boletto Zgłoś #461 Napisano 21 Lutego 2017 a powiedzcie mi czy przy włączaniu zapłonu wiadomo na chwilę pokazują się wszystkie kontrolki. Czy jak się pojawia na chwilkę kontrolka od DPF to znaczy że DPF jest czy nie musi. Ja jeżdżę po mieście raz na tydzień pojadę ok. 40 km za miasto, narobiłem już od momentu zakupu 10000 km i ani razu jeszcze mi się DPF nie załączył. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #462 Napisano 21 Lutego 2017 Poziom oleju ok, dużo jeżdżę w trasie, a wypalanie wydaje mi się że co jakieś 400km czyli dość często. I wydaje mi się że powinien trochę mniej palić, w trasie przy spokojnej jeździe wychodzi 7,2-7,5l. A odnośnie wcześniejszych pytań czy dpf i katalizator jest w jednej puszce, i jak usuwaliście to tylko dpf, czy dpf+katalizator? Dosyć często się wypala i to z pewnością jest spowodowane dużą ilością popiołu, jak zaczniesz jeździć w mieście to regeneracja będzie występowała co 200-300km-ów i poziom oleju może się wtedy zacząć delikatnie podnosić Jest tylko jedna puszka z DPFem, nie ma osobnego KATa i nie ma KATa w puszce z DPF, jak wywalasz do wszystko...inaczej jest w CRach, tam KAT zostaje a powiedzcie mi czy przy włączaniu zapłonu wiadomo na chwilę pokazują się wszystkie kontrolki. Czy jak się pojawia na chwilkę kontrolka od DPF to znaczy że DPF jest czy nie musi. Ja jeżdżę po mieście raz na tydzień pojadę ok. 40 km za miasto, narobiłem już od momentu zakupu 10000 km i ani razu jeszcze mi się DPF nie załączył. Kontrolka od DPF zapali się tylko wtedy jak cos nie tak będzie z regeneracją Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ghostdriver Zgłoś #463 Napisano 21 Lutego 2017 Kmink dzięki za info. boletto ja w poprzednim aucie miałem wywalony dpf programowo i mechanicznie ale jak przekręcałem kluczyk na zapłon to kontrolka od dpf pojawiała się normalnie jakby dpf był Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
boletto Zgłoś #464 Napisano 22 Lutego 2017 Czyli są dwa wyjścia na sprawdzenie czy DPF jest??. 1. Zajrzeć pod samochód - ale to nie znaczy że działa 2. Podłączenie pod komputer Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karolevsky Zgłoś #465 Napisano 22 Lutego 2017 A nie prościej zajrzeć do wydechu i zobaczyć czy jest sadza w rurze wydechowej. Jeżeli jest jej sporo to DPF'u nie ma. Jeżeli rura jest czysta lub względnie czysta to DPF jest. Czyli są dwa wyjścia na sprawdzenie czy DPF jest??.1. Zajrzeć pod samochód - ale to nie znaczy że działa 2. Podłączenie pod komputer Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #466 Napisano 22 Lutego 2017 Kmink dzięki za info. boletto ja w poprzednim aucie miałem wywalony dpf programowo i mechanicznie ale jak przekręcałem kluczyk na zapłon to kontrolka od dpf pojawiała się normalnie jakby dpf był W BMRze i CRach po wyłączeniu DPF kontrolka zapala się na chwilke przy włączeniu zapłonu, w PD 140KM nie zapala się Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
boletto Zgłoś #467 Napisano 23 Lutego 2017 No mi właśnie po włączeniu zapłonu na chwilę kontrolka się zapala. A mam kod silnika BUZ. Ponadto sprawdziłem palcem w wydechu i palec czarny. Więc pewnie bim sarabim amba fatima i DPF nima Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #468 Napisano 24 Lutego 2017 No mi właśnie po włączeniu zapłonu na chwilę kontrolka się zapala. A mam kod silnika BUZ. Ponadto sprawdziłem palcem w wydechu i palec czarny. Więc pewnie bim sarabim amba fatima i DPF nima Byc może nie do końca jest to dobrze zrobione Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
woocash09 Zgłoś #469 Napisano 24 Lutego 2017 Panowie, prosiłbym o rzucenie okiem na dpf u mnie na zdjęciu. Popiół 26g, rozumiem że max to 60g czyli do końca żywota jeszcze drugie tyle tak? Natomiast jak to jest z sadzą w moim przypadku że jest mierzona na -0,94g? Pytam bo po wgraniu w ASO nowego softu (szwindel z emisją spalin) zauważyłem, że na luzie obroty często oscylują wokół 1000 i wydaje mi się że wypalanie dpf załącza się samo też częściej. Dodatkowo żeby było tego mało, po tym jak zaczęła cieknąć pompa wody co wiązało się z wymianą rozrządu przy (!) 90k pojawił się też problem z temperaturą cieczy. Silnik wolniej się rozgrzewa a jak złapie 90 stopni to wskazówka na postoju opada. Przy lekkim mrozie i nawiewie na 23 stopnie zdażyło się, że od 90 spadło na 70 a obroty dalej na 1000. Nie wiem czy wtedy dpf sie dopala czy można spokojnie auto gasić. Wszystkie te symptomy dają mi sporo do myślenia bo nie wiem gdzie szukać problemu (i czy w ogóle jakiś jest) bo samochód troszke inaczej się zachowuje po tym jak wgrali nowy soft w ASO a następnie w odstępie miesiąca robili tam też rozrząd i nie wiem czy któraś z tych operacji miała wpływ na to że inaczej zachowuje się mi dpf (scan nie daje żadnych błędów) Dzięki za zainteresowanie, poniżej fotka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gawron Zgłoś #470 Napisano 24 Lutego 2017 Czołem tez mam minus u siebie na sadzy faktycznej, dziwne ale nie za bardzo wiadomo co to. Czujnik roznicy cisnien wypada sprawdzic, ale na razie brak czasu. Te wachania obrotow jak jest zimno sa zwiazane z ogrzewaniem wnetrza. To normalne tez tak mam i nie jest to wypalanie. Daj na off ogrzewanie podbij obroty, opadna do 800. Wysłane z redmi note 3 pro Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #471 Napisano 26 Lutego 2017 jest jakieś rozwiązanie a moją przypadłość DPF-a po aktualizacji. a jak w waszych pojazdach filtr się wypala po aktualizacji ? wypaliłem do dpf do 1,2. troche po mieście jeździłem a reszt była w trasie zrobiona kilometrów. wychodzi że jest jakiś przelicznik wstawiony że 1l. paliwa wychodzi 1% zapełnienia dpf. jakaś pomyłka no i więcej niż 300time nie przekroczy. a kiedyś po mieście. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
galux20 Zgłoś #472 Napisano 26 Lutego 2017 Daje coś stosowanie środków np ligui miły do paliwa w celu obniżenia temp wypalania i około 100 stop? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ghostdriver Zgłoś #473 Napisano 26 Lutego 2017 [ATTACH=CONFIG]151491[/ATTACH] troche po mieście jeździłem . Wydaje mi się że masz dość mocno zawalony dpf popiołem, przy 175ml vw chyba zaleca wymianę a u Ciebie jest 219ml więc pojemność filtra znacznie spadła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #474 Napisano 26 Lutego 2017 jest jakieś rozwiązanie a moją przypadłość DPF-a po aktualizacji Wrocic do poprzedniej wersji softu. Wydaje mi się że masz dość mocno zawalony dpf popiołem, przy 175ml vw chyba zaleca wymianę a u Ciebie jest 219ml więc pojemność filtra znacznie spadła. Patrzac po "logach" akurat nie ma to znaczenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #475 Napisano 27 Lutego 2017 Daje coś stosowanie środków np ligui miły do paliwa w celu obniżenia temp wypalania i około 100 stop? Dają efekt placebo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artmin Zgłoś #476 Napisano 27 Lutego 2017 Woocach obroty masz też związane z dojrzewaniem wnętrza przez grzałkę poniżej plus 5 stopni. Matek też miałem takie zapełnienie, wypalone podwójnie serwisowo i teraz jest ok 1g. Wypalanie chwilowe nadal z podobną częstotliwością. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andre_23 Zgłoś #477 Napisano 27 Lutego 2017 Witam szanownych kolegów, Prośba o ocenę stanu mojego DPF-a Pasek B7 2013r. 2.0 TDi CR, 149tyś km Z góry serdeczne dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #478 Napisano 28 Lutego 2017 Witam szanownych kolegów,Prośba o ocenę stanu mojego DPF-a Pasek B7 2013r. 2.0 TDi CR, 149tyś km [ATTACH=CONFIG]151534[/ATTACH] Z góry serdeczne dzięki Wygląda bardzo dobrze, 0,10l popiołów to zgodnie z przebiegiem, aby tak dalej. Dużo jeździsz w trasie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andre_23 Zgłoś #479 Napisano 28 Lutego 2017 dzieki za info. Właśnie wczesniej był w Niemcowni i tam jeździł głównie w trasie, stąd takie parametry. Niemiec robił 50tyś km rocznie, to raczej wypalal się prawidłowo DPF. Natomiast teraz to się diametralnie zmieniło i ja zrobiłem autem 1000km dotychczas, tylko w zasadzie miasto i to 2-3km do pracy, przedszkola i z powrotem. Tak więc katorga dla DPF-a się zapowiada, ale chociaż dobrze że parametry wyjściowe ma dobre:) tyle pocieszenia i trzeba będzie zraz w miesiącu przegonić auto poza miasto... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamill Zgłoś #480 Napisano 1 Marca 2017 (edytowane) Panowie czy pomoże mi ktoś zinterpretować te wartości/parametry dotyczące DPF? Gdzie odczytać zapełnienie sadzą? Umie ktoś rozszyfrować wartość bez opisu lub bez jednostek i przy okazji stwierdzić, czy te parametry są w porządku? Przebieg mojego Paska to 260 tys. Edytowane 1 Marca 2017 przez Kamill Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach