Skocz do zawartości
aj27

DPF - filtr zatkany popiołem

Rekomendowane odpowiedzi

W większości w trasie, po drogach krajowych i wojewódzkich, bez bardzo wysokich prędkości. Ale (z pamięci) ostatnie 200km było po mieście średniej wielkości. Silnik też stosunkowo szybko się nagrzewał, bo to było latem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przez zimę nie sprawdzałem, a od 5 miesięcy autem smiga żona. Za jakiś czas podepnę znów VCDS.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi też się udało osiągnąć podobny przebieg (1320 km) pomiędzy wypalaniem DPF ale to była głównie trasa (80% trasa).

1.jpg.fe9969be44ecf4e501ff6fdd39971ca8.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra, nie ma rekordu skoczni - 1060km i wypalanie. Narzekać nie zamierzam, bo czterocyfrowy wynik pomiędzy regeneracjami uważam za rewelacyjny; gdyby ktoś mi obiecał 1000km od wypalania do wypalania w trasie, to już brałbym w ciemno prowadząc auto "na zabieg"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Czernobyl  jak się sprawuje pasek po  zabiegu.Również mam soft 9979, nie było problemu z cofnięciem?

Teraz zimą jazda po mieście i wypala co niecałe 200 km. Przebieg 180k km , popiołu mam 42g.

Możesz zdradzić ile kosztował downgrade+program.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
33 minuty temu, wojtasm napisał:

Witam wszystkich. Czernobyl  jak się sprawuje pasek po  zabiegu.Również mam soft 9979, nie było problemu z cofnięciem?

Teraz zimą jazda po mieście i wypala co niecałe 200 km. Przebieg 180k km , popiołu mam 42g.

Możesz zdradzić ile kosztował downgrade+program.

pasek lata w moim odczuciu bardzo ładnie - ja radziłem sobie na serii, ale po +35KM/40Nm jest znacząco lepiej, zwłaszcza, że można kręcić do ponad 4k rpm i auto dalej przyspiesza - na serii zdychało przy ok. 3100rpm; technicznych szczegółów operacji downgrade nie znam - zostawiłem auto i odebrałem 2 dni później; reszta na PW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie przy jakiej masie powinna zapalić się kontrolka jeśli nie mógł zrobić wypalania przez x czas?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

około 40g

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 4.02.2019 o 19:02, rosol napisał:

Co ile srednio km wypala sadze? 

Na to co ile dpf jest wypalany ma wpływ tak wiele czynników, że nie można tego uśrednić. Styl jazdy, trasa, miasto, stan silnika, wtrysków  przebieg silnika, stan czujników np. temperatury spalin, rodzaj softu,stan samego dpf, jakość oleju silnikowego i paliwa i jeszcze wiele innych. Dogrzewasz silnik, nie depczesz to i dpf wypala się rzadziej. Co oznacza rzadziej? Ok  500 kilometrów, a wypalanie co tysiąc czy nawet ponad tysiąc wg waszych vcds to krótko mówiąc bajki. Chyba,że macie wszystko super i jeździcie w trasie na granicy wykończenia dwumasy czyli na bardzo niskich obrotach. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, sylmicha napisał:

wypalanie co tysiąc czy nawet ponad tysiąc wg waszych vcds to krótko mówiąc bajki

Następny ekspert bo on ma co 500 to reszta nie może mieć inaczej, skąd wy się bierzecie? 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, sylmicha napisał:

Na to co ile dpf jest wypalany ma wpływ tak wiele czynników, że nie można tego uśrednić. Styl jazdy, trasa, miasto, stan silnika, wtrysków  przebieg silnika, stan czujników np. temperatury spalin, rodzaj softu,stan samego dpf, jakość oleju silnikowego i paliwa i jeszcze wiele innych. Dogrzewasz silnik, nie depczesz to i dpf wypala się rzadziej. Co oznacza rzadziej? Ok  500 kilometrów, a wypalanie co tysiąc czy nawet ponad tysiąc wg waszych vcds to krótko mówiąc bajki. Chyba,że macie wszystko super i jeździcie w trasie na granicy wykończenia dwumasy czyli na bardzo niskich obrotach. 

słowo średnio chyba każdy rozumie co oznacza? 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Dreyfus napisał:
2 minuty temu, Dreyfus napisał:

Następny ekspert bo on ma co 500 to reszta nie może mieć inaczej, skąd wy się bierzecie? 

Ja nie mam parcia na ciągłe sprawdzanie dpf. Pytanie jest skąd wy się bierzecie??

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 minut temu, sylmicha napisał:

Ja nie mam parcia na ciągłe sprawdzanie dpf.

Oleju też można nie sprawdzać tudzież innych rzeczy jeśli jednak ktoś to robi to coś złego, dziwnego? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, rosol napisał:

około 40g

Mówisz 40g.. w CAYC 1.6 włączył tryb awaryjny i po odczycie było tylko 24g. Wymuszone wypalanie i redukcja do 3g. Dziś na trasie 2.0 CFFB przy włączonym VAG DPF , włączał cyklicznie wypalanie progresywne czy jak tam zwał czyli w historii brak o tym ale gramy zatrzymały się na tym co były przed procedurą. 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy okolo 24g zalacza wypalanie ale jak mu sie nie uda i wzrosnie do okolo 40g to zalacza sie lapka od filtra na zolto i potrzebne jest wypalanie serwisowe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak wypalałem serwisowo, kolega ma sprzęcik od tego. Niesamowite że na postoju temperatura przed DPF sięga ponad 600C na jałowym przy obrotach 1800rpm. Czyli zwiększa dawkę paliwa chyba w tedy czy jak?

Edytowane przez jakbli

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak zwieksza dawke paliwa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli patrząc po screenie, gdy pasek dojdzie do 100% oznacza to że filtr się zapełnił tymi ~24g i pojawi się ikona?

Screenshot_2019-03-01-19-51-55-134_com.applagapp.vagdpf.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.02.2019 o 21:03, jakbli napisał:

Dziś dostałem moduł Carista, chyba najlepszy na rynku w cenie około 100PLN do tego pełne wersję zainstalowałem DPF i pierwszy odczyt na zimno ?

Screenshot_2019-02-11-19-52-21-817_com.applagapp.vagdpf.png

Screenshot_2019-02-11-19-45-53-111_com.ebay.mobile.png

Powiedz mi jakie on ma jeszcze możliwości, co można tym zrobić i czy jest z oprogramowaniem czy bez?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności