jvc87 Zgłoś #221 Napisano 15 Grudnia 2019 (edytowane) Problem rozwiazany moc wróciła, pomyliłem 1 pin ?♂️ ale teraz mi wyskoczyły takie błędy Rozumiem że nie pójdzie ich sie pozbyć? na liczniku nic nie miga i auto jeździ normalnie .. A i jeszcze chciałbym dodać czytałem że obrotomierz mi nie będzie działał po zmianie ECU, a działa Edytowane 17 Grudnia 2019 przez jvc87 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaiteu Zgłoś #222 Napisano 17 Grudnia 2019 Podepne się do tematu jestem po zmianie sterownika narazie zrobiłem sobie przejściówkę ale w między czasie dorwałem wiązkę od audi ahh ze sterownikiem 012 czyli silnik taki jak mój ale sterownik już nowy i pierwsze pytanie bo tak na pierwszym rzut oka to chyba wtyczki podszybia pasują p&p chyba że się mylę? I kolejne pytanie bo po zmianie wywaliło mi dwa błędy da się ich jakoś pozbyć? Czy to może wina pomylenia kabelków dodam że auto pali jeździ i wsumie wszystko ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jvc87 Zgłoś #223 Napisano 19 Grudnia 2019 W dniu 17.12.2019 o 20:29, kaiteu napisał: Podepne się do tematu jestem po zmianie sterownika narazie zrobiłem sobie przejściówkę ale w między czasie dorwałem wiązkę od audi ahh ze sterownikiem 012 czyli silnik taki jak mój ale sterownik już nowy i pierwsze pytanie bo tak na pierwszym rzut oka to chyba wtyczki podszybia pasują p&p chyba że się mylę? I kolejne pytanie bo po zmianie wywaliło mi dwa błędy da się ich jakoś pozbyć? Czy to może wina pomylenia kabelków dodam że auto pali jeździ i wsumie wszystko ok. Data bus niby należy sie nie martwić bo i tak wszystko będzie działać, tylko po prostu w nowszych autach sygnał z tych modułów szedł po CAN i po zmianie sterownika takie kwiatki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaiteu Zgłoś #224 Napisano 19 Grudnia 2019 Moduł komfortu też mam zamieniać w przyszłości ale jakość kiepsko mi to idzie bo mam na jedną wtyczkę a nigdzie nie mogę znaleźć rozpiski co gdzie w " jednowtyczkowcu" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek29 Zgłoś #225 Napisano 19 Grudnia 2019 W dniu 17.12.2019 o 20:29, kaiteu napisał: Podepne się do tematu jestem po zmianie sterownika narazie zrobiłem sobie przejściówkę ale w między czasie dorwałem wiązkę od audi ahh ze sterownikiem 012 czyli silnik taki jak mój ale sterownik już nowy i pierwsze pytanie bo tak na pierwszym rzut oka to chyba wtyczki podszybia pasują p&p chyba że się mylę? I kolejne pytanie bo po zmianie wywaliło mi dwa błędy da się ich jakoś pozbyć? Czy to może wina pomylenia kabelków dodam że auto pali jeździ i wsumie wszystko ok. Przeczytaj ze zrozumieniem 3 i 4 strone tematu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jvc87 Zgłoś #226 Napisano 20 Grudnia 2019 Mam pytanie, mianowicie, dziś chciałem sobie wgrać lekko przerobiony wsad, no i podpiąłem kabel MPPS pod obd w aucie, wykrył mi sterownik normalnie, ale nie szło odczytać mapy która sie znajduje w ECU, wyskoczył błąd, wiec stwierdziłem że zapisać do niego nowej też nie pójdzie, więc wypiąłem kostkę na podszybiu i wgrałem sobie nowy wsad za pomocą przejściówki którą wykonałem i zasilacza (poszło bez problemu) pytanie czemu nie idzie przez OBD w aucie? jakiś przewód dodatkowy chroniący przez zapisem? (VCDS działa normalnie)... proszę o odpowiedź o ile ktoś wie co jest grane pozdro! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaiteu Zgłoś #227 Napisano 22 Grudnia 2019 Dzięki marek. Co do tematu jestem po przełożeniu całej wiązki z Audi 2000r byłem przygotowany na lutowanie podszybia a tu okazało się że wszystko pasuje p&p passat99r jedyne co miałem do politowania to wtyczka 2 stopnia dogrzania w audi jest czarna u mnie była okrągła niebieska i jescze gruby kabel który najprawdopodobniej leci do rozrusznika a we wiąże do beżowej wtyczki po zabiegu wszystko działa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jvc87 Zgłoś #228 Napisano 22 Grudnia 2019 16 godzin temu, kaiteu napisał: Dzięki marek. Co do tematu jestem po przełożeniu całej wiązki z Audi 2000r byłem przygotowany na lutowanie podszybia a tu okazało się że wszystko pasuje p&p passat99r jedyne co miałem do politowania to wtyczka 2 stopnia dogrzania w audi jest czarna u mnie była okrągła niebieska i jescze gruby kabel który najprawdopodobniej leci do rozrusznika a we wiąże do beżowej wtyczki po zabiegu wszystko działa Lux, do mojego auta niestety nie powstała wiązka P&P, mam polutowane w podszybiu, trochę sie obawiam że z czasem luty sie utlenią, albo zamoknie to wszystko tam, przewody podwiązałem troche wyżej żeby woda płynęła pod nimi, ale jednak wilgoć tam jest obecna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wariat650 Zgłoś #229 Napisano 5 Maja 2020 Witam Szukam opisu jak wykonać podaną modyfikacje ale wszystkie pliki nie są już dostępne. Czy ktoś może mi udostępnić tą modyfikacje? Pacjent golf 4 komputer mam teraz będę szukał wiazki, od jakiegoś samochodu szukać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DareckiDaroo Zgłoś #230 Napisano 23 Lipca 2020 (edytowane) Witam wszystkich. Na wstepie podziękuję autorowi tematu za cale udokumentowanie. Bez tego nie podjal bym sie w życiu takiego majstrowania. Tak wiec mam juz materialy, sterowniczek z wiązką tez juz jest, czekam juz tylko na 018 zeby wylutowac wejscia wtyczek i do roboty. Akurat bedzie zajecie na urlop. Pytanko. jesli dobrze zrozumialem, kupilem sterownik od octavii polift, wsadzajac go do paska b5 oprócz wgrywania wsadu musze przeprogramowac eprom. Rozni sie to bardzo od wgrywania samego wsadu? Dam rade to zrobic przy pomocy galletto czy szukac czegos dodatkowego? Pozdrawiam Edytowane 24 Lipca 2020 przez DareckiDaroo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jvc87 Zgłoś #231 Napisano 5 Listopada 2020 (edytowane) Witam, dawno tu nie zaglądałem, ale mam kilka rzeczy do napisania, wcześniej pisałem że mam problem z wgrywaniem wsadów do sterownika przez OBD w aucie, rozwiązanie było banalne, wystarczy wyjąć bezpiecznik który odpowiada za pojawienie się "zapłonu" na liczniku po przekręceniu stacyjki i wszystko działa Druga rzecz to zamontowałem sobie do Ibizy IIFL licznik 1/2 fis z Golfa IV było troche zabawy bo zielona kostka całkiem inny pinout a do ibizy ciężko znaleźć opisy ale się udało, no i jeden z błędów DTC znikł (ten od licznika) No i udało się podłączyć ori manetkę MFA od ibizy jako przełącznik FISA. Trochę czasu już minęło nasuwa się pytanie, czy udało się już komuś usunąć błędy DTC wszystkie skutecznie? czy jedyna opcja to wymiana modułów na takie z CAN? Pozdrawiam. Edytowane 3 Grudnia 2020 przez jvc87 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jvc87 Zgłoś #232 Napisano 9 Lipca 2021 Siema, ogarnał ktoś w końcu jak wyłączyć te DTC? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MrSikorsky Zgłoś #233 Napisano 31 Sierpnia 2021 (edytowane) Witam. U mnie było trochę odwrotnie bo przekładałem silnik z starym sterownikiem do auta z nowym. Oczywiście cała wiązka silnika została już ta nowa wraz z sterownikiem. Auto posiada też ESP. Problem w tym że na starym sterowniku miałem zmieniony soft. I teraz pytanie czy da się jakoś ten soft przerzucić na sterownik nowego typu? Pozdrawiam Zapomniałem dodać, że chodzi o silnik 1.9 tdi AHF w Golfie 4. Edytowane 31 Sierpnia 2021 przez MrSikorsky Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szopenn Zgłoś #234 Napisano 27 Stycznia 2022 Witam Piszę tutaj bo temat widzę jest adekwatny. Posiadam msa15 (68pin) i przechodzę na edc15. Problem jaki zauważyłem, stare ecu jest zasilane kablami o przekroju 1.0mm2, zarówno 12v jak i masa. Nowe ecu według schematu, zasilanie 12v 2x2.5mm2 z wydzielonej żyły z akumulatora 5mm2 - grubo!!! To samo masa 2x2.5mm2. Wszelkie porady, które przeglądam w necie "radośnie" każą łączyć "pin do pina" bez zwracania uwagi na przekroje. Trochę to dziwne, moje pytanie jest zatem, czy wszyscy jeżdżą "radośnie" po swapie na edc15 korzystając z zasilania z cienkich przekrojów msa15??? Pytam bo normalnie wymieniłbym przekroje, ale może.. no właśnie, jest z tym sporo kłopotu bo wiązki na aucie "leżą", są oplątane taśmami i będzie sporo roboty to odplątać. Jak się nie da inaczej to będę na to skazany, ale wolałbym tego uniknąć. Czy wasze edc15 zachowują się normalnie na przekrojach 1.0mm2? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #235 Napisano 21 Marca 2022 W dniu 27.01.2022 o 20:46, szopenn napisał: Jak się nie da inaczej to będę na to skazany, ale wolałbym tego uniknąć. Czy wasze edc15 zachowują się normalnie na przekrojach 1.0mm2? 9 lat jeżdżę na takiej "radosnej" przeróbce i absolutnie nic się nie dzieję. Robiłem już 2 razy kontrolę przejściówki i wszystko jest ok. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezesik18 Zgłoś #236 Napisano 18 Kwietnia 2023 Odświeżę stary temat 😀 Zrobiłem sobie już tego swapa, ma ktoś z Was jakiś sprawdzony wsad stage1 do AFN? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #237 Napisano 1 Maja 2023 W dniu 18.04.2023 o 21:50, prezesik18 napisał: Odświeżę stary temat 😀 Zrobiłem sobie już tego swapa, ma ktoś z Was jakiś sprawdzony wsad stage1 do AFN? Myślisz, że ktoś za free Ci wyśle? Mogę się podzielić, ale niestety...to kosztuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezesik18 Zgłoś #238 Napisano 2 Maja 2023 Dzięki za pomoc, ale już nie trzeba 🖐️ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jvc87 Zgłoś #239 Napisano 22 Maja 2023 W dniu 2.05.2023 o 17:30, prezesik18 napisał: Dzięki za pomoc, ale już nie trzeba 🖐️ Ja moge dać za darmo, mam tego sporo, bo kiedyś sporo tego robiłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach