Krawcol82 Zgłoś #761 Napisano 24 Lutego 2019 W większości w trasie, po drogach krajowych i wojewódzkich, bez bardzo wysokich prędkości. Ale (z pamięci) ostatnie 200km było po mieście średniej wielkości. Silnik też stosunkowo szybko się nagrzewał, bo to było latem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #762 Napisano 24 Lutego 2019 @Krawcol82 a dzis jak to wyglada? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #763 Napisano 24 Lutego 2019 Przez zimę nie sprawdzałem, a od 5 miesięcy autem smiga żona. Za jakiś czas podepnę znów VCDS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #764 Napisano 24 Lutego 2019 Mi też się udało osiągnąć podobny przebieg (1320 km) pomiędzy wypalaniem DPF ale to była głównie trasa (80% trasa). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czernobyl Zgłoś #765 Napisano 24 Lutego 2019 Dobra, nie ma rekordu skoczni - 1060km i wypalanie. Narzekać nie zamierzam, bo czterocyfrowy wynik pomiędzy regeneracjami uważam za rewelacyjny; gdyby ktoś mi obiecał 1000km od wypalania do wypalania w trasie, to już brałbym w ciemno prowadząc auto "na zabieg" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtasm Zgłoś #766 Napisano 25 Lutego 2019 Witam wszystkich. Czernobyl jak się sprawuje pasek po zabiegu.Również mam soft 9979, nie było problemu z cofnięciem? Teraz zimą jazda po mieście i wypala co niecałe 200 km. Przebieg 180k km , popiołu mam 42g. Możesz zdradzić ile kosztował downgrade+program. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czernobyl Zgłoś #767 Napisano 25 Lutego 2019 33 minuty temu, wojtasm napisał: Witam wszystkich. Czernobyl jak się sprawuje pasek po zabiegu.Również mam soft 9979, nie było problemu z cofnięciem? Teraz zimą jazda po mieście i wypala co niecałe 200 km. Przebieg 180k km , popiołu mam 42g. Możesz zdradzić ile kosztował downgrade+program. pasek lata w moim odczuciu bardzo ładnie - ja radziłem sobie na serii, ale po +35KM/40Nm jest znacząco lepiej, zwłaszcza, że można kręcić do ponad 4k rpm i auto dalej przyspiesza - na serii zdychało przy ok. 3100rpm; technicznych szczegółów operacji downgrade nie znam - zostawiłem auto i odebrałem 2 dni później; reszta na PW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jakbli Zgłoś #768 Napisano 28 Lutego 2019 Panowie przy jakiej masie powinna zapalić się kontrolka jeśli nie mógł zrobić wypalania przez x czas? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #769 Napisano 28 Lutego 2019 około 40g Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylmicha Zgłoś #770 Napisano 28 Lutego 2019 Dnia 4.02.2019 o 19:02, rosol napisał: Co ile srednio km wypala sadze? Na to co ile dpf jest wypalany ma wpływ tak wiele czynników, że nie można tego uśrednić. Styl jazdy, trasa, miasto, stan silnika, wtrysków przebieg silnika, stan czujników np. temperatury spalin, rodzaj softu,stan samego dpf, jakość oleju silnikowego i paliwa i jeszcze wiele innych. Dogrzewasz silnik, nie depczesz to i dpf wypala się rzadziej. Co oznacza rzadziej? Ok 500 kilometrów, a wypalanie co tysiąc czy nawet ponad tysiąc wg waszych vcds to krótko mówiąc bajki. Chyba,że macie wszystko super i jeździcie w trasie na granicy wykończenia dwumasy czyli na bardzo niskich obrotach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dreyfus Zgłoś #771 Napisano 28 Lutego 2019 3 minuty temu, sylmicha napisał: wypalanie co tysiąc czy nawet ponad tysiąc wg waszych vcds to krótko mówiąc bajki Następny ekspert bo on ma co 500 to reszta nie może mieć inaczej, skąd wy się bierzecie? 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #772 Napisano 28 Lutego 2019 4 minuty temu, sylmicha napisał: Na to co ile dpf jest wypalany ma wpływ tak wiele czynników, że nie można tego uśrednić. Styl jazdy, trasa, miasto, stan silnika, wtrysków przebieg silnika, stan czujników np. temperatury spalin, rodzaj softu,stan samego dpf, jakość oleju silnikowego i paliwa i jeszcze wiele innych. Dogrzewasz silnik, nie depczesz to i dpf wypala się rzadziej. Co oznacza rzadziej? Ok 500 kilometrów, a wypalanie co tysiąc czy nawet ponad tysiąc wg waszych vcds to krótko mówiąc bajki. Chyba,że macie wszystko super i jeździcie w trasie na granicy wykończenia dwumasy czyli na bardzo niskich obrotach. słowo średnio chyba każdy rozumie co oznacza? 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylmicha Zgłoś #773 Napisano 28 Lutego 2019 1 minutę temu, Dreyfus napisał: 2 minuty temu, Dreyfus napisał: Następny ekspert bo on ma co 500 to reszta nie może mieć inaczej, skąd wy się bierzecie? Ja nie mam parcia na ciągłe sprawdzanie dpf. Pytanie jest skąd wy się bierzecie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dreyfus Zgłoś #774 Napisano 28 Lutego 2019 18 minut temu, sylmicha napisał: Ja nie mam parcia na ciągłe sprawdzanie dpf. Oleju też można nie sprawdzać tudzież innych rzeczy jeśli jednak ktoś to robi to coś złego, dziwnego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jakbli Zgłoś #775 Napisano 28 Lutego 2019 12 godzin temu, rosol napisał: około 40g Mówisz 40g.. w CAYC 1.6 włączył tryb awaryjny i po odczycie było tylko 24g. Wymuszone wypalanie i redukcja do 3g. Dziś na trasie 2.0 CFFB przy włączonym VAG DPF , włączał cyklicznie wypalanie progresywne czy jak tam zwał czyli w historii brak o tym ale gramy zatrzymały się na tym co były przed procedurą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #776 Napisano 28 Lutego 2019 Przy okolo 24g zalacza wypalanie ale jak mu sie nie uda i wzrosnie do okolo 40g to zalacza sie lapka od filtra na zolto i potrzebne jest wypalanie serwisowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jakbli Zgłoś #777 Napisano 28 Lutego 2019 (edytowane) Tak wypalałem serwisowo, kolega ma sprzęcik od tego. Niesamowite że na postoju temperatura przed DPF sięga ponad 600C na jałowym przy obrotach 1800rpm. Czyli zwiększa dawkę paliwa chyba w tedy czy jak? Edytowane 28 Lutego 2019 przez jakbli Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #778 Napisano 28 Lutego 2019 Tak zwieksza dawke paliwa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jakbli Zgłoś #779 Napisano 1 Marca 2019 Czyli patrząc po screenie, gdy pasek dojdzie do 100% oznacza to że filtr się zapełnił tymi ~24g i pojawi się ikona? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylmicha Zgłoś #780 Napisano 1 Marca 2019 Dnia 11.02.2019 o 21:03, jakbli napisał: Dziś dostałem moduł Carista, chyba najlepszy na rynku w cenie około 100PLN do tego pełne wersję zainstalowałem DPF i pierwszy odczyt na zimno ? Powiedz mi jakie on ma jeszcze możliwości, co można tym zrobić i czy jest z oprogramowaniem czy bez? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach