Skocz do zawartości
GrZ1989

Stukanie przy odpalaniu 1.8T AWT

Rekomendowane odpowiedzi

do zamknięcia>

Edytowane przez GrZ1989

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie mam podobny problem. Słychać go jeszcze bardziej gdy w jeździe depnę trochę w gaz. U siebie po wysłuchaniu obstawiam na napinacz rozrządu i szklanki a ty jak mówisz że masz to wymienione ... U mnie też przypuszczałem że może byc to napinacz alternatora ale jak mówisz że gdy spadnie z obrotów jest okej to sam nie ma za dużo pomysłów. Może jakiś element metalowy silnika tak Ci obija ale to też się wyklucza bo jak dźwięk ustaje ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może napinacz hydrauliczny rozrzadu sie rozszczelnił i rolka tlucze o niego.Wystarczy sciagnąc gorna osłone rozrzadu i bedzie widac.Pompa oleju tez jest na łancuchu i moze to powodowac hałas chos wyglada jak by to cos w glowicy napiepszało.Jakiej firmy byly popychacze hydrauliczne bo wystarczy ze jeden bedzie falszował i jest problem lub małe cisnienie oleju i na to samo wyjdzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj skontrolować ciśnienie oleju manometrem.Może jest nie właściwe lub się zmienia .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciśnienie jest ok było sprawdzane. popychacze były brane oryginalne więc nie możliwe żeby szwankowały. jak zdiagnozować wytarty wałek rozrządu ? jakieś dalsze sugestie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaki masz olej i jakiego producenta filtr oleju ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam mam taki problem przy odpalaniu...załączam filmik:

http://www.youtube.com/watch?v=QGldw...hannel&list=UL

Taki filmik nigdy nie odzwierciedli faktycznego stukania...

Dodam że napinacz wałków rozrządu razem z łańcuchem był wymieniony, szklanki nowe, świece nowe, cewki nowe uszczelniacze zaworowe nowe.

Co było przyczyną wymiany tych elementów??

Jak spadnie z obrotów to jest już ok.

Rok temu problemiłeś odnośnie pompy powietrza wtórnego doszedłeś ładu??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ahh... Ci mechanicy... Czy ktokolwiek zaproponował zmierzenie ciśnienia sprężania oraz ciśnienia pompy oleju? Wszyscy by od razu wymieniali cały silnik bo tak najprościej...

W pierwszej kolejności wypadało by to zrobić.

Jaki jest problem, aby zdjąć górną pokrywę wałków i zobaczyć czy faktycznie dużo jest syfu, a tym samym mogą przytykać się niektóre kanaliki olejowe. Jeżeli faktycznie jest syf to wypadało by od razu zdjąć miskę i tam też zrobić porządek. Ustal skąd tak naprawdę dobiegają te dźwięki czy nie przypadkiem z okolic napinacza. W AEB jest taki ból, że nie ma ingerencji elektrycznej w napinacz łańcucha tak jak w nowszych 1.8T i jak będzie cosik nie tak to nawet błąd się nie pojawi.

 

PÓŁ SILNIKA DO ROZBIÓRKI (prawda?)

Zdjąć miskę i górną pokrywę to nie pół silnika ;)

I teraz pytanie co robić?

Tak jak napisałem wyżej. Pomierzyć ciśnienia. Jak będzie niskie ciśnienie oleju to też nie znaczy, że pompa pada. Trzeba zdjąć misę dobrać się do smoka i zobaczyć czy nie jest przytkany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od sprawdzenia cisnienia oleju na rozgrzanym silniku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

siemanko, ja mam AEB i tez mam problem, w momencie odpalania słychac jakies stukanie głosne cykanie po uruchomieniu jest juz ok, napinacz hydrauliczny wymieniony, łancuch jest ok, rozrzad z przodu zrobiony, pompa cisnienia oleju wymieniona, byl straszny syf w misce i pompa tez kiepsko wygladala, nowy olej itd... moze ktos ma jakis pomysł co moze byc jeszcze nie tak....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam problem ze stukaniami w silniku przy odejmowaniu gazu.. Podczas jazdy jak i postoju. Dzwieki dochodza z okolic filtra powietrza lecz nie wiem skad dokladnie i co to moze byc. Dodam ze wymieniłem juz sprzegło do tego przeguby i drazki kierownicy. Moze ktos miał z was podobną sytuacje? Auto to passat b5fl 1,8t AWT 2001r. Dzieki za pomoc i pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności