Skocz do zawartości
marcin007

Vr6-szarpie na zimnym silniku

Rekomendowane odpowiedzi

albo podłaczyc vaga i sprawdzic w blokach pomiarowych czy jest reakcja na wcisniecie gazu.

a kable to kolega jakiej marki kupił,bo vr6 pod tym wzgledem jest bardzo wybredny,i zazwyczaj siada cos z WN

Edytowane przez marcin007

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

vag to powinien mieć pierwszeństwo przed jakąkolwiek wymianą części!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kable firmy beru mają 3 miesiące , dzisiaj pobawiłem się trochę regulacja niskich obrotów i na gazie jest oki , zrobiłem reset przez odpięcie masy , i jest jeszcze gorzej na zimnym silniku to wogle nie chodzi na wolnych obrotach , zapala na benzynie wchodzi na obroty i przełącza sie na gaz i chodzi ok przy próbie odpalenia na benzynie zapalić zapala i od razu gaśnie :) nie trzyma wogle obrotów po odpieciu wtyczki od tps i ustawieniu benzynki na pstryczku zapala i chodzi na 1500 obr/min VAG :) zobaczymy jego magię zamówiłem przejściówkę z OBD1 na OBD2 osobiście to stawiam na sondę lambda ten gaz w nim zamontowany to "dobry majster musiał robić " jest emulator sondy podpięty do niego a gaz to zwykła I wsza generacja , wiec tak na LPG motor chodzi trzyma wolne obroty itp. na benzynie nie ... z tym duszeniem sie na 4 i 5 biegu co pisałem koleś mówi że zmienił pompę na na nową i stwierdził że to może opaska z pompy sie obluzowała i pompa nie robi odpowiedniego ciśnienia z tym że na mój gust to wtedy na 1,2,3 było by to samo no nie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hehehe beka z tych VR6 szmelc Vagen !!!! teraz jeszcze doszła mi uszczelka pod głowicą .... załamka ktoś przerabiał temat ? jakie koszty?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak kupiłeś grata to czemu się dziwisz? własna głupota...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm... poczekamy zobaczymy

 

---------- Dodano o 12:09 ---------- Poprzednia wiadomość o 12:05 ----------

 

przerabiałem juz sporo aut to ma służyć do wożenia paliwa z Rosji po to zostało kupione , powiem krótko jak przeglądam forum to w tych silnikach dzieje sie wszystko , miałem BMW z 88 r, 10 lat na gazie 2.0 24V i po tylu latach wynik z hamowni 130 km i zero problemów pozdrawia posiadaczy VR 666

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak coś nie pasi to wracaj do dresowozów. Ja na VR6 nie dam złego słowa powiedzieć !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przerabiałem juz sporo aut to ma służyć do wożenia paliwa z Rosji po to zostało kupione

 

To trzeba było brać jakieś 1,8 albo 2,0. Czego by nie gadać VW są nie do zdarcia, ale akurat w VR6 trzeba wsadzić serce i parę złociszy, żeby to jeździło.

Tych samochodów nikt nie kupował do jeżdżenia po bułki, a jak jeszcze wziąć pod uwagę ile kilometrów naklepały przez te 20 lat, to i tak cud, że to jeszcze jeździ.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To akurat prawda .... na co dzień mam B5 i jestem z niego zadowolony tego wziąłem bo naprawdę autko jest zadbane , do kolegi LOVER nie ciśnieniuj się tak ! I ja też na BMW nie dam złego słowa powiedzieć bo bardzo lubię te auta , wracają do tematu głowica już z rzucona w poniedziałek oddaję do planowania :) więc do wtorku myślę poskładać wszystko na dla świętego spokoju wymienię tez łańcuszek rozrządu co by nie wracać do tematu i passek będzie jeszcze służył parę ładnych lat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[/color]

jak coś nie pasi to wracaj do dresowozów.

 

A szmelcwageny to niby dla kogo ??????? :lol:lol:lol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie tak patrze na ta głowice i nie widzę jakiś uszkodzeń wiem ze trzeba sprawdzić szczelność itp, ale tak se myślę ze to może chłodnica oleju ??? w sumie to auto nie dymiło na biało, pod korkami też masła nie było , węże oki trzymał temp miezy 94 a 96 stopni na kompie hmmmm a w okeju tez nie widziałem żeby był płyn czy tkz, masło ale w zbiorniczku była taka maź i jak odciągnołęm to strzykawka to widać było takie małe oczka jak by olej ktoś może podpowie czy przerabiał temat cłodniczki oleju w vr6 ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Głowica o.k ! Winna była chodniczka oleju z , szarpaniem winna pompa paliwa pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności