zorbus Zgłoś #1 Napisano 2 Lipca 2012 Witam. Dzisiaj zamontowałem turbo do swojego B5 AJM Auto chodzi jak zwykły diesel, max 100km/h, komputer nie wyrzuca błędów, czy to normalny objaw ? kto w okolicach wawy jest w stanie to zestroić ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #2 Napisano 2 Lipca 2012 a sztanga na turbo chodzi chociaż płynnie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matho78 Zgłoś #3 Napisano 2 Lipca 2012 i sprawdz wężyk podciśnienia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sztomel Zgłoś #4 Napisano 3 Lipca 2012 Zaślepiłeś chociaż w tym turbo otwór po czujniku EGT czy całkowicie o tym zapomniałeś ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zorbus Zgłoś #5 Napisano 3 Lipca 2012 Zaślepiłeś chociaż w tym turbo otwór po czujniku EGT czy całkowicie o tym zapomniałeś ? Nic nie zaślepiałem, turbo jest fabrycznie nowe więc powinno być ok. Czytałem kilka wątków na forum i nikt o tym nie wspominał...W jaki sposób to zaślepić ? czy może zamontować tą sondę lepiej ? nie jest to duży koszt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traksio Zgłoś #6 Napisano 3 Lipca 2012 Nic nie zaślepiałem, turbo jest fabrycznie nowe więc powinno być ok. Czytałem kilka wątków na forum i nikt o tym nie wspominał...W jaki sposób to zaślepić ? czy może zamontować tą sondę lepiej ? nie jest to duży koszt. mozesz dac sonde egt ale do tego potrzebna redukcja bo w turbo jest gwint drobnozwojowy m14 jak w kole w passacie. Musisz to zaslepic inaczej turbo nie bedzie pracowac prawidlowo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zorbus Zgłoś #7 Napisano 3 Lipca 2012 W jaki sposób zaślepić ? jest jakiś sprawdzony sposób ? zakleić raczej nieee... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #8 Napisano 3 Lipca 2012 jak kolega wyżej napisał...śrubę od koła wkręcić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zorbus Zgłoś #9 Napisano 3 Lipca 2012 śruba od koła ? hmmm nie bardzo potrafie sobie to wyobrazić, z tego co pamiętam jest tak tylko miejsce na wtyczkę...muszę dzisiaj zdjąć pokrywę i zobaczyć... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traksio Zgłoś #10 Napisano 3 Lipca 2012 (edytowane) śruba od koła ? hmmm nie bardzo potrafie sobie to wyobrazić, z tego co pamiętam jest tak tylko miejsce na wtyczkę...muszę dzisiaj zdjąć pokrywę i zobaczyć... zeby zobaczyc czy masz dziure zaslepiona nie wystarczy pokrywy zdjac musizs jakos wykombinowac i polozyc sie pod auto bo tak z gory to nie widac tego Ja ostatnio wkrecilem srube od kola i uciolem lekko nad turbina i smiga ladnie. pozwolilem sobie uzyc foto kolegi Kuby dziura na stronie goracej na turbinie musi zostac zaslepiona ta zaraz przy polaczeniu z kolektorem Edytowane 3 Lipca 2012 przez traksio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zorbus Zgłoś #11 Napisano 3 Lipca 2012 Dziękuje za info i cierpliwość Auto już po tym powinno jakoś jechać tak ? jak narazie to muł jak nigdy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traksio Zgłoś #12 Napisano 3 Lipca 2012 Auto już po tym powinno jakoś jechać tak ? jak narazie to muł jak nigdy... no nie wiem jezeli nie wystroisz to moze byc lipa a do tego masz slabe pompki jakies napewno i moze byc lipa przy remapie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zorbus Zgłoś #13 Napisano 3 Lipca 2012 no nie wiem jezeli nie wystroisz to moze byc lipa a do tego masz slabe pompki jakies napewno i moze byc lipa przy remapie Pompki powinny 160 wytrzymać...więcej nie planuje auto ma być do codziennej jazdy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #14 Napisano 3 Lipca 2012 zaślep otwór, zrób logi a przy okazji zaślepiania możesz zmierzyć ustawienie sztangi, tak dla pewności http://imageshack.us/photo/my-images/62/nastawsztangibrd.jpg/ wtedy zobaczymy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traksio Zgłoś #15 Napisano 3 Lipca 2012 Pompki powinny 160 wytrzymać...więcej nie planuje auto ma być do codziennej jazdy. to brd to przerost formy nad trescia na te 160KM na taka moc trzeba bylo zalozyc suszarke od awx/avf zdrowa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zorbus Zgłoś #16 Napisano 3 Lipca 2012 to brd to przerost formy nad trescia na te 160KM na taka moc trzeba bylo zalozyc suszarke od awx/avf zdrowa Otwór zaślepiony, auto nadal się muli Kupiłem turbo za 1400 zł nówke sztuke dlatego się zdecydowałem.... Co do ustawień sztangi to czy nie powinno być to ustawione fabrycznie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #17 Napisano 3 Lipca 2012 a wezyki wszystki masz dobrze podpiete ? nowke czy regenerowana ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zorbus Zgłoś #18 Napisano 3 Lipca 2012 a wezyki wszystki masz dobrze podpiete ? nowke czy regenerowana ? Chyba jest wszystko ok, turbo montował mechanik Turbo jest fabrycznie nowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #19 Napisano 3 Lipca 2012 juz nie raz ktos na forum mowił ze montowl mechanik, a jakiegos weżyka nie podpiął ;/ sprawdz sam wężyki. Jak za fabrycznie nowe turbo 1400zl to cos malo mysle ze regenerowana predzej, ale moze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spidi Zgłoś #20 Napisano 3 Lipca 2012 Wężyki na 100%. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach