stefanj23 Zgłoś #801 Napisano 24 Marca 2019 Dnia 24.03.2019 o 21:22, nTomek napisał: Ano - testu "białej rękawiczki" na pewno nie przejdziesz ? Póki nie ścigają za to na przeglądach, masz problem z głowy. A i nawet takiej próby nie podejmę. Teraz spokój ale przy sprzedaży może być problem ? A odnośnie tego czujnika temperatury spalin za dpf, mozna to cholerstwo jakos wyłaczyć? Moze jakoś oszukać? Albo najlepiej wyłączyć dpf przez vcds? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MucikV Zgłoś #802 Napisano 24 Marca 2019 Nie ma możliwosci z poziomu vcds'a wyłączyć dpf Jak masz faktycznie pustą puchę to 50% kasy masz w kieszeni , bo sporo kosztuje demontaż i montaż przerobionego filtra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jakbli Zgłoś #803 Napisano 1 Czerwca 2019 Ponad 700km aż poprosił o regenerację pod Tesco Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekmoleda Zgłoś #804 Napisano 2 Czerwca 2019 I co czekałeś aż się wypali pod Tesco, pojechałeś się przejechać czy po prostu zgasiłeś silnik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jakbli Zgłoś #805 Napisano 2 Czerwca 2019 Usłyszałem wentylator jak się już zatrzymałem, spojrzałem na obroty, było prawie 1000rpm więc od razu wiedziałem że zaczął. Podpiąłem telefon aby sprawdź jak mu idzie i czekałem 10min jak skończy i zejdzie do 5gram Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #806 Napisano 2 Czerwca 2019 Czas trwania regeneracji 22 minuty i 712km od ostatniej (ukończonej) - to oznacza, że poprzednim razem musiałeś mu przerwać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sw6 Zgłoś #807 Napisano 2 Czerwca 2019 Fajnie by było aby zrobili ten program dla silnika cbab Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #808 Napisano 3 Czerwca 2019 Obawiam się, że dla starszych sterowników (nie UDS) to raczej nie możliwe z uwagi na ograniczenia od strony ELM327. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PKocot Zgłoś #809 Napisano 29 Czerwca 2019 Pierwszy raz odkąd posiadam samochód zapaliła mi się kontrolka DPF z komunikatem Diesel particular filtrem see instruction. Przepalilem auto na 2.5tys obrotów, zrobiłem tak ponad 40km na 4 i 5 biegu, kontrolka dalej nie zgasła. Myślę że dopalanie miało miejsce, ponieważ w pewnym momencie gdy pociągnąłem go pod czerwone pole obrotomierza zostawiłem za sobą wielka, czarna chmurę, później już nie kopcił przy takim przyspieszaniu. Jakieś pomysły, rady dlaczego kontrolka nie gaśnie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #810 Napisano 29 Czerwca 2019 Po pierwsze to diagnostyka i sprawdzenie błędów, parametrów DPF. Po drugie spróbować wypalanie wymuszone kompem. Jak duże zapelnienie lub nie spełniony jakiś warunek to sam się nie wypali. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PKocot Zgłoś #811 Napisano 1 Lipca 2019 Jestem do diagnostyce komputerowej, czujnik przed katalizatorem pokazuje cały czas wartość 300 stopni C, przez to DPF nie moze sie wypalić. Czy zna ktoś z Was numer seryjny tego czujnika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #812 Napisano 1 Lipca 2019 (edytowane) chyba czujnik przed DPFem.... numer czujnika temperatury za DPFem 03L906088HM numer czujnika temperatury przed DPFem 03G906088 Edytowane 1 Lipca 2019 przez rosol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PKocot Zgłoś #813 Napisano 1 Lipca 2019 Na komputerze był on opisany jako czujnik przed katalizatorem ale mechanik faktycznie pokazywał jego umiejscowienie pod maską, koło DPF-a, więc myślę że to te które wkleiles dziekuje bardzo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
studzien Zgłoś #814 Napisano 13 Lipca 2019 Według której wartości ecu uruchamia wypalanie dpf 108.2 czy 108.3,czy obojętnie którą grupa przekroczy 24jednostek to się uruchamia wypalanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Albercik Zgłoś #815 Napisano 14 Lipca 2019 Dnia 1.07.2019 o 14:53, rosol napisał: chyba czujnik przed DPFem.... Katalizatorem. Dobrze napisał. DPF składa się z dwóch części (katalizator wstępny, a potem katalizator, będący w naszych autach filtrem DPF). DPF = katalizator. Dnia 13.07.2019 o 12:51, studzien napisał: ruchamia wypalanie dpf 108.2 czy 108.3 A która jest która? Wypalanie DPF to zbiór kilku czynników, ale w głównej mierze - różnica ciśnień. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #816 Napisano 16 Lipca 2019 On 7/13/2019 at 12:51 PM, studzien said: Według której wartości ecu uruchamia wypalanie dpf 108.2 czy 108.3,czy obojętnie którą grupa przekroczy 24jednostek to się uruchamia wypalanie Obojetne, z biegiem czasu to nie jest 24g tylko mniej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #817 Napisano 17 Lipca 2019 Dnia 14.07.2019 o 23:29, Albercik napisał: Katalizatorem. Dobrze napisał. DPF składa się z dwóch części (katalizator wstępny, a potem katalizator, będący w naszych autach filtrem DPF). DPF = katalizator. no ja bym nie stawiał znaku równości pomiędzy katalizatorem (reaktor katalityczny) a DPFem... te rzeczy są za co innego odpowiedzialne... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Albercik Zgłoś #818 Napisano 17 Lipca 2019 Godzinę temu, rosol napisał: katalizatorem (reaktor katalityczny) Ależ właśnie przed DPF'em (w tej samej puszce) znajduje się najprawdziwszy katalizator Dalsza jego część (DPF) jak najbardziej, również spełnia definicję bycia katalizatora, z jednym wyjątkiem: w katalizatorze reakcja następuje w połączeniu z materiałem, z którego wytworzony jest katalizator, a w DPF'ie potrzebna jest dodatkowo wysoka temperatura. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
studzien Zgłoś #819 Napisano 17 Lipca 2019 11 godzin temu, kuebk napisał: Obojetne, z biegiem czasu to nie jest 24g tylko mniej. Tak pytam bo ostatnio pojechałem z laptopem na autostradę, w chwili wyjazdu z domu zapełnienie zamierzone wynosiło 15.5g obliczone 16.7g .jak dojechałem do autostrady zamierzone spadło do 13.8 A obliczone stało w miejscu, po wjechaniu na autostradę zamierzone dalej spadło pomalutku i nagle włączyło się wypalanie, dla tego pytam od czego jest to zależne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Albercik Zgłoś #820 Napisano 17 Lipca 2019 10 minut temu, studzien napisał: dla tego pytam od czego jest to zależne Przede wszystkim od różnicy ciśnień przed i za filtrem. Jeśli różnica ciśnień przekracza 20mbar to jest już na wartości granicznej niezależnie od stopnia zapełnienia sadzą. Jeśli filtr jest zatkany popiołem to będzie duża różnica ciśnień nawet zaraz po wypaleniu. I wtedy auto coraz częściej będzie wypalało filtr, mimo prawie zerowego osadu sadzy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach