mirko1 Zgłoś #1 Napisano 31 Sierpnia 2012 (edytowane) Witam. Wymieniam ECU na inny uzywany. Mam problem,bo nie moge sie polaczyc komanderem ze sterownikiem silnika. Po tuningu sterownik nie byl dobrze sklejony i zalala go woda. Wymienilem na inny,no ale wiadomo-IMMO. Lacze sie z licznikiem i zdjalem z niego pin. Jak polaczyc sie na stole ze sterownikiem by wyjac z niego pin?W aucie sie nie daje. Passat B6 2.0 TDI 140 koni. Ecu SIEMENS 03G906018CD 5WP45600AC DIESEL SIMOS PPD1.5 9129 HW:H15 Doradzi ktos? Ma ktos schemat pinow? Moze inne porady? Piny juz znalazlem: http://wiki.obdtuning.com/?title=Bild:VAG_PPD1.x.jpg Edytowane 31 Sierpnia 2012 przez mirko1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kwitecki Zgłoś #2 Napisano 31 Sierpnia 2012 Najprościej będzie oddać obydwa komputery do jakiejś firmy lub speca od komputerów to odczyta Ci pamięć z oryginału i wrzuci jej zawartość do kupionego komputera, wtedy tylko podpinasz i jazda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirko1 Zgłoś #3 Napisano 1 Września 2012 A znasz kogos w Holandii? Inaczej musze sobie sam poradzic,lub z Wasza pomoca. ECU jest jakos zabezpieczony i nie moge wytargac pinu.Pin za kazdym razem jest inny a zczytuje go commanderem 1.4 po K. Po CAN nie wiem jak sie do tego dobrac. Moze wie ktos,na czym zapisany jest IMMO by przelutowac ten uklad? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #4 Napisano 2 Września 2012 Musi się połaczyc na stole , czy po CNA (najlepiej z CAn gatewayem) lub po K-line bezpośrednio pod interface. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirko1 Zgłoś #5 Napisano 2 Września 2012 Na stole laczylem sie po K-line,bezposrednio.Za kazdym razem generowany jest inny pin i smieszny przebieg kilometrow.Po CAN nie mozna wejsc do ECU.Okienko pozostaje szare. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #6 Napisano 2 Września 2012 Jaki masz ten ECU ? NR , daj screen z vag commandera. Odczytac Eeprom mozesz ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirko1 Zgłoś #7 Napisano 2 Września 2012 Numery sa w pierwszym poscie.Eeprom moge odczytac po k-line.Immo siedzi w eeprom? Bo gdybym zgral eeprom i zaprogramowal nim ten nowy ECU,to zadziala? W B5 tak nie bylo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kwitecki Zgłoś #8 Napisano 2 Września 2012 A znasz kogos w Holandii? no niestety nie, ja dawałem komputer do naprawy, taki sam przypadek jak u Ciebie, to gość tylko odczytał całą pamięć z oryginału , zrobił klona (podpinając się bezpośrednio pod płytę kompa), i wrzucił mi to do tego drugiego, później tylko podpięcie i jazda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fcbsoci Zgłoś #9 Napisano 3 Czerwca 2018 Możecie powiedzieć gdzie jest zamontowane ecu w silniku 2 litry diesel 170 ,pasek cc 2011 . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #10 Napisano 3 Czerwca 2018 Na podszybiu. Dostęp jest po zdjęciu ramion wycieraczek i osłony plastikowej poniżej szyby czołowej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach