Skocz do zawartości
aj27

DPF - filtr zatkany popiołem

Rekomendowane odpowiedzi

@Czernobyl. Możesz podesłać link do aukcji?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten moduł masz podpięty cały czas do gniazda diagnostycznego? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, pyzdra1 napisał:

Ten moduł masz podpięty cały czas do gniazda diagnostycznego? 

tak, na okrągło tam siedzi. Jak trzeba sprawdzić dpf to wystarczy wyjąć komórkę i uruchomić VAG DPF - wersja free pokazuje wyłącznie ilość popiołu, bieżący stan regeneracji ("0" oznacza, że się nie wypala) oraz ilość kilometrów od ostatniego wypalenia. MZ w zupełności wystarcza do sprawdzenia co i jak w danym momencie z filtrem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

średnio wypala się co ile km?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, czernobyl napisał:

tak, na okrągło tam siedzi. Jak trzeba sprawdzić dpf to wystarczy wyjąć komórkę i uruchomić VAG DPF - wersja free pokazuje wyłącznie ilość popiołu, bieżący stan regeneracji ("0" oznacza, że się nie wypala) oraz ilość kilometrów od ostatniego wypalenia. MZ w zupełności wystarcza do sprawdzenia co i jak w danym momencie z filtrem

A pełna płatna wersja więcej ma funkcji?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, sw6 napisał:

A pełna płatna wersja więcej ma funkcji?

Z tego, co widziałem w sklepie - tak: więcej wyświetlanych parametrów z możliwością dostosowania pod siebie, oraz zdaje się automatyczne łączenie oraz jakieś powiadomienia. Nie zgłębiałem tematu, bo do parkingowego sprawdzenia, czy DPF się wypala/nie wypala wersja free mi wystarczy, a do znęcania się nad dokładniejszymi danymi filtra mam VCDSa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, sw6 napisał:

A pełna płatna wersja więcej ma funkcji?

Tak, wystarczy poczytać opis aplikacji,trzeba też sprawdzić czy obsługuje wybrany silnik.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.applagapp.vagdpf&hl=pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, czernobyl napisał:

tak, na okrągło tam siedzi. Jak trzeba sprawdzić dpf to wystarczy wyjąć komórkę i uruchomić VAG DPF - wersja free pokazuje wyłącznie ilość popiołu, bieżący stan regeneracji ("0" oznacza, że się nie wypala) oraz ilość kilometrów od ostatniego wypalenia. MZ w zupełności wystarcza do sprawdzenia co i jak w danym momencie z filtrem

Co ile srednio km wypala sadze? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, rosol napisał:

Co ile srednio km wypala sadze? 

tak jak pisałem, jestem 2 tygodnie po zrobieniu czyszczenia, programu i downgrade. Jak dotąd mało mam danych, ale:

- pierwsze wypalanie po ~260-280km w mieście

- drugie wypadłoby (nie sprawdziłem, obliczam z przebiegu) po ok. 550km przy 20% miasto/80% trasa

- trzecie przede mną - wczoraj sprawdziłem po zaparkowaniu i wskazywało mi 10g zapełnienia i 370km od ostatniego wypalenia (na podstawie tego podałem wypalenie nr 2); 

Także dalsze dane jak trochę pojeżdżę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś dostałem moduł Carista, chyba najlepszy na rynku w cenie około 100PLN do tego pełne wersję zainstalowałem DPF i pierwszy odczyt na zimno ?

Screenshot_2019-02-11-19-52-21-817_com.applagapp.vagdpf.png

Screenshot_2019-02-11-19-45-53-111_com.ebay.mobile.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajna grafika i dosyć dużo informacji. Napisz jak Ci się będzie spisywał ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A dla silnika cbab jaki sprawdzony  by pokazywał stan DPF?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze proszę o ekspertyzę wyników zanim przeczytam cały ten wątek aby sam wiedzieć co czytać :)

 

update.

przejechałem się 30mil teraz. Pasywne wypalanie włączyło się po przekroczeniu 300C potem włączyło się drugi raz przy niżej temperaturze . Ilona w aplikacji zmienia się na czerwoną według instrukcji VAG DPF

Screenshot_2019-02-11-21-29-47-602_com.applagapp.vagdpf.png

Screenshot_2019-02-11-20-52-08-359_com.applagapp.vagdpf.png

Edytowane przez jakbli

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

idę na rekord km pomiędzy regeneracjami:D tryb 65% miasto/podmiejskie/35% trasa. 

przypominam, że jestem po piecowym wypaleniu DPF i downgrade programu (9979=po dieselgate->9973=jeden z ostanich przed dieselgate) oraz programie - wykres w dużym profilowym; poziom zapełnienia filtra olejem to obecnie nieco powyżej 1%

przez chwilę zacząłem się martwić, że coś tu nie gra, ale zarówno G450 pokazuje realne wartości, a doczytałem też, że dodatkową obliczoną masę sadzy wylicza system na podstawie oporności czy jakoś tak; nie ma oczywiście żadnych gwarancji, że skoro mam teraz 1000km przy ~11g, to zrobię ~2400km do 24g, czyli masy oznaczającej wyzwolenie regeneracji - jak dotąd po reanimacji dpf wskazania zawsze były niskie i ciach- nagle wypalanko. Ale i tak o niebo lepsze to, niż co 200km w mieście i 350 na trasie

dpf.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hehe, to idź dalej na rekord-trzymam kciuki ?

Filtr u mnie oryginalny, bez jakiejkolwiek ingerencji typu czyszczenie, wymiana itp. Auto nie przeszło akcji dieselgate.

20180827_210308.jpg

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Krawcol82 Jaki przebieg? Pomiar zrobiiny na biegu jalowym? 

Edytowane przez rosol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

270tkm. Pomiar na postoju, z tego co pamiętam. Kontrolowałem, jaki dystans mogę pokonać po wypaleniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanie czy probowal sie na tym dystansie wypalac.... 21mbar na jalowym to juz troche jest.... Po wypaleniu powinno byc okolo 3mbar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przejechany dystans od ostatniego wypalania (1340 km) to raczej po trasie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności