Radovid Zgłoś #901 Napisano 1 Października 2021 Czyli jeśli pojawią mi się jakieś minuty to jest wtedy źle jak rozumiem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #902 Napisano 3 Października 2021 To znaczy, że właśnie trwa wypalanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SRB 38vx Zgłoś #903 Napisano 4 Października 2021 Koledzy co jest nie tak ,od pewnego czasu zauważyłem że wydech końcowy jest czarny od sadzy ,a kiedyś był czyściutki gdzie szukać problemu ,czy dpf nadaje się na złom Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #904 Napisano 4 Października 2021 Wygląda jakby był wycięty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SRB 38vx Zgłoś #905 Napisano 4 Października 2021 (edytowane) Właśnie nie wiem co się stało zauważyłem że są czarne ruły sprawdziłem dpf w grupie 108 pierwsze okienko było 210 ml zalałem dpf środkiem do czyszczenia i wyzerowałem w sterowniku ,ale ostatnio procedura wypalania włączała się jakoś około 300 km obroty ponad 1000 kopcił jak szalony ? Edytowane 4 Października 2021 przez SRB 38vx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SRB 38vx Zgłoś #906 Napisano 9 Października 2021 Dziś sprawdziłem i taki odczyt . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Radovid Zgłoś #907 Napisano 22 Października 2021 1. Jakiego środka używasz do czyszczenia dpfa ? 2. Czy miałeś jakieś sytuacje podczas której rozpoczął się proces wypalania dpf a ty go przerwałeś ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SRB 38vx Zgłoś #908 Napisano 22 Października 2021 Dpf ostatnio wypalał się po 530km a i dziś się wypalał po 350km z autem się nic nie dzieje żadnych błędów kontrolek itp . Tylko tłumik opkopcony od sadzy jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SRB 38vx Zgłoś #909 Napisano 22 Października 2021 Dziś się wypalał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #910 Napisano 22 Października 2021 Zwróć uwagę na czas pracy silnika oblicza też trochę z tego parametru bardziej miejska jazda to kilometrów mniej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
[email protected] Zgłoś #911 Napisano 31 Października 2021 Witam mam pytanie mam passata b8 85 tys najechane wypala mi czasami dpf tylko do 34 % zapełnienia od czego to zależy ?? ponieważ zdarzało sie że wypalało mi poniżej 20%. Średnio wypala mi co ok 300 km ale jak ostatnio wypala do 34% obligatoryjnie zmniejsza sie zasieg do kolejnego wypalania. Co robić w trakcie wypalania żeby zejść jaj najniżej, pozdrawiam i dziękuje za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gmark23 Zgłoś #912 Napisano 20 Marca 2022 Mam pytanie przy jakiej masie zajętości sadzą rozpoczyna się wypalanie DPF'a ?? Pytanie dot. Passata 2.0 140 KM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jakbli Zgłoś #913 Napisano 28 Kwietnia 2022 (edytowane) Jestem po własnym czyszczeniu filtra. Demontaż zajął mi 5h, postępowałem prawie z godnie z instrukcją serwisową jednakże z racji małego prześwitu nie mogłem obracać rurą jak na podnośniku więc musiałem ściągnąć dodatkowo mocowanie wydechu czyli ten plastik przykręcany do sanek. Właśnie , sanki musiałem opuścić a razem z tym wykręcić śrubę blokującą drążek kierowniczy ukrytą za pedałami. Opuściłem je do aż zawisły na śrubach przy prawie maksymalnym ich wykręceniu. Klamrę na wydechu oczywiście musiałem rozciąć gumówką nie dało się tego odkręcić normlanie. Dwa górne czujniki Lambda i temperatury wykręciłem od góry jako pierwsze a dolny czujnik mimo dostępu od spodu nie chciał się poddać żadnemu kluczowi i dopiero po wyjęciu DPFa udało się odkręcić wielkim kluczem hydraulicznym. Osłony termicznej pod autem nie ruszałem jak sugerował manual, półośki także nie odkręciłem. Po wyjęciu filtra zaślepiłem otwory i zalałem od strony wydechu 5L płynu Wynns Off-Car DPF Cleaner. Po 4h zacząłem płukać wodą przez godzinę aż będę zadowolony z czystości wody. Przepłukałem wszystkie otwory i dwa razy przelałem wrzątkiem. Na koniec zabrałem filtr do pracy i przez parę godzin suszyłem go sprężonym powietrzem przez wszystkie otwory. Wyleciało bardzo mało pozostałem piany. Na drugi dzień zacząłem montować filtr w odwrotnej kolejności, sugerując się instrukcją w jakiej kolejności skręcać śruby aby nie obciążyć zbytniu klamry od turbo. Oczywiście uszczelka do turbo była nowa. Klamrę zamontowałem imbusem do góry tym razem a nie jak oryginalnie od spodu co nie było łatwym wyzwaniem mimo psikania wd40. Władałem filtr bez czujników i bez tego plastiku co bardzo ułatwiło zadanie i nie smarowałem niczym gwintów. Wszystko ładnie wyczyściłem wraz z klamrą którą moczyłem 2h w wd40 i przedmuchałem powietrzem. Sondy temperatur przeleciałem delikatnie papierem 2000 aby pozbyć się nalotu. Na koniec pozostało wykasować wartości wyuczone starego filtra i odpalić auto. Nie resetowałem czujników. Zero błędów, zaczął kopcić na biało po 30 min z racji wypalania resztek chemii i trochę piany wyleciało z rury i potem przejechałem się w miarę szybko aby podnieść temperaturę przed filtrem do ponad 300C i w tedy trochę zostawiałem za sobą białego dymu. Wypaliło się wszystko, ciścnienie na jałowym to 3hPa czyli 3mbar a przy pedale w podłogę na jałowym to tylko 33hPa. Zastanawiało mnie tylko dlaczego w tym modelu filtra w moim silniku CFFB czujnik ciśnienia jest podłączony tylko jedną rurką z DPF a druga jest otwarta w komorze silnika. Czyli mierzy je względem ciśnienia atm? W razie pytań chętnie odpowiem. Edytowane 28 Kwietnia 2022 przez jakbli literówka 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #914 Napisano 23 Maja 2022 Pomiar jest względem ciśnienia atmosferycznego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dzonzi Zgłoś #915 Napisano 9 Czerwca 2023 W jaki sposób otworzyć aplikację VAG DPF na ekranie pokładowym auta? W AA nie wykrywa mi tej apki żeby ją dodać do ekranu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kijo Zgłoś #916 Napisano 21 Sierpnia 2023 W dniu 31.10.2021 o 13:38, [email protected] napisał: Witam mam pytanie mam passata b8 85 tys najechane wypala mi czasami dpf tylko do 34 % zapełnienia od czego to zależy ?? ponieważ zdarzało sie że wypalało mi poniżej 20%. Średnio wypala mi co ok 300 km ale jak ostatnio wypala do 34% obligatoryjnie zmniejsza sie zasieg do kolejnego wypalania. Co robić w trakcie wypalania żeby zejść jaj najniżej, pozdrawiam i dziękuje za pomoc Jak najniżej to szybka jazda w trasie. Jazda miejska z częstym gaszeniem silnika to właśnie taki efekt i wypalanie co nawet 200km i zostanie 8-10g sadzy, w trasie to może być i 500-600km i 3g sadzy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KingRaider Zgłoś #917 Napisano 21 Października 2023 Panowie mam pytanko, zszedłem softem z 9978 (dieselgate cglc) na soft 2023 (przed diesel gate). Pierwsze wypalanie poszło na 100% i 240km, ale wypalił do 5 procent i wartość zmierzona spadła do -1 (na sofcie diesel gate spadała nawet do -6). Jeździłem cały czas z podglądem dpf i fajnie ładnie 220km 50% zapełnienia więc już prawie razy dwa miało być i nagle przy 245km i 54% wypalanie nie wiedzieć czemu, spadło az do 12% (leciałem ekspresówką 130), Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zioolko00 Zgłoś #918 Napisano 21 Lutego (edytowane) Witam. Próbował ktoś tego i coś może o tym powiedzieć? Póki co błędów brak i filt się normalnie wypala ale ma już 120% zapełnienia i wypalanie odbywa się co 125km. Jazda tylko po mieście, bardzo krótkie odcinki, często po parę km tylko. Plus termostat główny nie trzyma więc silnik niedogrzany. Ale to poboczny temat chodzi o ten specyfik 🙂 https://www.facebook.com/share/p/qtDa3GnSpWEkC9Uu/ Link do i ich strony https://www.normfest-shop.pl/cms/wm?catId=813338&prodId=2897-380 Na stronie w plikach do pobrania mamy: 1.Instrukcja użytkowania 2.Karta charakterystyki produktu 3.Specyfikacja produktu4 4.Instrukcja obsługi Na stronie link do nich na allegro... Koszt około 250zł. Edytowane 21 Lutego przez Zioolko00 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach