Jump to content
strazok

Rejestracja B1 po wyrejestrowaniu

Recommended Posts

Michał, no niestety z tego wynika, że lipa. Szkoda, że takie rzeczy się w polsce dzieją, bo słyszałem, że niektórzy przez telefon są w stanie taką opinię zrobić i potem wysłać, nie widząc nawet auta. Ja mam stan fury fantastyczny co potwierdzi każdy kto go widział i nie zarejestruje na żółte blachy. A jak mi go jakaś baba obrysuje na ulicy to będę miał normalnie z ubezpieczalni za zwykłego trupa z 91roku i nikt się nie będzie pytał o nic :( :( :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jarek Ty masz jeszcze dobrze bo poczekasz jeszcze 3 lata i będziesz mógł go zarejestrować gorzej u mnie bo ja muszę czekać 7 lat o ile w ogóle będzie jeszcze jeździł po rzez te 7 lat wszystko się może zdarzyć :-/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spoko, ja się nie poddaję, ubezpieczenie dziś wykupiłem na rok normalnie, jak Bóg nakazał, chociaż był u mnie strażok i wskazał kolejną drogę, jak można wyjść na prostą z moimi papierkami :)

 

Pozdro :passatfan

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja czekam jeszcze 2 lata i żółte blachy idą :]

Życzę powodzenia w działaniu z naszym Polskim prawem... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
jak coś to daj znać ja będziesz coś więcej wiedział
jasne, dzięki strażokowi mam kolejne namiary na magików zajmujących się opiniami, będę kontynuował walkę pod koniec lutego ( po sesji ).

 

 

ja czekam jeszcze 2 lata i żółte blachy idą
ale tam z napisami sparco nie biorą :lol :haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ludzie mam pytanie czy w tych paskach montowali 1.8 silniki ? ja taki mam przynajmniej na bloku silnika jest taki dupny napis odlany w żeliwie od silnika 1.8 jak znaleźć oznaczenia silnika które jednoznacznie stwierdzają co to za silnik ?

 

Na głowicy jest numer 3ME a numer głowicy 026 103 373.Q czy ktoś jest w stanie jakoś mi pomóc co to za silnik ?

Edited by strazok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szefie, takie pytanie i ty nie dzwonisz na komórę :wmorde

numer silnika masz na malutkiej blaszce po prawej stronie ( jak patrzysz na wprost silnika ) w okolicach aparatu zapłonowego - u mnie pierwotnie nie dało się odczytac, musisz delikatnie papierkiem przejechać i będzie git :) p.s ... kupiłem towarzysza dla b1 - audi C1...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panie kierowniku u mnie nie było żadnej blaszki :P a docelowo jest coś dziwnego pod maską bo graty są od 1,6 silnika wszystkie a na bloku jest odlany napis 1,8 wiec coś mi tu nie pasuje. Poza tym muszę w końcu wstawić parę fotek z pierwszych przygotowań z remontów i napraw.

Audika mówisz :P to kiedy gdzieś się zgadamy :P:) na oględzin? AA mam chromowaną osłonę rozrządu do Audika :) nie potrzebujesz?

Share this post


Link to post
Share on other sites
graty są od 1,6 silnika wszystkie a na bloku jest odlany napis 1,8

A przypadkiem blok nie jest ten sam do 1,6 i 1,8?

Share this post


Link to post
Share on other sites

W Passacie B1 nie było silnika 1.8,pojawił on się dopiero w B2. W B1 były silniki benzynowe 1.3,1.5 i 1.6 ten ostatni w dwóch wariantach mocy 75KM i najmocniejszy 85KM oraz diesle najpierw 1.5 a następnie 1.6.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W Passacie B1 nie było silnika 1.8,pojawił on się dopiero w B2. W B1 były silniki benzynowe 1.3,1.5 i 1.6 ten ostatni w dwóch wariantach mocy 75KM i najmocniejszy 85KM oraz diesle najpierw 1.5 a następnie 1.6.
ameryki nie odkryłeś :fajny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie żadna ameryka potrzebuje więc odszukać ten silnik a nie mam oznaczeń n a nim co jest bardzo dziwne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie znalazłem numer silnika jupiiii był w miejscu gdzie powinien ale był tak słabo nabity ze ledwo można było zobaczyć go przy brudnym silniku i tak leci *VP 061 996*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podepne się pod temat bo podobna sprawa co na początku tego wątku

2 sprawy może ktoś coś wie i już próbował bo w moim wydziale komunikacje mówią mi że nie i koniec ale może jest jakiś sposób

1. "SKŁADAK" - czy da się taką adnotacje usunąć jakoś z dowodu? (bez przerejestrowywania na żółte)

2. Pojazd zabytkowy - żółte blachy, - czy da się go przerobić na normalne tablice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja wiem tylko, że jeżeli pojazd został zarejestrowany na zabytkowy (żółte blachy) to nie może zostać ponownie zarejestrowany na zwykłe (białe)

Share this post


Link to post
Share on other sites
1. "SKŁADAK" - czy da się taką adnotacje usunąć jakoś z dowodu?

 

Niema takiej możliwości. Pytałem się w tamtym roku o to w wydziale komunikacji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest taka możliwość- jednakże czysto teoretycznie.. Byłem u głównego kierownika wydziału komunikacji u siebie w mieście i z racji, że ja auto rejestrowałem 3 lata temu-to oni nic z tym nie zrobią. Uderzyłem więc do wydziału, gdzie auto było rejestrowane 24 lata temu ( kupiłem swoje B1 od pewnego Dziadzia, co go miał 21 lat ( :fajny ) niestety Pani zakrztusiła się kawką i oznajmiła, że nie trzymają aż tak długo dokumentów.. Musiałby istnieć dowód, że auto wtedy było w całości - a nie składakiem. Dla mojej świadomości, wystarcza mi opis od rzeczoznawcy ( 99% oryginału ) , a składakiem w dowodzie się nie przejmuje :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy