Magoo Zgłoś #121 Napisano 25 Października 2015 A ja mam pytanko dotyczące wtyczki ECU 018 xx. Muszę wpiąć w nią 2 przewody (podpinam licznik 1/2 FIS do ECU 018 GA) i teraz nie wiem jakich konektorów/pinów będę potrzebował. Czy ktoś jest mi w stanie odpowiedzieć na to pytanie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #122 Napisano 26 Października 2015 Piny i konektory odzyskuje ze starych wiązek samochodowych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #123 Napisano 26 Października 2015 Piny i konektory odzyskuje ze starych wiązek samochodowych. Nie lubię tak rzeźbić Kupuję nowe piny zaciskam przewód i jest jak ori a nie lutowanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #124 Napisano 26 Października 2015 Nie lubię tak rzeźbić Kupuję nowe piny zaciskam przewód i jest jak ori a nie lutowanie Kupujesz wiązkę licznika do Golfa2/Corrado/Golf3/4/A3/Passat b5/Toledo i inne za 20zł i masz oryginalne piny z oryginalnie zaciśniętymi przewodami o długości cirka 30cm w ilości 28szt. Rzeźba? Nie sądzę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #125 Napisano 26 Października 2015 Kupujesz wiązkę licznika do Golfa2/Corrado/Golf3/4/A3/Passat b5/Toledo i inne za 20zł i masz oryginalne piny z oryginalnie zaciśniętymi przewodami o długości cirka 30cm w ilości 28szt. Rzeźba? Nie sądzę. Z jednej strony będę miał pin (przy liczniku) a z drugiej? No właśnie nie. Spoko luz, znajdę piny, zacisnę na przewodach i będzie lepiej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #126 Napisano 26 Października 2015 Z jednej strony będę miał pin (przy liczniku) a z drugiej?Też pin, którego możesz wykorzystać do innej wtyczki. Luzik, podpowiadam i tak zrobisz jak uważasz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maraj75 Zgłoś #127 Napisano 30 Października 2015 (edytowane) Panowie problem rozwiązany, oczywiście dzięki Marek29:), któremu strasznie chciałem podziękować, ale i tak muszę jeszcze jakoś odwdzięczyć się materialnie, bo nie przepuszczę mu:) Tak czy inaczej trzeba przyznać, że strasznie porządny Facet i w dzisiejszych czasach ze świeczką takich ludzi szukać. Doszedłbym i do tego sam, ale na pewno kosztowałoby mnie to sporo więcej czasu, nerwów i przysłowiowych "piniendzy". Otóż okazało się, że mój śliczny, nowozakupiony, wyglądający jak nowy sterownik 012 był poddawany delikatnie mówiąc starodawnemu tunningowi polegającemu na wylutowaniu kościu, zmodyfikowaniu jej, bądź wymianie i ponownym wlutowaniu na jakiejś filozoficznej podstawce która w jakiś sposób zapobiega ponownemu zaprogramowaniu. Najlepsze jest to, że odczytać się to dało i jak porównałem mapy z ori softem, to chyba tylko ograniczenie momentu jest ruszone i tyle:) ani doładowanie, ani reszta map paliwowych ani kąt - cuda jakieś, ciekawe jak to jeździło i ile jakiś Angol za to zapłacił Ja aktualnie jeżdżę na ECU z SDI pożyczonym od Marek29 z modyfikowanych softem od AVG i jestem delikatnie mówiąc bardzo dobrej myśli. Auto jeździ już całkiem przyzwoicie, dymu nie zaobserwowałem, więc będę próbował jeszcze coś "dokładać" paliwka:) Swoją drogą zdziwiony jestem, że AHH jeździ bezproblemowo na sofcie od AVG, aczkolwiek to te same silniki tylko jeden ma słabszą pompę, ale i mocniejsze wtryski więc może i na jedno wychodzi. Generalnie mam wrażenie, że jest fajniej niż na ori sofcie oczywiście modzonym - mam wrażenie, że auto lepiej jedzie i nie kopci, a na sofcie od AHH coś tam było widać. O dziwo błąd w zegarach od komunikacji mi się nie pojawia, ESP działa, kontrolka tempomatu również, tylko musze jeszcze usunąć w Engine problem z crashem. PS.Dzięki również dla DarekS za sugestie i podesłanie softu, ale jak już widać co innego stanowiło problem. Darku swoją drogą pytanko - Ty jeździłeś na ori soficie z A4 AHH, czy jakimś innym. Nie wiem czemu ale jak podmienię w sofcie od AVG wszystkie mapy na te z AHH to auto zaczyna kulawo odpalać, pracować na wolnych na tyle źle, że nawet nie próbowałem jeździć, ale skoro zachowuje się to w porządku na sofcie od AVG to chyba nie powinno nic się dziać, w sumie jak ktoś zmienia pompę w AVG na 11 to ma to samo prawie co ja teraz i tylko dostraja ilość paliwa, co ja właśnie również robię więc chyba powinno być ok? Co myślicie? Edytowane 30 Października 2015 przez Maraj75 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #128 Napisano 31 Października 2015 (edytowane) Ty jeździłeś na ori soficie z A4 AHH, czy jakimś innymTak na ori z a4 AHH, ale ze zmienionymi poszczególnymi mapami (tuning). Miałem oryginalne AHH z pompą 11. U ciebie kuleje zapewne po zmianie map na te z AHH, bo mocno się przestawiła dawka na jałowych oraz możliwe i kąt wtrysku. Edytowane 31 Października 2015 przez DarekS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maraj75 Zgłoś #129 Napisano 31 Października 2015 Ale ja mam też silnik AHH tylko ja mam gorzej, bo mam ESP i nie mogę użyć wsadu od A4 AHH bo na nim nie działa mi ESP, a jak w sofcie od AVG z obsługą ESP pozmieniam wszystkie mapy na te z A4 AHH to wtedy chodzi kulawo. Na ori sofcie z AHH kąt i dawka jest ok, tak samo na ori sofcie z AVG ani dawka ani kąt się nie przestawia tylko zaczyna coś szwankować po włożeniu map z AHH do AVG. Nie wiem o co chodzi. Moze niepotrzebnie zmieniam wszystkie. W każdym razie na razie jeżdżę na sofcie AVG (oczywiście tuningowanym) i mam wrażenie, ze jeździ to lepiej niż tuningowane AHH i o dziwo przy lepszych osiągach jest mniej dymu. Nie czaję tego za bardzo ale zadowolony jestem:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M@jsteR Zgłoś #130 Napisano 7 Kwietnia 2016 mam pytanko, jak mam rozumieć te piny, 59,66,80 i 116,121 mają być razem zlutowane? Jak mam to rozmumiec? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #131 Napisano 7 Kwietnia 2016 Dokładnie tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blackpirate Zgłoś #132 Napisano 8 Kwietnia 2016 (edytowane) @polonez15, a można Cię prosić o doprecyzowanie z racji tego, że to przerabiałeś? 1) 59,66, 80 (złączone razem) połączyć z 116 i 121. 2) 59,66, 80 (złączone razem) połączyć z 116 lub 121. Biorąc pod uwagę Twoja odpowiedź słuszna jest według mnie opcja 1) czyli te trzy piny będą zwarte z dwoma po drugiej stronie. Edytowane 8 Kwietnia 2016 przez blackpirate Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek29 Zgłoś #133 Napisano 8 Kwietnia 2016 Mówiąc w skrócie..Pewne połączenia są ważne ze względu na bezpieczeństwo. Dlatego producent pomyślał że może któryś ze styków w ecu zaoksydować ,bądź nie lączyć dlatego są dublowane. Do tego dochodzi przekrój kabla ,który ma dużo większą wytrzymałość prądową niż jeden styk. W obecnych czasach takiej tolerancji nie ma.Wszystko działa na granicy wytrzymałości. W EDC 17 kabelki przypominają sznurki ,i producenta wali czy auto stanie przy wyprzedzaniu....... EKONOMIA i dbałość o serwis pogwarancyjny... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #134 Napisano 8 Kwietnia 2016 @polonez15, a można Cię prosić o doprecyzowanie z racji tego, że to przerabiałeś? 1) 59,66, 80 (złączone razem) połączyć z 116 i 121. 2) 59,66, 80 (złączone razem) połączyć z 116 lub 121. Biorąc pod uwagę Twoja odpowiedź słuszna jest według mnie opcja 1) czyli te trzy piny będą zwarte z dwoma po drugiej stronie. Mają być warte ze sobą wszystkie podane jak w pkt.1/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blackpirate Zgłoś #135 Napisano 9 Kwietnia 2016 Dzięki @polonez15 za potwierdzenie. @marek29 ładnie to wytłumaczył, myślę, że teraz już wątpliwości odnośnie rozpiski pinów nie będzie. Powoli zabieram się za zrobienie przejściówki i kompletuję wszystko co potrzebne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #136 Napisano 9 Kwietnia 2016 Ładnie to wytłumaczył bo ten temat to jego sprawka:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Romeo Zgłoś #137 Napisano 12 Maja 2016 Kupiłem sterownik od SDI 012CE szukam wsadu do eeprom od AVG z immo i bez może ktoś udostępnić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek29 Zgłoś #138 Napisano 12 Maja 2016 (edytowane) @Romek Mój wsad do avg/afn . Wersja z immo2 aktywnym. Zmień sobie przebieg ,bo mój na pewno Cie powali http://chomikuj.pl/marek290/Passat+B5/Modyfikacje/Eeprom+012+AFN*2cAVG Pozdrówki Nie musisz mieć wyłączonego immo . Do adaptacji nie potrzebujesz pinu. Robisz adaptacje w kanale 0 w zegarach i ecu zaskoczy. Edytowane 12 Maja 2016 przez marek29 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Temex Zgłoś #139 Napisano 13 Czerwca 2016 Witam, ktoś jest mi w stanie odpowiedzieć jaki potrzebowałbym sterownik do 1.8t AEB na taką przeróbkę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek29 Zgłoś #140 Napisano 14 Czerwca 2016 Kiedyś szukałem dla kumpla. Niestety poniżej 2000r nie znalazłem zamiennika sterownika ECU z CAN do 1,8Turbo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach