tomas_at Zgłoś #1 Napisano 6 Września 2012 Witam przepatrzałem całe forum i mam dalej problem z klaksonem nie działa czynności jakie przeprowadziłem to sprawdzenie przekaźnika pod schowkiem z lewej strony po doprowadzeniu napięcia klakson ożył spostrzeżenia moje to jak zaczynał sie psuć to jak obróciłem kierownice to działał ale teraz umarł na dobre mam pytanko czy to może byc przełącznik w kierownicy wiem że są tam dwie blaszki ale nie wiem w którą stronę je odginać aby zdjąć poduszkę miał ktoś taki problem????:dupablada:dupablada:dupablada:dupablada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #2 Napisano 6 Września 2012 wychodzi na to ze tasma Ci się przetarła, musisz zwalić poduszkę i kiere aby się do tego dostać, czas zdjęcia poduszki i kierownicy to 45 sekund opis masz w wątku o kierownicy multifunkcyjnej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomas_at Zgłoś #3 Napisano 6 Września 2012 wychodzi na to ze tasma Ci się przetarła, musisz zwalić poduszkę i kiere aby się do tego dostać, czas zdjęcia poduszki i kierownicy to 45 sekund opis masz w wątku o kierownicy multifunkcyjnej Jeszcze jedno male pytanko jak na 100 sprawdzic jak to zdejme wszystko czy to tasma bo nowa sprawdzalem to 500 zl pozdro i dzieki za info Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #4 Napisano 7 Września 2012 _tytul1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeo9999 Zgłoś #5 Napisano 8 Września 2012 zdejmij poduche sciąg kierownice zdemontuj osłone przełaczników u samego spodu pod taśmą masz torx 8 odkrecasz go zdejmujesz moduł sciągasz tasmę ustawiasz miernik na przewodnośc przewodów (piszczenie) i sprawdzasz piny 8 szt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łukasz Zgłoś #6 Napisano 6 Października 2012 Panowie, a tak wogóle to w którym miejscu zamontowany jest sam klakson w B6??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angelus Zgłoś #7 Napisano 6 Października 2012 masz 2 klaksony. nisko i wysoko tonowy. sąone zamontowane za przednią lewą i prawą kratką halogenów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łukasz Zgłoś #8 Napisano 6 Października 2012 Dzięki Przemek. Już doczytałem co i jak z tem klaksonem. Ewidentnie padł mi niskotowowy i mój Pasek nie trąbi tylko piszczy ja dziewica Wanda co niechciała Niemca... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angelus Zgłoś #9 Napisano 7 Października 2012 mi powiedzieli na przeglądzie w ASO że nie działa niskotonowy ale mi to ryba bo i tak nieużywam klaksonu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ellah Zgłoś #10 Napisano 8 Marca 2014 Podłączam się pod temat. Mi nagle padł zupełnie, tzn. po naciśnięciu kiery słyszę tylko cyknięcie i cisza. Dziwne żeby padły dwie syreny naraz, to aż niemożliwe. Przekaźnik cyka, więc zakładam że jest dobry, bezpieczniki w puszce przy kierowcy są git, czy jest gdzieś inny odpowiedzialny tylko za klakson ale np. przy aku? Ktoś miał podobny problem i jak sobie poradzil? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ellah Zgłoś #11 Napisano 8 Marca 2014 Dodam ze VCDS nic nie znalazł... Hilfe! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
symeks Zgłoś #12 Napisano 8 Marca 2014 Podłączam się pod temat. Mi nagle padł zupełnie, tzn. po naciśnięciu kiery słyszę tylko cyknięcie i cisza. Dziwne żeby padły dwie syreny naraz, to aż niemożliwe. Przekaźnik cyka, więc zakładam że jest dobry, bezpieczniki w puszce przy kierowcy są git, czy jest gdzieś inny odpowiedzialny tylko za klakson ale np. przy aku? Ktoś miał podobny problem i jak sobie poradzil? u mnie przy takiej sytuacji oba klaksony byly spalone. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ellah Zgłoś #13 Napisano 8 Marca 2014 padły oba w tym samym czasie? jak to stwierdziles? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sooper Zgłoś #14 Napisano 9 Marca 2014 http://forum.vw-passat.pl/threads/97323-Klakson-VW-Passat-B6?highlight=klakson http://forum.vw-passat.pl/threads/80550-Jak-odpi%B1%E6-zasilanie-syreny-klaksonu-w-B6-%28 Może te tematy Ci pomogą. Znajdziesz tam jak wymontować klakson oraz spróbować naprawić. Też jestem przed wymianą niskotonowego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ellah Zgłoś #15 Napisano 28 Marca 2014 Odpiąłem dzisiaj jeden ten od strony kierowcy, troche jazdy z wtyczką, ale udało się. Potraktowałem sprężonym powietrzem, kombinowałem ze śrubką pod gumową nakrętką, ale cisza. W końcu po naciśnieciu klaksona sprawdzilem miernikiem czy podaje napiecie na kostke - 11 volt - czy to może byc za mało by syrenka zawyła czy też definitywnie padła? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dszyszko Zgłoś #16 Napisano 28 Marca 2014 Jezeli zasilanie masz na wtyczce to pewnie padly sygnały. Mialem to samo z miesiac temu, w weekend sprawdziłem napiecia i były ok. Kupilem dwa, niski i wysoki ton, lacznie czas wymiany moze gora z pol godziny i oba trabia i po problemie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ellah Zgłoś #17 Napisano 28 Marca 2014 Jezeli zasilanie masz na wtyczce to pewnie padly sygnały. Mialem to samo z miesiac temu, w weekend sprawdziłem napiecia i były ok. Kupilem dwa, niski i wysoki ton, lacznie czas wymiany moze gora z pol godziny i oba trabia i po problemie. Dzieki, a jakie wybrales? Pasuja od B5 moze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dszyszko Zgłoś #18 Napisano 28 Marca 2014 W wiekszosci sklepow mozesz dostac takie sygnaly nisko i wysoko tonowe, pytaj sie tylko aby byly z wtyczka typowa od VW. Za dwa zaplacilem 100zl. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ellah Zgłoś #19 Napisano 7 Kwietnia 2014 Dla potomnych: Pasuja do B6 klaksony od golfa V i VI oraz nowego caddy. Za komplet nowych SRS line na alledrogo dalem 52zl z wysylka, wszystko dziala i trabi. Lkka roznica jest tylko w montazu, gdzie trzeba sie dokrecic do juz istniejacej blachy lub wykrecic ja i zamontowac te blaszke z zestawu bezposrednio w miejsce starego mocowania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dra9 Zgłoś #20 Napisano 8 Września 2015 Witam Mam problem w passacie B5 z klaksonem problem wygląda tak jak mam wyciągniętą poduszkę lecz nie wypięta klakson działa prawidłowo , a gdy tylko włożę air-bag'a na swoje miejsce mam ciągły sygnał klasonu bez nacisku . Proszę o pomoc . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach