Skocz do zawartości
salexy

VW CC - Keyless Access a mycie samochodu :)

Rekomendowane odpowiedzi

Zaraz się okaże, że należy mieć ze sobą sejf....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zostawiaj kluczyk w aucie. Jeśli pilot jest w środku to się nie zamknie, ani nie otworzy. A jeśli masz kluczyk w kieszeni i latasz wokół auta nie dalej niż metr i pryśniesz na czujnik, to się bedzie na przemian otwierał i zamykał. Ja też to mam i już to wytestowałem. Teraz jak myję auto na tych bezdotykowych, to zostawiam pilot w aucie i gitara.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nadal mnie to roche chodzi po glowie, ktos napisal ze ten system tak reaguje ze lejac woda po klamnce, tzn ciepla woda system reaguje ze wyczuwa cieplo dloni i mysli ze ktos chce otworzyc drzi i opuszcza szybe. Cos mi tu nie gra, bo jak klamka moze reagowac na cieplo dloni i w ten sposob uruchamiac opuszczenie drzwi? Czy to napewno prawda? Wydaje mi sie ze po pociagnieciu klamki powinny sie opuszczac szyby a nie na jakies cieplo, bo jezeli jest tak jak piszecie to powinno to reagowac na temp dloni tak? Czyli jakies okolo 37 stopni bo tyle kazdy z nas ma :) wiec jak sa takie upaly jak teraz i stajemy w korku a na dworze jest o wiele cieplej bo ponad 38 to czemu na kazdym zatrzymaniu nie opuszczaja sie szyby? Jak to w koncu dziala? A zima? Minus 20 my dotykamy reka w rekawicy klamki i ona nas wyczuwa? Jakies chyba brednie piszecie. :) Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ten system tak reaguje ze lejac woda po klamnce [..] chce otworzyc drzi.

 

Nie pytaj dlaczego ale tak to działa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a czy w nowym passacie B7 2013 opcja "system bezkluczykowego dostępu" to kessy właśnie, czy po prostu pilot bez kluczyka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to jest właśnie kessy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a czy w nowym passacie B7 2013 opcja "system bezkluczykowego dostępu" to kessy właśnie, czy po prostu pilot bez kluczyka?

Spoko, nie zamyka sie na myjni...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam i z góry przepraszam za odgrzewanie starego wątku, ale nowego założyć jeszcze nie mogę :)

Mam pytanie po trosze do tego wątku po trosze jednak haczące o trochę inną kwestię. Mianowicie mam Passata CC, który jak wiadomo ma szyby bez ramek, problem polega na tym, że po deszczu czy wizycie na myjni po otwarciu tylnych drzwi wylewa się woda.

W tym miejscu chciałbym zapytać innych użytkowników CC czy mają podobny problem?

Od razu wyjaśnię, że woda nie wlewa się przez komorę silnika i nie dociera do wnętrza samochodu. Moim zdaniem woda zatrzymywana jest pomiędzy drzwiami a progiem auta i po otwarciu drzwi momentalnie się wylewa, dodatkowo wczoraj zauważyłem że pod uszczelkami, które wyglądają ok również nazbierała się woda. Boję się że takie trzymanie wody w zimie może spowodować niemałe spustoszenie w samochodzie lub co najmniej doprowadzić do korozji.

Czy może ktoś ma pomysł co może być przyczyną takiego stanu? Czy może nieszczelne są te uszczelki w które chowa się szyba?

Dodam tylko że problem związany jest z tylnymi drzwiami i to po obu stronach więc mało prawdopodobne żeby w jednej chwili puściły uszczelki w obu drzwiach.

Z góry dzięki za pomoc!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W tym miejscu chciałbym zapytać innych użytkowników CC czy mają podobny problem?

 

Miałem to samo. Kolego uszczelki dolne do wymiany, skoro trzymają ci wodę. Źle się ułożyła i oto taki efekt. Niestety jedna kosztuje koło 260zł. Mi w tylnich prawych trzymało wodę choć nie tyle co po myjce a po deszczu.

 

Woda spływa po końcówkach drzwi. I jeśli uszczelka na dole jest zagięta to jej nie odprowadzi. W Aso mi rozbierali drzwi bo mówili że taki objaw daje też mata silikonowa w środku drzwi która się odkleja i zatrzymuje wodę. Na szczęscie u mnie to nie była jej wina.

 

Jeszcze mała podpowiedź. Ta uszczelka dolna ma 2 dziurki. Spróbuj je wyczyścic a najlepiej przedmuchaj sprężonym powietrzem

Edytowane przez Łysy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego, dzięki za odpowiedź. Dzisiaj podjadę na myjkę najpierw przedmucham powietrzem te dziurki w uszczelkach potem umyję i zobaczymy czy podziałało.

Naprawiałeś to w ASO czy poza? Chodzi mi o ceny tych uszczelek w końcu to tylko kawałek gumy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Naprawiałeś to w ASO czy poza? Chodzi mi o ceny tych uszczelek w końcu to tylko kawałek gumy

 

Uszczelka taniej sobie załatwiłem ASO chciało ponad 300zł. Uszczelka od kolegi GETEM. Wymiana w ASO koszt koło 60zł ale to koszt po znajomości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie zaobserwowałem takiej kwestii u siebie dotychczas. W sobotę będę mył samochód to sprawdzę dla pewności.

 

Jedynie co mam z drzwiami - ale przednimi to wylewające się na potęgę zabezpieczenie antykorozyjne :) które powyżej 25*C się uaktywnia.... hehe

ASO twierdzi że tak ma być gdyż nadmiar ucieka :) nie przekonuje mnie to ale podpisali się pod papierem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OK, wczoraj przedmuchałem otworki w uszczelkach sprzężonym powietrzem. Efekt jest połowiczny bo faktycznie wody gromadzi się mniej ale jednak się gromadzi. No nic w poniedziałek jestem umówiony do mechanika, także podpytam i o tą kwestię.

Panowie dzięki za pomoc :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wracając do kessy: kiedy kieruje strumien wody na klamki, odpowiadają zamykaniem/otwieraniem drzwi. Czyli tak, jak miało nie być.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to poprostu podczas mycia zostaw kluczyk w aucie i po problemie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rzeczywiście, z kluczem w środku nie zamyka się. Dobrze, że o tym pomyśleli:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich mam takie pytanie mając system kessy jak auto jest zamknięte chcąc otworztć klapę bagażnika naciskając przycisk w klapie kmbi mając przy sobie kluczyk powinna sie otworzyć? u mnie sie nie otwiera ale z kluczyka idzie otworzyć nie wiem czy to normalne .Może wie ktos jak to zrobić zeby się otwierała po naciśnięciu na przycisk.Jak auto jest otwarte przycisk działa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aż zszedłem sprawdzić jak jest u mnie (B7) - przy zamkniętym samochodzie nacisnąłem przycisk na pilocie i trzymałem przez dwie sekundy i klapa poszła do góry. Na co dzień to ja podchodzę i nogą macham, w sumie tak rzadko trzymam kluczyk w ręce, że miałbym problem z opisaniem jak wygląda. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam zakupilem passata cc z 2008 roku i rowniez posiadam ten system kessy... kwestia jest taka ze wogole chciałbym z niego zrezygnowac otwierac i zamykac drzwi guzikiem a nie na odleglosc...

Poza tym nie wiem dlaczego nie zamykaja mi się drzwi od pasazera jaka moze byc tego przyczyna?

 

 

Czy jest mozliwosc wylaczyc kessy ??????

Z gory dziekuje za odpowiedz !

Edytowane przez wujaszq

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poprostu zostaw kluczyki w aucie i zamknij drzwi, ja tak robie i szyby sie nie opuszczaja.

 

 

Przepraszam z góry ale nie znalazłem tematu. Mam w CC keyless acces skądinąd świetny wynalazek i dobrze pracuje w VW (w BMW bywały problematyczne). Wszystko pięknie ładnie ale dzisiaj pojechałem na myjnię - konkretnie bezdotykową na żetony gdzie lancą myje się samochód we własnym zakresie. Pstrykam sobie wodą ze środkiem aktywnym po samochodzie a tu naglę patrzę szyby się nieco opuściły (jakbym miał wsiadać). Z racji tej że CC nie ma ramek część wody skapała do środka. Zamknąłem samochód z powrotem, szyby uniosły się do góry i myję dalej ... a one znów w dół i resztki wody do środka...

Auta nie umyłem tylko "zmęczyłem" to mycie i przyjechałem pod dom i wyczyściłem to co się nabrudziło w środku.

Generalnie pytanie - jak to ustrojstwo ustawić żeby nie opuszczało szyb. To przecież stres i skupienie na szybach niż na myciu samochodu. Zaobserwowałem że te czujniki/groty w klamkach są bardzo wrażliwe - nawet wtedy kiedy strumień nie jest skierowany bezpośrednio na klamkę tylko gdzieś w okolice a mgiełka z wodą osiada na klamce...

Strach jechać na myjnię automatyczną lub nawet na ręczną bo nikogo to obchodzić nie będzie ....

 

Czy możecie podrzucić jakieś rozwiązanie ??

Czarny kolor nie jest miły do utrzymania i też więcej już go nie chcę :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności