Adam204 Zgłoś #21 Napisano 21 Listopada 2012 Felgi oglądał Doktor Felga z warsztatu w Puszczykowienie wiem co to za doktor ale jedno jest pewne że skoro znowu masz jedna krzywą to albo masz jakiś bubel bo mogło coś takiego z fabryki wyjść albo trafiasz we wszystkie dziury jakie są na drogach ,aczkolwiek to bardziej bym się skłaniał to tej pierwszej teorii bo sam widzisz że ludzie jeżdżą na niech i się im nic nie dzieje a to daje do myślenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtasTDI Zgłoś #22 Napisano 4 Kwietnia 2013 Odgrzeje kotleta Panowie... Kupiłem jakiś czas temu takie felgi Phoenix i pytanie moje brzmi czy muszę do nich kupować pierścienie centrujące żeby je założyć? Czy bez nich założę felgi bez problemu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #23 Napisano 4 Kwietnia 2013 Jeśli to ori felga phoenix 3B0 601 025 M Z31 to pasują bez niczego... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtasTDI Zgłoś #24 Napisano 4 Kwietnia 2013 Ori ori Dzięki bardzo ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamillo33 Zgłoś #25 Napisano 25 Marca 2014 Witam, kupiłem pare dni temu felgi 17 vw phoenix i czekam na opony az przyjda, czy te sruby co mam oryginalne na stalowkach pasuja do tych felg, czy sa za krotkie i trzeba inne??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtasTDI Zgłoś #26 Napisano 25 Marca 2014 Witam, kupiłem pare dni temu felgi 17 vw phoenix i czekam na opony az przyjda, czy te sruby co mam oryginalne na stalowkach pasuja do tych felg, czy sa za krotkie i trzeba inne??? Mogą być te co masz na stalówkach Ja tak miałem i było ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamillo33 Zgłoś #27 Napisano 25 Marca 2014 Ok patrzyłem na etce i tez tak jest, te same sa do alusow i stalowek;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
acmeus Zgłoś #28 Napisano 19 Maja 2016 Witam Panowie mam zagwozdkę. Kończą mi się oponki 225/45/R17. Chciałbym na moje phoenix'y 7.0" założyć oponki i uzyskać subtelny ale poprawiający wygląd naciąg bez jakiś skrajności. Jedyne co mi teraz przychodzi do głowy to 205/45/R17 musiałbym to przymierzyć (jeszcze mysle o 215 ale tutaj chyba różnica będzie niezauważalna do 225). Czy ktoś oklepany w temacie mógłby mi doradzić jak ugryźć temat, czy moje podejście do 205/45 jest dobre? Szukałem na http://tyrestretch.com/7.0-205-45-R17/ ale tutaj podgląd jest mało obrazujący. Pytanie dodatkowe czy przy naciągu a tym samym profilu wysokość opony wyraźnie maleje? Z góry dzięki za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #29 Napisano 19 Maja 2016 205/50 Naciągu może nie będzie ale i tak już węższe o całe 20mm. I średnica koła będzie odpowiednia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
acmeus Zgłoś #30 Napisano 23 Maja 2016 Sugerujesz 50 ze względu na utrzymanie średnicy żeby nie dostać przekłamanej prędkości na liczniku? W sumie przy obecnym ustawieniu 225/45/17 czyje się komfortowo i jeżeli miałby się lekko obniżyć profil przez zmniejszenie szerokości opony to nie będę raczej narzekał. Nie chciałbym by profil był większy niż dotychczas. Nie wiem jak wiele się zmniejszy przy węższej oponie o te 20mm. Może ktoś ma taki zestaw na feldze 7J? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #31 Napisano 23 Maja 2016 Profil to % szerokosci opony, wiec mimo ze cyferka jest wieksza to wysokosc nie znaczy sie nie zmieni wysokosc opony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach