnie poprzedni właściciel miał wymienianą wiązkę od czujnika doładowania na gwarancji. Przy czujniku są teraz dwie wtyczki - jedna nowa podpięta, a druga sobie dynda. Może jest taka gotowa do kupienia w serwisie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Corvis Zgłoś #10 Napisano 2 Października 2012 Będe jutro w ASO zapytam dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malczak Zgłoś #11 Napisano 9 Października 2016 Szwagra passat cc 2.0 tdi 170 km mial ostnio przygode z betonowym koszem zostala urwana wtyczka od cisnienia doladowania ale nie od strony czujnika tylko ta przy lewej podluznicy (od kierowcy) ktora laczy sie ze skrzynka bezpiecznikow pod maska. Nie wiem jaka jest kolejnosc kolorow kabelkow damskiej i zenskiej wtyczki. Wtyczka jest 4 pinowa. Prosze o pomoc bo na internecie nigdzie nie moge tego znalesc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atmosferyczny Zgłoś #12 Napisano 11 Października 2016 Nie wiem, jaki silnik i z którego roku. Zakładając, że CBBB... Złącze 4 stykowe: od strony czujnika: 1 - brązowy - masa 2 - żółty - wyjście z czujnika temperatury 3 - szaro-czarny 4 - liliowy od strony sterownika silnika: 1 - brązowo-szary 2 - czerwono-szary 3 - szaro-czarny 4 - liliowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malczak Zgłoś #13 Napisano 12 Października 2016 (edytowane) Wlasnie problem jest w tym ze to silnik CFGB auto rocznik 2011 i tam nie ma czerwonego koloru jak teraz sobie przypominam to jedna strona miala pelne cztery kolory a druga dwie polowki i dwa pelne byl kolor fioletowy brazowy zolty itp.. jak masz dostep do prosze podpowiedz bo mamy to teraz zle podlaczone i swieci sie kontrolka swiec ... Edytowane 12 Października 2016 przez malczak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atmosferyczny Zgłoś #14 Napisano 12 Października 2016 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malczak Zgłoś #15 Napisano 12 Października 2016 Kurde wszystko dziala dzieki :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach