polonez15 Zgłoś #41 Napisano 24 Marca 2014 Ej a robiłeś adaptację kluczy w bloku 21 w liczniku czy nie? Bo może ktoś kliknął kiedyś immo off w Commanderze, ja tak zrobiłem sobie raz i palił ale kontrolka migała... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
javor1500 Zgłoś #42 Napisano 25 Marca 2014 Klucze dodawałem przez podanie pinu. Prosta adaptacja read save nie działała.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #43 Napisano 25 Marca 2014 Nie no podajesz pin, kanał 21 zmieniasz na 0, później na 1 i jest. A spróbuj wrzucić softa i nie dodając kluczy odpalić i patrz czy zgaśnie czy nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
javor1500 Zgłoś #44 Napisano 11 Kwietnia 2014 Niestety usuniecie kluczyków i ponowne zaadoptowanie nie rozwiązało problemu..kontrolka zaczyna migac po 20m sekundach.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #45 Napisano 12 Kwietnia 2014 Pany przekladalem teraz anglika szwagrowi awx zostala mi wiazka silnika i zegary 1/2fis to sa te kostki ecu ktore sa potrzebne do wymiany sterownika na 012? ja mam paska bez can bede musial wymienic sterownik poduszek? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek29 Zgłoś #46 Napisano 13 Kwietnia 2014 Nie. W silniku PD sterownik ECU ma końcówkę 019.. Nie musisz wymieniać sterownika poduch ,ale nie będziesz miał kontrolki AIR-BAG. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #47 Napisano 13 Kwietnia 2014 Faktycznie nie zerknalem,a po zrobieniu przejsciowki wszystko miesci sie pod kompem czy jest problem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
javor1500 Zgłoś #48 Napisano 13 Kwietnia 2014 Mieści się jakby to tam było wcześniej tylko po pijaku nie lutuj bo jaja wychodzą ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #49 Napisano 13 Kwietnia 2014 Po pijaku to niejednego anglika lutowalem i wszysto smiga az milo)))) a jest sporo wiecej kabli niz tu)))) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek29 Zgłoś #50 Napisano 14 Kwietnia 2014 Po pijaku to niejednego anglika lutowalem Noo to kolego.....Od tej strony Cie nie znałem.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #51 Napisano 14 Kwietnia 2014 Heh nie po to sie caly tydzien kase zarabia zeby w weekend w palnik nie dac)))) a tak serio to znalazlem ecu 012ah z wtyczkami i wiazka okolo 15cm za 100zl z przesylka ale chyba poczekam na cos tanszego))))) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek29 Zgłoś #52 Napisano 14 Kwietnia 2014 znalazlem ecu 012ah Po co Ci AH? Kup byle jaki do tdi z końcówką 012 i program od AH wgrasz w ciągu 3 minut. Oczywiście musisz mieć kabel,najlepiej Mpps. Sterowniki od 40pln. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gelo600 Zgłoś #53 Napisano 28 Czerwca 2014 Panowie mam takowy problem a mianowicie po zmianie pompy w AFNie z 10 na 11 pojawił sie mały problem z komunikatami na MFA spalanie chwilowe cały czas wskazuje 99,9l/100km a średnie jest na poziomie 51,5l. Czy nastawniki w tych pompach poza kostkami sie różnią??i może byc problem z sygnałem odnośnie wskazań na MFA?? Dodam ze ECU to 021(i zmienione wtryski na 216tki i turbo od BRD) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
symeks Zgłoś #54 Napisano 29 Czerwca 2014 (edytowane) Ja nie miałem takich problemów przy pompie 11, wtryskach 216 i turbo awx. Spalanie itd było tak jak byc powinno. Ecu 018 Edytowane 17 Kwietnia 2015 przez symeks Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gelo600 Zgłoś #55 Napisano 30 Czerwca 2014 A który czujnik odpowiada za wskazania odnośnie spalania średniego i chwilowego?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #56 Napisano 5 Lipca 2014 Żaden, ecu oblicza to na podstawie przynajmniej kilku danych... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
javor1500 Zgłoś #57 Napisano 6 Lipca 2014 Panowie rozewiazaliśmy problem z migajacą kontrolka świec żarowych. Jak jest sterownik od sdi czyli najtńszy to wgranie flasha nie wystarczy. Musi też być wgrany eeprom od AH. Pomysł autora modyfikacji i jak zwykle okazał sie trafny. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek29 Zgłoś #58 Napisano 6 Lipca 2014 Żaden, ecu oblicza to na podstawie przynajmniej kilku danych... Dokładnie tak jest ...ale A który czujnik odpowiada za wskazania odnośnie spalania średniego i chwilowego?? Głównym czujnikiem jest sensor wzniosu iglicy na 3-cylindrze. I teraz tak...sygnał jet adekwatny do wtrysków 0,205. Po zmianie np. na 0,216 stosunek czasu wzniosu iglicy do ilości paliwa się zmienia z racji tego że dysza-otworek jest większy i sterownik otrzymuje "zafałszowane" dane i co za tym idzie inne średnie spalanie. O ile 90 i 110 ps jest skalibrowane programowo w sterowniku (inny soft) ,to w przypadku 0,216 i większych trzeba kalibrować wskazania MFA/FIS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #59 Napisano 6 Lipca 2014 Dokładnie tak jest ...ale Głównym czujnikiem jest sensor wzniosu iglicy na 3-cylindrze. I teraz tak...sygnał jet adekwatny do wtrysków 0,205. Po zmianie np. na 0,216 stosunek czasu wzniosu iglicy do ilości paliwa się zmienia z racji tego że dysza-otworek jest większy i sterownik otrzymuje "zafałszowane" dane i co za tym idzie inne średnie spalanie. O ile 90 i 110 ps jest skalibrowane programowo w sterowniku (inny soft) ,to w przypadku 0,216 i większych trzeba kalibrować wskazania MFA/FIS. I tu się zgodzę w 100%. Panowie, ktoś mi kiedyś pisał, jak wyłączyć sygnał crash data z ECU z softem od audi, ale nie pamiętam kto a info już w koszu... Przypomnicie się? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek29 Zgłoś #60 Napisano 6 Lipca 2014 Panowie, ktoś mi kiedyś pisał, jak wyłączyć sygnał crash data z ECU z softem od audi, ale nie pamiętam kto a info już w koszu... Przypomnicie się? Marcin ,a cały czas walczę z tym tematem... Pisałem na wielu forach i nic .... Komu się chce zmienić 2 bity za frajer... Baa ,nawet za kasę nie ma chętnych. Jest program za 300e Jest to nie opłacalne. http://www.dtcremover.com/ Była poprzednia wersja darmowa ,ale nie ogarnia naszych sterowników. Oczywiście analizowałem temat,tam nie ma sygnałów typu HI,LO 0/5/12V Tam jest wysyłana instrukcja cyfrowa-szeregowa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach