Skocz do zawartości
marek29

Wymiana sterownika 018x (80 pin) ,na 012x (121pin)

Rekomendowane odpowiedzi

Ej a robiłeś adaptację kluczy w bloku 21 w liczniku czy nie? Bo może ktoś kliknął kiedyś immo off w Commanderze, ja tak zrobiłem sobie raz i palił ale kontrolka migała...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Klucze dodawałem przez podanie pinu. Prosta adaptacja read save nie działała....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie no podajesz pin, kanał 21 zmieniasz na 0, później na 1 i jest. A spróbuj wrzucić softa i nie dodając kluczy odpalić i patrz czy zgaśnie czy nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety usuniecie kluczyków i ponowne zaadoptowanie nie rozwiązało problemu..kontrolka zaczyna migac po 20m sekundach..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pany przekladalem teraz anglika szwagrowi awx zostala mi wiazka silnika i zegary 1/2fis to sa te kostki ecu ktore sa potrzebne do wymiany sterownika na 012? ja mam paska bez can bede musial wymienic sterownik poduszek?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie.

W silniku PD sterownik ECU ma końcówkę 019..

Nie musisz wymieniać sterownika poduch ,ale nie będziesz miał kontrolki AIR-BAG.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie nie zerknalem,a po zrobieniu przejsciowki wszystko miesci sie pod kompem czy jest problem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mieści się jakby to tam było wcześniej ;) tylko po pijaku nie lutuj bo jaja wychodzą ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po pijaku to niejednego anglika lutowalem i wszysto smiga az milo)))) a jest sporo wiecej kabli niz tu))))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Po pijaku to niejednego anglika lutowalem

Noo to kolego.....Od tej strony Cie nie znałem....:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Heh nie po to sie caly tydzien kase zarabia zeby w weekend w palnik nie dac)))) a tak serio to znalazlem ecu 012ah z wtyczkami i wiazka okolo 15cm za 100zl z przesylka ale chyba poczekam na cos tanszego)))))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
znalazlem ecu 012ah

Po co Ci AH?

Kup byle jaki do tdi z końcówką 012 i program od AH wgrasz w ciągu 3 minut.

Oczywiście musisz mieć kabel,najlepiej Mpps.

Sterowniki od 40pln.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam takowy problem a mianowicie po zmianie pompy w AFNie z 10 na 11 pojawił sie mały problem z komunikatami na MFA spalanie chwilowe cały czas wskazuje 99,9l/100km a średnie jest na poziomie 51,5l. Czy nastawniki w tych pompach poza kostkami sie różnią??i może byc problem z sygnałem odnośnie wskazań na MFA?? Dodam ze ECU to 021(i zmienione wtryski na 216tki i turbo od BRD)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nie miałem takich problemów przy pompie 11, wtryskach 216 i turbo awx. Spalanie itd było tak jak byc powinno. Ecu 018

Edytowane przez symeks

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A który czujnik odpowiada za wskazania odnośnie spalania średniego i chwilowego??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żaden, ecu oblicza to na podstawie przynajmniej kilku danych...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie rozewiazaliśmy problem z migajacą kontrolka świec żarowych. Jak jest sterownik od sdi czyli najtńszy to wgranie flasha nie wystarczy. Musi też być wgrany eeprom od AH. Pomysł autora modyfikacji i jak zwykle okazał sie trafny.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Żaden, ecu oblicza to na podstawie przynajmniej kilku danych...

Dokładnie tak jest ...ale

 

A który czujnik odpowiada za wskazania odnośnie spalania średniego i chwilowego??

 

Głównym czujnikiem jest sensor wzniosu iglicy na 3-cylindrze.

I teraz tak...sygnał jet adekwatny do wtrysków 0,205.

Po zmianie np. na 0,216 stosunek czasu wzniosu iglicy do ilości paliwa się zmienia z racji tego że dysza-otworek jest większy

i sterownik otrzymuje "zafałszowane" dane i co za tym idzie inne średnie spalanie.

O ile 90 i 110 ps jest skalibrowane programowo w sterowniku (inny soft) ,to w przypadku 0,216 i większych trzeba kalibrować wskazania MFA/FIS.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dokładnie tak jest ...ale

 

 

 

Głównym czujnikiem jest sensor wzniosu iglicy na 3-cylindrze.

I teraz tak...sygnał jet adekwatny do wtrysków 0,205.

Po zmianie np. na 0,216 stosunek czasu wzniosu iglicy do ilości paliwa się zmienia z racji tego że dysza-otworek jest większy

i sterownik otrzymuje "zafałszowane" dane i co za tym idzie inne średnie spalanie.

O ile 90 i 110 ps jest skalibrowane programowo w sterowniku (inny soft) ,to w przypadku 0,216 i większych trzeba kalibrować wskazania MFA/FIS.

 

I tu się zgodzę w 100%.

 

Panowie, ktoś mi kiedyś pisał, jak wyłączyć sygnał crash data z ECU z softem od audi, ale nie pamiętam kto a info już w koszu... Przypomnicie się?:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie, ktoś mi kiedyś pisał, jak wyłączyć sygnał crash data z ECU z softem od audi, ale nie pamiętam kto a info już w koszu... Przypomnicie się?

Marcin ,a cały czas walczę z tym tematem...

Pisałem na wielu forach i nic ....

Komu się chce zmienić 2 bity za frajer...

Baa ,nawet za kasę nie ma chętnych.

Jest program za 300e

Jest to nie opłacalne.

http://www.dtcremover.com/

Była poprzednia wersja darmowa ,ale nie ogarnia naszych sterowników.

Oczywiście analizowałem temat,tam nie ma sygnałów typu HI,LO 0/5/12V

Tam jest wysyłana instrukcja cyfrowa-szeregowa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności