TomekLca Zgłoś #41 Napisano 9 Kwietnia 2015 (edytowane) Cocosek jakby łożysko padało do takiego stopnia jak opisujesz że koło tak się grzeje to na pewno byś je słyszał, tak jakby samolot nad tobą lądował Ja obstawialbym na tłoczek który się nie cofa bądź jak u mnie servo http:// http://forum.vw-passat.pl/threads/113920-Blokuje-si%C4%99-prawe-przednie-ko%C5%82o?p=2148550&viewfull=1#post2148550 Edytowane 9 Kwietnia 2015 przez TomekLca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #42 Napisano 1 Maja 2015 dla potomnych... od pewnego czasu zaczeło mi coć robić charakterystyczne łuuu łuuu łuuu wraz z charakterystycznym chrobotaniem, wibracjami wyczuwalnymi pod pedałem gazu przy jeździe na wprost, gdy skreciłem kołami lekko w prawo buczenie nasilało się a gdy skrecałem w lewo cichło. w przeciągu 2 tyg nasiliło sie tak że nawet podgłośnienie radia nic nie dawało. ewidentnie wskazywało na lewy przód. kupiłem łożysko fag i wymieniłem, chrobotanie z wibracjami ustąpiło, w aucie prawie że cisza ale jednak dalej coś robiło miimalne łuu łuu łuuu, ale bardzo znkome, przejechałem sie i teraz ewidentnie było słychać o z prawego przodu mimo że obiawy jak wczesniej, w lewo cisza w prawo głośniej, wymieniłem prawe i teraz całkowita cisza. tak wiec nie zawsze jest tak że jak w prawo głośniej to lewe łożysko a jak w lewo głośniej to prawe łożysko,wszystko zależy na której bieżni się wyrobiło. w moi przypadku mimo że w lewo cichło a wprawo narastało oba łożyska były zepsute Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzesiulek Zgłoś #43 Napisano 7 Lipca 2015 Tak czytam wszystkie te posty i dochodzę do wniosku iż u mnie również jest łożysko i tak też mi w serwisie powiedzieli że lewe koło Jak ruszam zimnym autem i przejadę ok 4 km to jest ok i tak do 60 km też spoko ale powyżej taki głuchy duden mam w aucie nie ma wycia czy szumu tylko dudni tak łuuuu łuuu aż krew zalewa nawet radio nie pomaga , opony mam nowe bridgestone Potenza 205 x 50 r17 to nie wydaje mi się żeby to było od opon jak coś to szum tylko powinien być . ale podkreślam Hałas się nasila jak przejadę dłuższy odcinek i im gorszy chropowaty asfalt tym bardziej słychać . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robibobi Zgłoś #44 Napisano 7 Sierpnia 2015 Cześć panowie. Mam pytanie do tych co wymieniali łożysko.Czy dużo z tym roboty i jakie narzędzia będą mi potrzebne? U mnie są takie objawy, że hałasuje i felga się grzeje ale tak od środka . A i jeszcze jedna ciekawostka, wymieniłem przegub zewnętrzny i po jakimś krótkim czasie zaczął strzelać , okazało się, że cały smar z niego wyszedł a więc pomyślałem, że to wina osłony i kupiłem całą półoś, wymieniłem i po jakimś czasie zauważyłem , że smar znowu wycieka. I tu dochodzimy do ostatniego pytania, czy zepsute zacierające się łożysko może mi tak zagotowywać smar żeby wylatywał z osłony przegubu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cocosek Zgłoś #45 Napisano 7 Sierpnia 2015 No raczej nie bardzo. Czy dobrze jest założona opaska na przegubie ? Może po prostu źle zapiąłeś manszetę na przegubie i smar pod wpływem siły odśrodkowej jest wyrzucany na zewnątrz. Tak samo będzie jeśli smaru będzie za dużo . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fcbsoci Zgłoś #46 Napisano 30 Lipca 2017 A czy można i warto wymieniać z przodu same łożyska w b6/cc czy musi być wymienione z piasta? Z góry dzięki za odpowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irekbr Zgłoś #47 Napisano 1 Sierpnia 2017 Z piastą się wymienia - cały komplet montowany na śruby. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fcbsoci Zgłoś #48 Napisano 1 Sierpnia 2017 Z piastą się wymienia - cały komplet montowany na śruby. To już wiem ale ciekawi mnie czy ktoś już wymieniał same łożyska bo napewno idzie i nie jest to skomplikowane tylko skomplikowany może być zakup samych łożysk. Skf 400 zl w intercars. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość motocyklista Zgłoś #49 Napisano 1 Sierpnia 2017 (edytowane) Ty nie marudź. ja w ubiegłym roku jadąc w trasę ponad 1000 km. usłyszałem, że chyba łożysko pod Poznaniem padło. cudem dojechałem do Hannoveru, a tam za jedyne 200 Euro wymienili mi samo łożysko w tylnym kole. to była najtańsza oferta- zakład w Wettbergen. a łożysko było jakieś francuskie. Huk był jakby nad dachem przyziemiał ruski śmigłowiec Mi 17 Edytowane 1 Sierpnia 2017 przez motocyklista Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fcbsoci Zgłoś #50 Napisano 1 Sierpnia 2017 Raczej kupie całość bo nie ma innej opcji . Jeden forumowicz ma FAG za 233 sztukę. Muszę tylko być pewny że to łożysko bo huczy jak narazie tylko przy hamowaniu na samym końcu zwłaszcza z dużej prędkości i spalanie większe,opony niedawno nowki goodyear,klocki też ori a tarcze ponad 3 lata już Ale żadnych bic i dość dobrze hamują. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość motocyklista Zgłoś #51 Napisano 1 Sierpnia 2017 (edytowane) ja to wywaliłem tarcze po 10 latach bardziej ze względu na wiek jak na stopień zużycia... jaka całość? wymień łożyska i tyle, tylko u dobrego mechanika - - - - - aktualizacja - - - - - zaraz. co przy hamowaniu? jeżeli masz uszkodzone łożysko, to będzie go słychać szczególnie podczas jazdy! a przednie to w zakrętach najprędzej. rondo itp Edytowane 1 Sierpnia 2017 przez motocyklista Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fcbsoci Zgłoś #52 Napisano 1 Sierpnia 2017 Operację wymiany wykonam sam ,raz ze lubię,dwa można zaoszczędzić,trzy wtedy mam pewność że nic nie z*****e a jak by było to pretensje do samego siebie . Pozdro ...edit .Tak niby coś tam lekko słuchać przy jeździe na wprost na luzie,na zakrętach jakby bardziej Ale jeszcze to sprawdzę. Co do hamulcy to jestem pewny że są ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość motocyklista Zgłoś #53 Napisano 1 Sierpnia 2017 (edytowane) pojeździj w takim razie jeszcze trochę. to wyjdzie... na stosunkowo krótkich dystansach nie ma zagrożenia, gorzej jak wyruszysz w długa trasę i wtedy akurat łożysko postanowi się rozlecieć, a na dodatek jest 1 maja i wiesz, że albo dociągniesz albo nie ... - - - - - aktualizacja - - - - - był kiedyś taki kawał... Panie doktorze- jądro mam sine... to doktor usunął. za kilka dni facet przychodzi znów- panie doktorze, drugie też mam sine... a doktor- panie! a panu jeansy przypadkiem nie farbują... ??? - - - - - aktualizacja - - - - - mi kiedyś zdiagnozowano naprawę skrzyni biegów (4,5 tys) ale ASO Autorud wykluczyło taka potrzebę, a to była tylko ... wybulwiona opona. więc tylko 2 x 600 zł. Tak więc ostrożnie z naprawami... a ja brałem pod uwagię, że może coś z kołami, tak jak i w kilku przypadkach innych nie dałem się zrobić w ch... Edytowane 1 Sierpnia 2017 przez motocyklista Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #54 Napisano 21 Marca 2018 Mam pytanie do tych co zdiagnozowali u siebie uwalone łożysko. Czy macając koło miało ono jakiekolwiek luzy? Zwłaszcza na wczesnym etapie buczenia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezesik18 Zgłoś #55 Napisano 22 Marca 2018 Miałem z przodu łożysko z luzami wyczuwalnymi dosyć mocno, a wcale te łożysko nie wyło podczas jazdy. Jedynie przy szybkiej jeździe po większym rondzie było je trochę mocniej słychać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jankus Zgłoś #56 Napisano 24 Marca 2018 Różnie z tym bywa. U mnie łożyska buczały niemiłosiernie, a u kumpla w Hondzie przy zmianie kół wyszło że ma luzy jak członek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #57 Napisano 16 Kwietnia 2018 U mnie do rozkręcenie jarzma musieli użyć palnika.Najciekawsze,że po wymianie łożyska buczenie wyraźnie osłabło,ale nadal jest:-( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #58 Napisano 16 Kwietnia 2018 Piasta już swoje dostała. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #59 Napisano 16 Kwietnia 2018 Piasta w sensie,że gdzie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezesik18 Zgłoś #60 Napisano 21 Lipca 2018 Dnia 16.04.2018 o 12:04, The_Saint napisał: Piasta już swoje dostała. b6 to nie b5. W b6 łożysko jest zespolone z piastą jako całość i przykręcone do zwrotnicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach