Skocz do zawartości
tomek_wifi

Stuki zawieszenia brak mi już sił...

Rekomendowane odpowiedzi

Nie.

Tylko i wyłącznie tarcze...

Poszukaj u siebie jakiegoś mechanika co przetacza tarcze.

Podkreślam, trzeba toczyć na trzech krawędziach czyli cierne i ta co styka sie z piastą i wszystkie na jednym zamocowaniu, wtedy nie ma najdrobniejszego bicia ale....problem znów powróci za jakiś czas.

Inne wyjście to zwrot, jak sie da, rachunek za montaż (musi takowy być aby nie było problemów ze zwrotem) plus rachunek za same tarcze i męcz gościa co Ci sprzedał.

 

czyli krótko mówiąc - kup nowe tarcze:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy jakich prędkościach Ci bije , bo jak w małym zakresie ( ...) to można jeszcze na próbę wymienić same klocki.

Jak bicie jest tym większe im większa prędkość to .... jednak wymiana.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dobra wkoncu znalazłem kogos kto sie zna

 

gdzieś w okolicy?

 

czyli krótko mówiąc - kup nowe tarcze

 

albo przetoczyć stare

 

 

Mi od dłuższego czasu coś puka z przodu, diagności rozkładają ręce. Jest to pojedynczy stuk przy nagłym dodaniu lub odpuszczeniu gazu podczas jazdy na biegu. Ktoś wspomniał o przegubie wewnętrznym, przyjrzę się mu...

Mi od dłuższego czasu coś puka z p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
gdzieś w okolicy?

 

 

 

albo przetoczyć stare

 

 

Mi od dłuższego czasu coś puka z przodu, diagności rozkładają ręce. Jest to pojedynczy stuk przy nagłym dodaniu lub odpuszczeniu gazu podczas jazdy na biegu. Ktoś wspomniał o przegubie wewnętrznym, przyjrzę się mu...

Mi od dłuższego czasu coś puka z p

 

 

nasmaruj do mnie na gg albo pw to Ci napisze kto mi sprawdzał;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Walczyłem ostatnio z tym samym żadne szpece nie mogły dojść co jest z kumplem wzieliśmy breszkę i wyszło guma na stabilizatorze miedzy sankami auta a podłogą z wymianą trochę męczarni ale już jest bloga cisza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie. U mnie od wczoraj coś stuka ale tylko przy skręcaniu. I to raczej przy większym skręcie. Na łukach cisza. Co to może być?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie. U mnie od wczoraj coś stuka ale tylko przy skręcaniu. I to raczej przy większym skręcie. Na łukach cisza. Co to może być?

 

Może to być przegub albo łożysko kolumny mc persona.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie nastała błoga cisza ale jak to być normalnie nie może to teraz walcze z oponami/felgami;) bo nie mogę znaleźć kogoś kto wezmie sprawdzi wszystko ja mu zapłace i bede wdzięczny to tak jade i poraz enty mi koła wyważają zamiast sprawdzić opony;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a co z tymi oponami/felgami? bije Ci kierownica, ściąga Ci auto?

 

Miałem tak samo jeździłem i jedni poprawiali poprzednie wywarzanie. A kierownica dalej biła i samochód podskakiwał.

Podlewarkowałem przód żeby cała przednia oś była nad ziemią i włączyłem bieg 2,3 aby obroty były większe kół. Ja patrze a tu jajowate opony i felga krzywa, że te wywarzanie nic i tak by nie dało. No ale cóż tacy nasi fachowcy, że nawet nie widzą że koło jajo.

Spróbuj tego samego, sam zdiagnozuj.

 

Teraz już stoi na alu i ładnych 55-tkach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może być o tak jak mowisz... Nie mam za bardzo jak sprawdzic stąd tez jezdzilem po wulkanizacjach zeby to sprawdzic tam ale kazdy trzeba tylko wywarzyc i pogadane;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lewarek w dłoń i do szczupaka !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Może to być przegub albo łożysko kolumny mc persona.

 

Miałeś rację. Jestem po wymianie przegubów: prawy zewnętrzny i wewnętrzny.

Mechanik zaczął od zewnętrznego ale po wymianie dalej stukało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a co z tymi oponami/felgami? bije Ci kierownica, ściąga Ci auto?

 

Miałem tak samo jeździłem i jedni poprawiali poprzednie wywarzanie. A kierownica dalej biła i samochód podskakiwał.

Podlewarkowałem przód żeby cała przednia oś była nad ziemią i włączyłem bieg 2,3 aby obroty były większe kół. Ja patrze a tu jajowate opony i felga krzywa, że te wywarzanie nic i tak by nie dało. No ale cóż tacy nasi fachowcy, że nawet nie widzą że koło jajo.

Spróbuj tego samego, sam zdiagnozuj.

No tak to lepiej nie sprawdzaj, bo zniszczysz przeguby, albo co gorzej różnicowy. Fakt: na wulkanizacji patrzą tylko na cyferki. Można wyważyć że jest 0.00, ale jak się spojrzy pod osłonę na wirujące koło to widać balon. Oni na to nia patrzą tylko" panie jest dobrze wszysko 0.00.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pytanko mam, czy jeżeli sworzeń wahacza ma się ku końcowi, nie stuka i nie daje znacznych objawów to objawem jego zużycia może być uciekanie auto podczas przyspieszania w jedną ze stron? prawy wymieniłem bo tłukł a auto teraz dziwnie ciągnie przy przyspieszniu w lewo... jakieś pomysły? bo zamierzam się za to zabrać w nastepny weekend bo jade do domu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

byłem u znajomego i posprawdzał wszystko mowi że wszystko ok nie ma sie do czego przyczepić i nagle mowi a czekaj, wziął sznurek ustawił koła prosto sprawdził lewą stronę, ok przyłożył do prawej i mowi że koła są ustawione do środka czyli zbieżność jest nie tak na jakiś 1cm na sznurek, mowi ze to może być to, ja się chciałem zapytać czy tak będzie? Koła zchodzą się do do wewnątrz patrząc w stronę kierunku jazdy mniej więcej tak / \

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

też tak mam ustawiona koła, a wszystko po to by lepiej pokonywać zakręty :) tylko że mi to koleś ustawił celowo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu raczej nie będzie się lepiej trzymał w zakrętach tylko w jeździe na wprost przy zakrętach koła mają inny promień i takie ustawienie powduję troszkę gorszą trakcję ;). Tak się ustawia celowo by auto było lekko zbieżne czyli na zbieżność na minus. Furak jest wtedy bardziej stabilny lepiej trzyma kierunek jazdy i nie nosi go na boki

Edytowane przez rainman777

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No a ja wlasnie walcze z lekkim plywaniem przodu auta, i mnie to wapienia strasznie bo mam wrażenie ze ucieka mi przez byle nierownosc a wcześniej tak nie mialem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jeśli chodzi o zawias to wymieniam obie strony z prostego powodu wymienisz coś na nowe to jest sztywne , a co się z tym wiąże wychodzą luzy gdzie indziej. Powodów ściągania może być wiele np wybita/zmęczona poduszka mcpersona , sprężyna wyskoczyła z talerzyka , pęknięta sprężyna itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tez wymieniam parami, ale mi auto nie sciaga a plywa lekko tak jakbym jechał w koleinie. Na rownej drodze jedzie jak po szynach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności