Jump to content
strazok

Rejestracja B1 po wyrejestrowaniu

Recommended Posts

Panowie witam wszystkich. Potrzebuje waszej pomocy. Chce uratować b1 sport coupe od zapomnienia powiedzcie mi jak wygląda sprawa kupna wyrejestrowanego pojazdu a potem go zarejestrowania ? I jak wyglądają koszta takiej operacji?

Edited by Blop

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pojazd wyrejestrowany nie podlega ponownej rejestracji, chyba, że jest pojazdem zabytkowym, ma minimum 25 lat i minęło 15 lat od zakończenia jego produkcji. Teraz już musisz zapytać fachowców.

 

Jeśli jest on w cenie złomu, to bierz w ciemno ;) Nawet jak nie zarejestrujesz, to będzie z niego masa części. Nie dość, że zarobisz, to jeszcze ludzie po rękach będą całować.

Share this post


Link to post
Share on other sites

szkoda na cześci,można odrestaurować i wozić na zloty... był kiedyś taki pomysł... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pojazd wyrejestrowany nie podlega ponownej rejestracji, chyba, że jest pojazdem zabytkowym, ma minimum 25 lat i minęło 15 lat od zakończenia jego produkcji. Teraz już musisz zapytać fachowców.

Może coś pokręcę, ale słyszalem o zmianie w przepisach pozwalającej na ponowną rejestrację w Polsce auta, które zostało wyrejestrowane i zarejestrowane za granicą (np. Polska - Niemcy - Polska). Szczegółów nie znam, ale może to jest jakaś furtka do rejestracji B1.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie dowiedziałem się jak to wygląda ratują mnie tylko zółte tablice :) złom nie wchodzi w ogóle w rachubę to ma 33 lata i jest pięknym 3 drzwiowym sport/coupe z 78r. tylko odpicowanie. Pytanie od razu czy ktoś posiada skrzynie biegów do niego lub jakiekolwiek części ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

o części się nie bój, głównie są zamienne z golfami I i II, audi 80 i podobne;)

także nie zastanawiaj się , a jak nie chcesz, to daj namiar, ja się nim zaopiekuję :D

 

Sam w zimę będę się bawił w papierki na żółte tablice, jakoś się to da ogarnąć :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie potrzebuje na początek kogoś kto mi pomoże z głową co już zjadł na tym zęby przy silniku, tzn chce go wyremontować czyli wszelkiego rodzaju pomiary wykonać itp. Dodam ze zielony nie jestem mam za sobą parę remontów głowic itp ale było to na zasadzie wymontowania zawiezienia do regeneracji. A to nie to samo co sprawdzenie wszystkiego z panewkami korbowodami itp. Bardzo bym prosił kogoś z okolic śląska o pomoc.

 

tak dla zainteresowanych :) fotka :)2012-08-12-881.jpg jak pojechałem na ogledziny:)

Edited by strazok

Share this post


Link to post
Share on other sites

spokojnie :) powolutku :) przyjdzie czas założe relacje z całej odbudowy :) Powiec mi czy masz kiedys czas azeby sie umówic na ogledziny twojego zółtego :P:) a myśle nad innym kolorem coś w ekri czy jak to sie pisze nie wiem :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odezwij się na priv, to coś pomyślimy. Ja jutro zaczynam nowy rok akademicki we wrocku, a żółtek stoi w Jaworznie ( śląsk ), ale coś się pomyśli - przed zimą na pewno jeszcze wyjedzie na przewietrzenie garażu ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No moja perełka teraz bedzie oczko w głowie jutro wytarguje silnik na zime do warsztatu ogrzewanego zeby nad nim popracować bedzie ciężko z czasem bo ostatni semestr idzie obrona pracy inżynierskiej itp no ale zobaczymy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heh grzebałem w histori tego auta powiem wam jak brazylijska telenowela ciągnie sie i nie ma konca a najwiekszym zaskoczeniem było gdy pani z urzędu komunikacji miejskiej stwierdziła ze passaciątko jeździ sobie na cieszyńskich blachach. po paru telefonach okazało sie ze auto miało byc wyzłomowane a ten co je złomował zrobił poprzedniego własciciela za c...a wzioł kase ale nie złomował :D i to jest dla mnie a plus teraz poprzedni własciciel idzie po kopie dowodu rejstracyjnego i tablic po czym nabijam na blaszke nr vin zaspawuje ją do samochodu spisujemy jeszcze raz umowe juz z vinem ide do urzedu płace podatek i mam auto na białych tablicach :D

 

A tak Woli ścisłości kto ma może wolne części w garażu dla tego pojazdu ? jakie kolwiek.

 

serduszko juz wyjęte teraz będą prace nad serduszkiem i garażem specjalnie dla niego 4m szerokości i całe 8m długości :) wiec bedzie gdzie go odpicować. Bo niestety z przyczyn osobistych musi zostać przeniesiony z wiaty pod którą stoi na miejsce jego pobytu długoletniego.

 

PICT4582.jpg

 

Jarek daj do siebie nr telefonu dzis jest taka fajna pogoda że bym Cie odwiedził zobaczyć twój złoto żółty skarb. wedłog mnie sie opłaca 2 bardzo duże argumenty wykupujesz oc tylko wtedy kiedy wyjeżdzasz z garażu a drugi przy stłuczce masz odszkodowanie adekwatne do zabytku a nie samochodu starego z roku 79.

Edited by strazok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Łukasz numer do mnie poszedł na priv, a dla potomnych mogę dopisać coś z czym ja ostatnio walczyłem.. :

 

kończy mi się lada dzień ubezpieczenie, więc poszukując czegoś nie drogiego trafiłem na ofertę super zniżek (70%) dla aut, które mają powyżej 25lat - tu szczegóły : http://www.klasyczny.com/70-znizki-na-ubezpieczenie-klasyka/ - polecam stronę, dużo ważnych info można znaleźć. Następnie zadowolony napisałem do Pana polecanego który się tym zajmuje i doszliśmy do wniosku, że mam problem, gdyż owszem mój Passat jest z 1979roku, ale w dowodzie mam 1991 i wpis SKŁADAK.. I się zaczęło..

Poszukując info co z tym fantem zrobić natrafiłem na człowieka, który zna kolesia, którego kumpel jest rzeczoznawcą,dużo może i podobno jest w stanie naprawić błędy w moim dowodzie. Niestety, skontaktowalem się z tym Panem i po jego wnikliwej analizie okazało się, że wpisu składak nie da się usunąć, co za tym idzie nie może zmienić rocznika i zniżka na ubezpieczenie poszła w ..uj.

 

Po chwili namysłu skontaktowałem się z nim poraz kolejny i wymyśliliśmy, że może przejdzie manewr spisania auta jako unikatowy. Ponieważ z taką opinią idę do ubezpieczyciela i nie muszę od razu płacić składki, tylko dopiero wtedy kiedy będę wiedział, że jeżdżę furakiem. Niestety ten manewr również nie przeszedł, a już właśnie miałem nadzieję, że pierwsze kroki ku żółtym blachom za mną.. :(

 

Suma sumarum, cieszę się, że chociaż Tobie się udało poprawnie zarejestrować i jak masz możliwość, to walcz o opinię rzeczoznawcy. Samochód sporo zyskuje na wartości, masz możliwość późniejszej rejestracji na zabytek, a w razie byle puknięcia na ulicy przez kogoś, samochód nie jest traktowany przez ubezpieczalnie jako zwykły trup 30-40 letni, tylko coś co ma wartość dla historii motoryzacji i można dużo zyskać.

 

W razie czego służę radą a i części też jakieś tam mam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to Ci powiem dobrze wiedzieć że można i tak :) dzieki za info.

Share this post


Link to post
Share on other sites

do loverinvr6 to co lipa z rejestracją na zabytek? ja też mam taki problem że mój jest 87 ale zarejestrowany jako składak 95

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy