Skocz do zawartości
aj27

DPF - filtr zatkany popiołem

Rekomendowane odpowiedzi

Zacznij od napisania czegos wiecej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zdecydowałem ze kupuje nowy. Wychodzi taniej niż wycięcie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowy DPF taniej niz wyciecie ?? Powiedz gdzie i za ile ?

 

 

Ja zdecydowałem ze kupuje nowy. Wychodzi taniej niż wycięcie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowy 5790 a teraz w ASO Szczecin jest promocja.....5300 :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na allegro 1150zł a jak odeślesz stary to dostajesz jeszcze zwrot. Kilka postów wcześniej była chyba o tym mowa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zwrot czego tych 1150 ?? :D pokaż linka tego dpf :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Taa, dopłacą ci jeszcze....

Zwrot ustalonej kwoty dają za stary DPF jak im odeślesz :))))

A o samej aukcji było w poście 158 albo tu masz http://allegro.pl/show_item.php?item=4243730611

 

To podróba ciekawe co wrzucili w środek czy chociaż marnej jakości monolit.

Nie porównuj do oryginału:jasne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To podróba ciekawe co wrzucili w środek czy chociaż marnej jakości monolit

 

I wszystko w temacie. Powodzenia w zakupie mimo wszystko życzę :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję. 2 lata gwarancji jest. Nie widziałem złych opinii na temat tego produktu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to znów (po jakimś czasie) się włączę.

jestem 1,5 roku po wycięciu dpf i zrobieniu programu - problemów ZERO a przebieg wciąż rośnie - aktualnie 241 tys km.

więc jak to się mówi: POLECAM.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem tego samego zdania. Skoro już popiołu tyle że szkoda kasy na wypalanie tego...Najlepiej wyciac i spokój. Nawet koledzy z ASO to doradzają - oczywiście po cichu ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie tylko ciekawi czy ktoś ma oryginalnego DPF-a i przebieg powyżej 400 tys. km ? U mojego brata w korporacji taxi jeździ taki jeden sam stałem koło tego auta. 2007 rok pewnie BMP. Jakiś dobry egzemplarz mu się trafił :P.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesli juz mowa o wymianie DPFa na nowy to czy ktos kupowal w tuneforce/dpfserwis?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekaw jestem jak chemią da sie usunąć popiół skoro nawet producent takiego środka pisze, że służy on do usuwania sadzy...

Proponuje zapoznać sie z budową DPFa i przestać opowiadać bzdury

Pewnie jakąś cześć popiołu da sie usunąć chemia ale tylko po fizycznym wyjęciu filtra z samochodu i wkładu z puszki...chciałbym tylko dodać, że wylewanie takiej żarącej chemi "do ogródka" jest gorsze niż jazda bez DPFa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Kilka miesięcy temu Koledzy pisali o możliwości wyjęcia DPF-u bez konieczności opuszczania kołyski przy silniku BMR.

Jeśli to nie jest wielka tajemnica, to prosiłbym o parę zdjęć i opis manewru, pewnie przyda się także innym przy demontażu.

Co do płynów czyszczących wnętrze DPF z popiołu, to wynalazki "kominkowe" bazują na wodorotlenku sodowym lub potasowym (soda kaustyczna), a reklamowany płyn "DPF F... Fluid" - węglan sodowy, fosforan trójsodowy i polikrzemian.

Dlatego pierwsze płuczą w godzinę (ale rozpuszczają wkłady z metali kolorowych), a drugi - 8 godzin, ale podobno bezpieczniejszy.

Pozdrawiam,

Piortr

Edytowane przez PLopat
uzupełnienie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja właśnie wymieniam na nowy i dam wam znać jak jest...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie chce by zabrzmiało to jak reklama ale słyszeliście Panowie o dodatkach które mają pomóc w problemach z zapychającym się dpfem? Ktoś to testował czy pic na wodę/rosyjska technologia przy współpracy z NASA ?;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość mirek71

Witam wszystkich i prosze o pomoc. Moj passat 2.0 tdi 2004 pierwszy z fabrycznie montowanym mokrym filtrem DPF.

Jezdzil trzy lata bez usterki za to teraz nadrabia. Zaczelo sie od dziwnych sykow w silniku po dodaniu gazu, mechanik stwierdzil, ze przewody dochodzace do filtra DPF sa dziurawe, jakby wytopione. Po ich wymianie na drugi dzien okazalo sie , ze powodem jest zapchany filtr , proby jego oczyszczenia okazaly sie bezskuteczne. po wymianie na nowy DPF-na pewno nie oryginalny auto jezdzilo pare dni jednak zapalala sie kontrolka od swiec zarowych-mrugala, a auto przechodzilo w stan awaryjny- 2500 obrotow i nic wiecej. Nastepnym krokiem bylo czyszczenie a nastepnie wymiana turbiny- pewno tez podroba. potem wsszystkie mozliwe czujniki a auto dalej nie jezdzi, caly czas pokazuje bledy. po tych wszystkich wymianach bardzo wzroslo tez cisnienie turbiny- duzo ponad norme. Jeden z mechanikow pokazal mi tez jakas kostke ,ktora byla gdzies przy silniku, pytajac czy auto mialo jakis czip- a ja skad mam to wiedziec? Nikt nie ma pomyslu na to co to moze byc, moze ktos z was mial podobny problem i ma pewne przypuszczenia. Poza tym plyn do filtra byl dolewany a i warsztat jest sprawdzony, do tej pory same pochwaly.

Bede wdzieczny za wskazowki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności