marcin007 Zgłoś #21 Napisano 23 Grudnia 2012 (edytowane) albo podłaczyc vaga i sprawdzic w blokach pomiarowych czy jest reakcja na wcisniecie gazu. a kable to kolega jakiej marki kupił,bo vr6 pod tym wzgledem jest bardzo wybredny,i zazwyczaj siada cos z WN Edytowane 23 Grudnia 2012 przez marcin007 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #22 Napisano 23 Grudnia 2012 vag to powinien mieć pierwszeństwo przed jakąkolwiek wymianą części! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zloty0 Zgłoś #23 Napisano 23 Grudnia 2012 Kable firmy beru mają 3 miesiące , dzisiaj pobawiłem się trochę regulacja niskich obrotów i na gazie jest oki , zrobiłem reset przez odpięcie masy , i jest jeszcze gorzej na zimnym silniku to wogle nie chodzi na wolnych obrotach , zapala na benzynie wchodzi na obroty i przełącza sie na gaz i chodzi ok przy próbie odpalenia na benzynie zapalić zapala i od razu gaśnie nie trzyma wogle obrotów po odpieciu wtyczki od tps i ustawieniu benzynki na pstryczku zapala i chodzi na 1500 obr/min VAG zobaczymy jego magię zamówiłem przejściówkę z OBD1 na OBD2 osobiście to stawiam na sondę lambda ten gaz w nim zamontowany to "dobry majster musiał robić " jest emulator sondy podpięty do niego a gaz to zwykła I wsza generacja , wiec tak na LPG motor chodzi trzyma wolne obroty itp. na benzynie nie ... z tym duszeniem sie na 4 i 5 biegu co pisałem koleś mówi że zmienił pompę na na nową i stwierdził że to może opaska z pompy sie obluzowała i pompa nie robi odpowiedniego ciśnienia z tym że na mój gust to wtedy na 1,2,3 było by to samo no nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zloty0 Zgłoś #24 Napisano 25 Grudnia 2012 Hehehe beka z tych VR6 szmelc Vagen !!!! teraz jeszcze doszła mi uszczelka pod głowicą .... załamka ktoś przerabiał temat ? jakie koszty? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #25 Napisano 25 Grudnia 2012 jak kupiłeś grata to czemu się dziwisz? własna głupota... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zloty0 Zgłoś #26 Napisano 25 Grudnia 2012 Hmm... poczekamy zobaczymy ---------- Dodano o 12:09 ---------- Poprzednia wiadomość o 12:05 ---------- przerabiałem juz sporo aut to ma służyć do wożenia paliwa z Rosji po to zostało kupione , powiem krótko jak przeglądam forum to w tych silnikach dzieje sie wszystko , miałem BMW z 88 r, 10 lat na gazie 2.0 24V i po tylu latach wynik z hamowni 130 km i zero problemów pozdrawia posiadaczy VR 666 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lover Zgłoś #27 Napisano 25 Grudnia 2012 jak coś nie pasi to wracaj do dresowozów. Ja na VR6 nie dam złego słowa powiedzieć ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Phil Zgłoś #28 Napisano 25 Grudnia 2012 przerabiałem juz sporo aut to ma służyć do wożenia paliwa z Rosji po to zostało kupione To trzeba było brać jakieś 1,8 albo 2,0. Czego by nie gadać VW są nie do zdarcia, ale akurat w VR6 trzeba wsadzić serce i parę złociszy, żeby to jeździło. Tych samochodów nikt nie kupował do jeżdżenia po bułki, a jak jeszcze wziąć pod uwagę ile kilometrów naklepały przez te 20 lat, to i tak cud, że to jeszcze jeździ. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zloty0 Zgłoś #29 Napisano 27 Grudnia 2012 To akurat prawda .... na co dzień mam B5 i jestem z niego zadowolony tego wziąłem bo naprawdę autko jest zadbane , do kolegi LOVER nie ciśnieniuj się tak ! I ja też na BMW nie dam złego słowa powiedzieć bo bardzo lubię te auta , wracają do tematu głowica już z rzucona w poniedziałek oddaję do planowania więc do wtorku myślę poskładać wszystko na dla świętego spokoju wymienię tez łańcuszek rozrządu co by nie wracać do tematu i passek będzie jeszcze służył parę ładnych lat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomery Zgłoś #30 Napisano 27 Grudnia 2012 [/color] jak coś nie pasi to wracaj do dresowozów. A szmelcwageny to niby dla kogo ??????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zloty0 Zgłoś #31 Napisano 28 Grudnia 2012 Panowie tak patrze na ta głowice i nie widzę jakiś uszkodzeń wiem ze trzeba sprawdzić szczelność itp, ale tak se myślę ze to może chłodnica oleju ??? w sumie to auto nie dymiło na biało, pod korkami też masła nie było , węże oki trzymał temp miezy 94 a 96 stopni na kompie hmmmm a w okeju tez nie widziałem żeby był płyn czy tkz, masło ale w zbiorniczku była taka maź i jak odciągnołęm to strzykawka to widać było takie małe oczka jak by olej ktoś może podpowie czy przerabiał temat cłodniczki oleju w vr6 ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zloty0 Zgłoś #32 Napisano 5 Stycznia 2013 Głowica o.k ! Winna była chodniczka oleju z , szarpaniem winna pompa paliwa pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
[email protected] Zgłoś #33 Napisano 27 Października 2022 Witam czy ktoś rozwiązał problem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach