pyzdra1 Zgłoś #741 Napisano 3 Lutego 2019 @Czernobyl. Możesz podesłać link do aukcji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czernobyl Zgłoś #742 Napisano 4 Lutego 2019 10 godzin temu, pyzdra1 napisał: @Czernobyl. Możesz podesłać link do aukcji? jasne, stąd kupiłem: https://www.aliexpress.com/item/Mini-ELM327-V2-1-Bluetooth-HH-OBD-Advanced-OBDII-OBD2-ELM-327-Auto-Car-Diagnostic-Scanner/32791243148.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4d9oWK8k Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pyzdra1 Zgłoś #743 Napisano 4 Lutego 2019 Ten moduł masz podpięty cały czas do gniazda diagnostycznego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czernobyl Zgłoś #744 Napisano 4 Lutego 2019 Godzinę temu, pyzdra1 napisał: Ten moduł masz podpięty cały czas do gniazda diagnostycznego? tak, na okrągło tam siedzi. Jak trzeba sprawdzić dpf to wystarczy wyjąć komórkę i uruchomić VAG DPF - wersja free pokazuje wyłącznie ilość popiołu, bieżący stan regeneracji ("0" oznacza, że się nie wypala) oraz ilość kilometrów od ostatniego wypalenia. MZ w zupełności wystarcza do sprawdzenia co i jak w danym momencie z filtrem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #745 Napisano 4 Lutego 2019 średnio wypala się co ile km? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sw6 Zgłoś #746 Napisano 4 Lutego 2019 Godzinę temu, czernobyl napisał: tak, na okrągło tam siedzi. Jak trzeba sprawdzić dpf to wystarczy wyjąć komórkę i uruchomić VAG DPF - wersja free pokazuje wyłącznie ilość popiołu, bieżący stan regeneracji ("0" oznacza, że się nie wypala) oraz ilość kilometrów od ostatniego wypalenia. MZ w zupełności wystarcza do sprawdzenia co i jak w danym momencie z filtrem A pełna płatna wersja więcej ma funkcji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czernobyl Zgłoś #747 Napisano 4 Lutego 2019 5 minut temu, sw6 napisał: A pełna płatna wersja więcej ma funkcji? Z tego, co widziałem w sklepie - tak: więcej wyświetlanych parametrów z możliwością dostosowania pod siebie, oraz zdaje się automatyczne łączenie oraz jakieś powiadomienia. Nie zgłębiałem tematu, bo do parkingowego sprawdzenia, czy DPF się wypala/nie wypala wersja free mi wystarczy, a do znęcania się nad dokładniejszymi danymi filtra mam VCDSa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #748 Napisano 4 Lutego 2019 1 godzinę temu, sw6 napisał: A pełna płatna wersja więcej ma funkcji? Tak, wystarczy poczytać opis aplikacji,trzeba też sprawdzić czy obsługuje wybrany silnik. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.applagapp.vagdpf&hl=pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #749 Napisano 4 Lutego 2019 7 godzin temu, czernobyl napisał: tak, na okrągło tam siedzi. Jak trzeba sprawdzić dpf to wystarczy wyjąć komórkę i uruchomić VAG DPF - wersja free pokazuje wyłącznie ilość popiołu, bieżący stan regeneracji ("0" oznacza, że się nie wypala) oraz ilość kilometrów od ostatniego wypalenia. MZ w zupełności wystarcza do sprawdzenia co i jak w danym momencie z filtrem Co ile srednio km wypala sadze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czernobyl Zgłoś #750 Napisano 4 Lutego 2019 Godzinę temu, rosol napisał: Co ile srednio km wypala sadze? tak jak pisałem, jestem 2 tygodnie po zrobieniu czyszczenia, programu i downgrade. Jak dotąd mało mam danych, ale: - pierwsze wypalanie po ~260-280km w mieście - drugie wypadłoby (nie sprawdziłem, obliczam z przebiegu) po ok. 550km przy 20% miasto/80% trasa - trzecie przede mną - wczoraj sprawdziłem po zaparkowaniu i wskazywało mi 10g zapełnienia i 370km od ostatniego wypalenia (na podstawie tego podałem wypalenie nr 2); Także dalsze dane jak trochę pojeżdżę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jakbli Zgłoś #751 Napisano 11 Lutego 2019 Dziś dostałem moduł Carista, chyba najlepszy na rynku w cenie około 100PLN do tego pełne wersję zainstalowałem DPF i pierwszy odczyt na zimno ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekmoleda Zgłoś #752 Napisano 11 Lutego 2019 Fajna grafika i dosyć dużo informacji. Napisz jak Ci się będzie spisywał ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sw6 Zgłoś #753 Napisano 11 Lutego 2019 A dla silnika cbab jaki sprawdzony by pokazywał stan DPF? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jakbli Zgłoś #754 Napisano 11 Lutego 2019 (edytowane) Jeszcze proszę o ekspertyzę wyników zanim przeczytam cały ten wątek aby sam wiedzieć co czytać update. przejechałem się 30mil teraz. Pasywne wypalanie włączyło się po przekroczeniu 300C potem włączyło się drugi raz przy niżej temperaturze . Ilona w aplikacji zmienia się na czerwoną według instrukcji VAG DPF Edytowane 11 Lutego 2019 przez jakbli Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czernobyl Zgłoś #755 Napisano 23 Lutego 2019 idę na rekord km pomiędzy regeneracjami tryb 65% miasto/podmiejskie/35% trasa. przypominam, że jestem po piecowym wypaleniu DPF i downgrade programu (9979=po dieselgate->9973=jeden z ostanich przed dieselgate) oraz programie - wykres w dużym profilowym; poziom zapełnienia filtra olejem to obecnie nieco powyżej 1% przez chwilę zacząłem się martwić, że coś tu nie gra, ale zarówno G450 pokazuje realne wartości, a doczytałem też, że dodatkową obliczoną masę sadzy wylicza system na podstawie oporności czy jakoś tak; nie ma oczywiście żadnych gwarancji, że skoro mam teraz 1000km przy ~11g, to zrobię ~2400km do 24g, czyli masy oznaczającej wyzwolenie regeneracji - jak dotąd po reanimacji dpf wskazania zawsze były niskie i ciach- nagle wypalanko. Ale i tak o niebo lepsze to, niż co 200km w mieście i 350 na trasie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #756 Napisano 24 Lutego 2019 Hehe, to idź dalej na rekord-trzymam kciuki ? Filtr u mnie oryginalny, bez jakiejkolwiek ingerencji typu czyszczenie, wymiana itp. Auto nie przeszło akcji dieselgate. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #757 Napisano 24 Lutego 2019 (edytowane) @Krawcol82 Jaki przebieg? Pomiar zrobiiny na biegu jalowym? Edytowane 24 Lutego 2019 przez rosol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #758 Napisano 24 Lutego 2019 270tkm. Pomiar na postoju, z tego co pamiętam. Kontrolowałem, jaki dystans mogę pokonać po wypaleniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #759 Napisano 24 Lutego 2019 Pytanie czy probowal sie na tym dystansie wypalac.... 21mbar na jalowym to juz troche jest.... Po wypaleniu powinno byc okolo 3mbar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #760 Napisano 24 Lutego 2019 Przejechany dystans od ostatniego wypalania (1340 km) to raczej po trasie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach