Skocz do zawartości
mirko1

Wymiana ECU na inny uzywany.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Wymieniam ECU na inny uzywany.

Mam problem,bo nie moge sie polaczyc komanderem ze sterownikiem silnika.

Po tuningu sterownik nie byl dobrze sklejony i zalala go woda.

Wymienilem na inny,no ale wiadomo-IMMO.

 

Lacze sie z licznikiem i zdjalem z niego pin.

Jak polaczyc sie na stole ze sterownikiem by wyjac z niego pin?W aucie sie nie daje.

Passat B6 2.0 TDI 140 koni.

Ecu SIEMENS 03G906018CD 5WP45600AC

DIESEL SIMOS PPD1.5 9129 HW:H15

 

Doradzi ktos?

Ma ktos schemat pinow?

Moze inne porady?

Piny juz znalazlem:

http://wiki.obdtuning.com/?title=Bild:VAG_PPD1.x.jpg

Edytowane przez mirko1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najprościej będzie oddać obydwa komputery do jakiejś firmy lub speca od komputerów to odczyta Ci pamięć z oryginału i wrzuci jej zawartość do kupionego komputera, wtedy tylko podpinasz i jazda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A znasz kogos w Holandii?

Inaczej musze sobie sam poradzic,lub z Wasza pomoca.

 

ECU jest jakos zabezpieczony i nie moge wytargac pinu.Pin za kazdym razem jest inny a zczytuje go commanderem 1.4 po K.

Po CAN nie wiem jak sie do tego dobrac.

Moze wie ktos,na czym zapisany jest IMMO by przelutowac ten uklad?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Musi się połaczyc na stole , czy po CNA (najlepiej z CAn gatewayem) lub po K-line bezpośrednio pod interface.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na stole laczylem sie po K-line,bezposrednio.Za kazdym razem generowany jest inny pin i smieszny przebieg kilometrow.Po CAN nie mozna wejsc do ECU.Okienko pozostaje szare.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaki masz ten ECU ? NR , daj screen z vag commandera. Odczytac Eeprom mozesz ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Numery sa w pierwszym poscie.Eeprom moge odczytac po k-line.Immo siedzi w eeprom?

Bo gdybym zgral eeprom i zaprogramowal nim ten nowy ECU,to zadziala?

W B5 tak nie bylo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A znasz kogos w Holandii?
no niestety nie, ja dawałem komputer do naprawy, taki sam przypadek jak u Ciebie, to gość tylko odczytał całą pamięć z oryginału , zrobił klona (podpinając się bezpośrednio pod płytę kompa), i wrzucił mi to do tego drugiego, później tylko podpięcie i jazda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możecie powiedzieć gdzie jest zamontowane ecu w silniku 2 litry diesel 170 ,pasek cc 2011 .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na podszybiu. Dostęp jest po zdjęciu ramion wycieraczek i osłony plastikowej poniżej szyby czołowej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności