idol23 Zgłoś #1 Napisano 21 Lipca 2012 Witam! Wczoraj jechałem z tatą passatem b7. Jechaliśmy do Poznania załatwiać sprawy oczywiście z RNS-em. Kilkanaście kilometrów przed poznaniem jedziemy A2 auto przy prędkości 140 km/h (na tempomacie) zgasło!!!! Mega przerażenie. Brak wspomagania, niczego!!! Dopiero po próbie ręcznego odpalenia chwycił. Kontrolka Start&Stop na wyświetlaczu miga. Moje pytanie jak to dziadostwo wyłączyć? Nic mi osobiście to nie da gdy zaoszczędze 0,2litra na 100 km. Jak się do tego zabrać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosmo Zgłoś #2 Napisano 21 Lipca 2012 po kazdym odpaleniu musisz nacisnąć przycisk po prawej od lewarka takie "A" w kółku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
idol23 Zgłoś #3 Napisano 21 Lipca 2012 po kazdym odpaleniu musisz nacisnąć przycisk po prawej od lewarka takie "A" w kółku Chce to wyłączyć na zawsze! Ktoś zna procedurę w Vag? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genesis Zgłoś #4 Napisano 22 Lipca 2012 Jak, silnik Ci zgasł w czasie jazdy 140km/h? Ty lepiej jedź do serwisu, bo to poważna sprawa, a nie SS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #5 Napisano 22 Lipca 2012 Start&Stop uruchamia się tylko na luzie i na postoju po pewnym czasie, a nie podczas jazdy! Pędź czym szybko do serwisu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
idol23 Zgłoś #6 Napisano 23 Lipca 2012 Pewnie, że byliśmy. Dokładnie u Berdychowskiego. Podpięli komputer i stwierdzili uszkodzenie czujnika przy pedale przyspieszenia,a on jest połączony z tym systemem. Pan serwisant wydrukował kartkę z błędami i co do wymiany. Powiedział, że można dalej jechać tylko bez tempomatu, a naprawiane to będzie u Bełtowskiego. Jak wspomnę co się stało... MASAKRA ten START&STOP Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #7 Napisano 23 Lipca 2012 Ale co Ty chcesz od START /STOP jak inne czujniki masz popsute. Napraw jedno i nie bedzie problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #8 Napisano 23 Lipca 2012 Pewnie chodzi o to, że system SS reaguje jak odczyta złą informację z czujnika. Chociaż nie wiem czy to akurat tego wina jest, skoro padł czujnik pod pedałem przespieszenia to system SS pewnie ma inne zabezpieczenia przed wyłączeniem silnika tj. sygnał z czujników abs lub prędkościomierza że auto stoi, a pedał przyspieszenia ma tylko takie znaczenie, że jak go naciśniesz to się silnik włączy, a nie wyłączy. Myślę że to może być dopiero wierzchołek góry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
idol23 Zgłoś #9 Napisano 23 Lipca 2012 (edytowane) Ja bym też stawiał na tempomat. Bo gdy go uruchomisz puszczasz pedał, a komputer odczytał błędnie informację i wyłączył silnik. Auto od kwietnia ma dopiero 3500tyś km. a już się sypie poza tym B7 jutro jedzie do ASO Bełtowski na naprawę. Zdam relację. I może wyłączą ten syf. Edytowane 23 Lipca 2012 przez idol23 pomyłka(literówka) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
flankie Zgłoś #10 Napisano 23 Lipca 2012 Sam bym chętnie SS wyłączył na stałe, ale się nie da. Zbyt wiele rzeczy jest powiązanych ze SS, żeby to ot tak wyłączyć. Nie ma takiej opcji w VAG. Ale to, co ci sie przydarzyło ma niewiele wspólnego ze SS. Kontrolka migała, bo system ZAWSZE kiedy zgaśnie silnik - nawet podczas jazdy - próbuje go automatycznie odpalić. Jak coś podczas jazdy namieszasz z biegmi, silnik się zadławi i zgaśnie, to SS spróbuje go odpalić. Ponieważ u was zaistniała usterka, to silnika się nie udało odpalić automatycznie i SS poinformował, że coś jest nie tak miganiem swojej kontrolki. Jednocześnie z tym miganiem SS się definitywnie wyłączył i na kolejnych światłach nie zgasiłby już silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
idol23 Zgłoś #11 Napisano 23 Lipca 2012 Uciążliwe jest ciągle wyłącznie ss. Zresztą co będziemy spekulować jutro wszystko się wyjaśni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
idol23 Zgłoś #12 Napisano 25 Lipca 2012 To była wina pedału przyspieszenia. Wg. serwisu informacje były źle zczytywane przez sterownik silnika, a on myślał że auto stoi. Trochę dziwna sprawa, gdyż silnik pracował na wysokich obrotach, a auto gaśnie. Widzę też w dokumentach, że była aktualizacja sterownika silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #13 Napisano 25 Lipca 2012 Nie bardzo rozumiem związku, przecież jak jadę 100 km/h i puszczę pedał gazu to sterownik nie może otrzymać informacji, że auto stoi. Co najwyżej z czujników ABS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
idol23 Zgłoś #14 Napisano 25 Lipca 2012 Pan w serwisie dokładnie to tłumaczył tyle, że brzmiało to kosmicznie. Auto naprawione i jeździ oby nie było już więcej takich przygód. Szkoda, że tego SS nie można wyłączyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
staaasiu Zgłoś #15 Napisano 23 Grudnia 2013 Hej odświeżam stare kotlety, ale mam pytanie o ten start stop, bo nie ukrywam też mnie denerwuje i chętnie bym zmienił jego wartość z oryginalnej na taką która po odpaleniu zawsze będzie wyłączona a jeśli będę chciał używać SS to wcisnę przycisk. Jednym słowem chciałbym odwrócić funkcję tego przycisku. Nie dało by się tego zrobić ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hrabia Michał Zgłoś #16 Napisano 23 Grudnia 2013 Witam nie da się odwrócić można go wyłączyć wagiem lub włączyć. A tak na upartego to wystarczy wyjąć jeden z przekaźników odpowiedzialnych za funkcję start stop start stop nie będzie działał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
staaasiu Zgłoś #17 Napisano 18 Stycznia 2014 Witam Hrabio, a czy wiesz może który z przekaźników za to odpowiada w passacie B7 z 2013 roku ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #18 Napisano 18 Stycznia 2014 Nie wyjmiesz przekaznika bo odpowiada on za sterowanie rozrusznikiem i auto wogole nie bedzie odpalac. Sprawa jest bardzo prosta i moze sie ta funkcja wylaczac automatycznie. Potrzebujesz do tego jedynie przekaznik czasowy, a dokladnie taki ktory zalacza sie z opozniemiem ( np. 10 sek) i zwiera styki na krotki czas (np. 1 sek). Taki przekaznik kosztuje ok 30 zl i do nabycia jest u polskiego producenta bodajze z Piaseczna. Sterowanie przekaznika szukamy w skrzynce bezpiecznikow, zasilanie oczywiscie po zaplonie. Nastepnie musimy sie dostac do wylacznika SS, z niego wychodza dwa przewody, nie pamietam teraz ktore. Mozna rozebrac ten wylacznik zespolony i miernikiem sprawdzic ktore przewody dochodza do przycisku. W przewody te wpinamy w styki zwierne przekaznika. Dla kogos kto zna podstawy elektroniki to temat do ogarniecia w dwie godzinki. Po odpaleniu silnika przekaznik wylacza funkcje po okreslonym czasie np 10 sek. Przekazniki sa regulowane, mozna ustawic czas zalaczenia i czas dzialania. Oczywiscie przycisk dziala dalej poprawnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kffiatek Zgłoś #19 Napisano 19 Stycznia 2014 Bardzo dobry pomysł. Czy ktoś zaimplementował? U mnie niby działa poprawnie, ale już wyrobiłem sobie odruch wyłączania tego badziewia. A może da się wyłączyć programowo VCDSem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #20 Napisano 19 Stycznia 2014 nie da rady wylaczyc tego ustrojstwa kompem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach