prezess7 Zgłoś #641 Napisano 14 Września 2017 Mogę się z Tobą zgodzić - w caddy BLS też nie miałem pojęcia kiedy dpf wypala. W 2.0 jest jednak różnica - inna reakcja na gaz, bardziej basowy dźwięk silnika, no a w CR dochodzą wyraźnie wyższe obroty na postoju i wentylator chłodnicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fury Zgłoś #642 Napisano 14 Września 2017 (edytowane) Jakiej sadzy? Chyba popiołu...którego nie dopalisz,bo przecież to pochodna procesu spalania.Wymień filtr i po problemie, ewentualnie regeneracja ale większość tych filtrów jej nie przechodzi Po co wymieniać filtr? Przecież on nic nie daje a wręcz dużo szkód może spowodować. Jak jest to już trudno ale nie rozumiem po co kupować nowy. To trochę tak jakby wsadzić koc gaśniczy w kolektor wydechowy i wysikać się do oleju - podobny efekt dla samochodu, a o ile taniej taniej. Edytowane 14 Września 2017 przez fury Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezesik18 Zgłoś #643 Napisano 11 Grudnia 2017 Panowie, obserwuje wypalanie dpf od 2tys km. Praktycznie non stop wypala się równo co 340km. Zobaczcie na bloki pomiarowe bo mam wrażenie że ktoś już wcześniej grzebał przy tym., Wartości w czerwonych prostokątach zawsze jak podpinam kompa są takie same jak na screenie(od kupna jedynie wartość popiołu podskoczyła do góry o kilka jednostek). Jak to wygląda u Was, po usunięciu programowo dpf macie jeszcze podgląd na bloki? Dpf odziwo fizycznie jest na swoim miejscu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbinio Zgłoś #644 Napisano 20 Grudnia 2017 (edytowane) Panowie ja mam pytani, noszę się z zamiarem usunięcia DPF. Znalazłem dwie firmy jedna to AutoMaster a druga to Rogalotti na Mineralnej w Warszawie czy ktoś u nich coś robił są godni polecenia ?? Ewentualnie czy ktoś może regenerował ?? Tutaj są dwie firmy które to robią ta akurat ultradźwiekami http://www.dpf-technologies.com/oferta.html a ta znowu jakimiś specyfikami chemicznymi http://bodych.pl/regeneracja-filtrow-czastek-stalych-fap-dpf.html Możecie pomóc, doradzić ?? Edytowane 20 Grudnia 2017 przez urbinio dopisane pytania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turboelmar Zgłoś #645 Napisano 28 Grudnia 2017 Dnia 20.09.2012 o 19:53, Radoo napisał: Jaki koszt usunięcia DPF Taki sam jak regeneracji. Regeneracja DPF FAP to koszt około 500-600zł a usunięcie na trwałe powoduje wadę ukrytą samochodu. W nadchodzącym 2018r dodatkowo inspekcja transportu prawdopodobnie będzie miała możliwość kontroli emisji spalin. Przeglądy rejestracyjne będą również sprawdzały emisję i w przypadku braku będzie problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Silver Zgłoś #646 Napisano 28 Grudnia 2017 Panowie, proszę o info... mianowicie czy w Passatach również trzeba uzupełniać jakiś płyn niezbędny do wypalania DPF (tak jak to ma np. miejsce w Peugeocie 407)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #647 Napisano 28 Grudnia 2017 (edytowane) 8 godzin temu, Silver napisał: Panowie, proszę o info... mianowicie czy w Passatach również trzeba uzupełniać jakiś płyn niezbędny do wypalania DPF (tak jak to ma np. miejsce w Peugeocie 407)? W Passacie B6 BlueTDI jest stosowany katalizator SCR (Selective Catalytic Reduction) i wtryskiwany płyn na bazie mocznika do układu wydechowego. Edytowane 28 Grudnia 2017 przez JurekW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #648 Napisano 29 Grudnia 2017 (edytowane) 13 godzin temu, JurekW napisał: W Passacie B6 BlueTDI jest stosowany katalizator SCR (Selective Catalytic Reduction) i wtryskiwany płyn na bazie mocznika do układu wydechowego. 22 godziny temu, Silver napisał: Panowie, proszę o info... mianowicie czy w Passatach również trzeba uzupełniać jakiś płyn niezbędny do wypalania DPF (tak jak to ma np. miejsce w Peugeocie 407)? Ad.1 W ostatnim wypuście Passata B5FL czy Skodzie Superb, montowany był tzw. mokry filtr i tam dolewało się podobnego płynu katalicznego, jaki dolewa się w samochodach grupy PSA Ad. 2 W Passacie B6 NIE MA i NIE BYŁO filtrów mokrych i nie trzeba było dolewać płynu katalicznego, NIE BYŁO również nigdy dotrysku Adblue. Jeśli chodzi o silniki 2.0TDI to pierwsze układy AdBlue były dokładane w Sharanie Euro5 177KM, czy np. Audi Q5 2.0 170/177KM, czyli tylko w "dużych" modelach Edytowane 29 Grudnia 2017 przez kmink Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #649 Napisano 29 Grudnia 2017 4 godziny temu, kmink napisał: W Passacie B6 NIE MA i NIE BYŁO filtrów mokrych i nie trzeba było dolewać płynu katalicznego, NIE BYŁO również nigdy dotrysku Adblue. A możesz wytłumaczyć artykuł z tej strony? http://www.motofakty.pl/artykul/volkswagen-passat-2005-2010.html "W przypadku wersji Blue oprócz elementów technologii BlueMotion zastosowano niezwykle nowoczesny katalizator SCR, zapewniający bardzo wysoki poziom czystości spalin. Passat 2.0 TDI Blue wymaga jednak stosowania specjalnego płynu AdBlue." Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #650 Napisano 29 Grudnia 2017 4 godziny temu, kmink napisał: Ad.1 W ostatnim wypuście Passata B5FL czy Skodzie Superb, montowany był tzw. mokry filtr i tam dolewało się podobnego płynu katalicznego, jaki dolewa się w samochodach grupy PSA Ad. 2 W Passacie B6 NIE MA i NIE BYŁO filtrów mokrych i nie trzeba było dolewać płynu katalicznego, NIE BYŁO również nigdy dotrysku Adblue. Jeśli chodzi o silniki 2.0TDI to pierwsze układy AdBlue były dokładane w Sharanie Euro5 177KM, czy np. Audi Q5 2.0 170/177KM, czyli tylko w "dużych" modelach Mylisz sie! W Passacie B6 BlueTDI (od MY 2009) 2.0 Tdi CR 105kW/143KM kod silnika CBAC był stosowany SCR z dodatkiem AdBlue. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #651 Napisano 30 Grudnia 2017 (edytowane) Na kilkaset B6 jakie u mnie były jeszcze nigdy nie trafił się B6 z AdBlue...sprawdzę to w wolnej chwili Edytowane 30 Grudnia 2017 przez kmink Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nicqo Zgłoś #652 Napisano 7 Stycznia 2018 Witam kolegow, mam passata b6 2,0 140koni 2008 CBAB juz raz filtr dpf byl regenerowany. Po dwoch latach i przejechaniu okolo 50 tys km w gruipie 108 Patricle filter oil ash volume mam 30ml. Pol roku temu mialem 19, z rok temu 12ml. Moje pytanie brzmi czy jak osiagne skale 99 to filtr bedzie musial przejsc regeneracje? Kiedys mialem awarie klapy gaszoncej, egr to wtedy byla awaria dpf i auto bylo w trybie awaryjnym. Cos mi sie zdaje ze wtedy mialem wlasnie 99ml popiolu. Czy jak zapodam mu przez czujnik przy dpf srodek do czyszczenia dpfu, zbije ten popiol do zera? Drugie pytanie, to passat b7 2,0 140koni 2014, nie wiem jak wejsc w grupy pomiarowe przez vcds zeby sprawdzic stan dpfu. W bloki pomiarowe nie da rady wejsc tak jak w b6. Czy ktos podpowie? Mam vcds 17.8 dzieki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #653 Napisano 7 Stycznia 2018 Vcds 01 Engine / Advanced Measuring Values i z rozwijanej listy zaznaczysz numery bloków które Cię interesują. U mnie dotyczące Particle Filter..... to nr od 375 do 380. Zapełnienie filtra popiołem można usunąć tylko mechanicznie żadna "chemia" tego nie ruszy,wypalić można tylko sadzę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zioolko00 Zgłoś #654 Napisano 7 Stycznia 2018 3 godziny temu, JurekW napisał: Vcds 01 Engine / Advanced Measuring Values i z rozwijanej listy zaznaczysz numery bloków które Cię interesują. U mnie dotyczące Particle Filter..... to nr od 375 do 380. Zapełnienie filtra popiołem można usunąć tylko mechanicznie żadna "chemia" tego nie ruszy,wypalić można tylko sadzę. Który to od ilości popiołu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #655 Napisano 7 Stycznia 2018 24 minuty temu, Zioolko00 napisał: Który to od ilości popiołu? U mnie 377 i 378. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artmin Zgłoś #656 Napisano 9 Stycznia 2018 Ewentualnie softowe (serwisowe) wypalanie - mi zbiło z 0,225 na 0,01. W sumie pora zajrzeć do niego i sprawdzić stan zapełnienia po roku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #657 Napisano 9 Stycznia 2018 Jesli mowisz o zapelnieniu filtra w mililitrach to nie da sie tego "zbic" zadnym wypalaniem - ktos po prostu u Ciebie przeprowadzil procedura ktora resetuje te wartosci do 0. Ale to nie ma nic wspolnego z wypalaniem serwisowym, to jest po prostu oszukanie sterownika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artmin Zgłoś #658 Napisano 11 Stycznia 2018 Ale własnie nie zresetowało do 0 tylko do bardzo małej wartości. Dwa razy wypalanie serwisowe i mniej wiecej pierwszy raz o połowe zmniejszone a drugi raze prawie do zera. Moze uda mi sie dzisiaj sprawdzic stan. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zioolko00 Zgłoś #659 Napisano 12 Stycznia 2018 a w measuring block nie mogę wejść (kod dostępu? czy wina kabla) w advanced mogę wejść Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #660 Napisano 12 Stycznia 2018 Normalne w Twoim silniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach