Jump to content
Sign in to follow this  
zeus1982

Prosze o analize 1.8t Awt Fmic + Program

Recommended Posts

Witam zrobilem logi do sprawdzenia.Auto swierzo po programie i walcze z bledem :

17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean

Plus do tego na zimnym silniku strasze obroty spadaja i szarpie. po 20 sek ustaje i wszystko OK.

 

Rano wstawie logi z uruchamiania na zimni...tylko ktore grupy logowac?

 

Logi do analizy :

http://vaglog.rtnet.pl/radekzbr_94430.html

http://vaglog.rtnet.pl/radekzbr_94431.html

http://vaglog.rtnet.pl/radekzbr_94432.html

http://vaglog.rtnet.pl/radekzbr_94433.html

 

Auto jezdzi tylko na PB instalacji LPG BRAK.

W trakcie robienie logow blad nie wyskoczyl.

Auto ucina doladowanie jak wyskoczy blad, Check engine nie wyskakuje na desce.

 

Pozdrawiam i prosze o pomoc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

logi do poprawki .zrob porzadne logi od 1500-6500 obr. Na 3 biegu z noga w podłodze z blokow 2 20 31 115 118 .na ile masz zrobiony program ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm masz ubogo, a kanał 032 na to nie wskazuje... Przed tymi logami kasowałeś błędy??

Zrób porządnie logi tak jak Damian mówi tylko nie na zimnym, a dobrze rozgrzanym silniku. Skoro nie masz LPG przy okazji sprawdziłbym ciśnienie na listwie jakie daje pompa paliwa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok logi zrobione. Kanal 32 to dla mnie teraz prawdziwa zagadka. wczoraj go butowalem i bylo ok,dzis skasowane bledy i spokojna jazda na 2gim biegu i druga wartosc kanalu 32 doszla od 0 do 19,5% (jazda zaraz po skasowaniu bledu)

 

na ile masz zrobiony program ?
186 i 255 Nm

 

Auto sprawdzane na 2gim przeplywomierzu i to samo.

 

Ok logi :

Kanal 2 i 115 http://vaglog.rtnet.pl/radekzbr_94537.html

Kanal 31,32,118 http://vaglog.rtnet.pl/radekzbr_94540.html

 

Dodam jeszcze ze przed programem auto nie mialo zadnych problemow, bledow itd.

Edited by zeus1982

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja napiszę na temat tego programu co masz napisany, jeżeli masz kkk 03 to ten program pisał ktoś kto nie życzy twojej turbince długiego życia (tuner wg. mnie nie jeździł tym autem po wgraniu programu) masz zadane ciśnieni przy 5600 obr/min 1,9 bar co nie jest realne dla tej turbinki, realne dla niej doładowanie przy tych obrotach to 1,7 bar a i tak to już za wiele.

 

Kto pisał program ?? a może to jakiś gotowiec wgrany ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli program zbyt agresywny? ale czy to moze byc przyczyna bledu nawet prz bardzo spokojnej jedzdzie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdecydowanie program nie wydaje się zbyt agresywny.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zdecydowanie program nie wydaje się zbyt agresywny.

 

to popatrz co ten program próbuje wyciągnąć z tej biednej turbinki przy 5500 obr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z moich obserwacji na podstawie swojego auta i po wielu rozmowach z Mareckiem niemal tyle co standardowo przy aucie po programie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

program jest napisany ok . góra jest ok 150 mbar wyzsza niz w seryjnej 180 . zmikerz cisnienie paliwa bo masz wtryski zapentlone i dlatego masz bład ze skjładu mieszanki . cisnienie sprawdzaj w próbie dynamicznej tak jak robisz logi cisnienie powinienes miec ok 3,8 bar w całym zakresie obrotów .przepływka i doładowanie jest ok . tak prawde mówiac na takim setupie powinienes miec ok 190-200 km sprawdz tak jak napisałem cisnienie paliwa bo tu jest pies pogrzebany .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, kolejna porcja informacji:

Ciśnienie na listwie paliwa sprawdzone ,wszystko OK na jałowym 3,2 bara pod obciążeniem 4,5 do odcinki.

Magik u którego sprawdzałem Ciśnienie sprawdził tez odczyty sondy i chyba tu jest problem...

Grupa 32 pokazuje ze mieszanka jest uboga ,a tester spalin w tym samym czasie pokazuje ze jest bogata.

 

tutaj zrobilem jeszcze logi grupa 20 ,2 ,32 (bylem sam wiec 1ka , 2ka ,3ka i but)

 

http://vaglog.rtnet.pl/radekzbr_94620.html

 

Co myślicie o tej sondzie? możne ona tak psocić?

Share this post


Link to post
Share on other sites

jesli na analizatorze pokazuje tak jak mówisz to sonda jest do wymiany . po wymianie sondy zrób jeszcze raz logi z bloku 20 bo strasznie mocno cofa ci zapłony .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nowa sonda nic nie dala :( jutro jede do tunera i bedziemy sprawdzac ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bylem u tunera ... i niestety dalej klapa.Jutro postaram sie kupić nowa przeplywke, bo tylko to mi jeszcze zostało. AFR było sprawdzone przy wolnym przyspieszaniu daje za mało paliwa i buduje korekte ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Narazie autko jezdzi z programem i fmic, wyrzucony zostal DV !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

czasy wtrysków sa ok jak na auto po programie ,tylko cos turbo góra nie trzyma doładowania . moze byc to spowodowane kiepskim n75 lub mało wydajnym wydechem .wymieniałes kiedys n75?

Share this post


Link to post
Share on other sites

N75 nigdy nie wymieniany, ale juz mialem co do niego jakies obawy i mam 2gi w popielniczce, musze sie zebrac i wkoncu podmienic.A co do wydechu to niestety nie mam pojecia co tam sie dzieje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak mozesz to zrób jeszcze logi z bloku 31 bo mam jeszcze jedna teorie na to niedoładowanie na koncu obrotów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy