Skocz do zawartości
zorbus

Turbo BRD 03G145702H w AJM...NIE JEDZIE !!!!!!

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Dzisiaj zamontowałem turbo do swojego B5 AJM

Auto chodzi jak zwykły diesel, max 100km/h, komputer nie wyrzuca błędów, czy to normalny objaw ? kto w okolicach wawy jest w stanie to zestroić ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a sztanga na turbo chodzi chociaż płynnie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i sprawdz wężyk podciśnienia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaślepiłeś chociaż w tym turbo otwór po czujniku EGT czy całkowicie o tym zapomniałeś ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zaślepiłeś chociaż w tym turbo otwór po czujniku EGT czy całkowicie o tym zapomniałeś ?

 

Nic nie zaślepiałem, turbo jest fabrycznie nowe więc powinno być ok. Czytałem kilka wątków na forum i nikt o tym nie wspominał...W jaki sposób to zaślepić ? czy może zamontować tą sondę lepiej ? nie jest to duży koszt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nic nie zaślepiałem, turbo jest fabrycznie nowe więc powinno być ok. Czytałem kilka wątków na forum i nikt o tym nie wspominał...W jaki sposób to zaślepić ? czy może zamontować tą sondę lepiej ? nie jest to duży koszt.

 

mozesz dac sonde egt ale do tego potrzebna redukcja bo w turbo jest gwint drobnozwojowy m14 jak w kole w passacie. Musisz to zaslepic inaczej turbo nie bedzie pracowac prawidlowo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W jaki sposób zaślepić ? jest jakiś sprawdzony sposób ? zakleić raczej nieee...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak kolega wyżej napisał...śrubę od koła wkręcić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

śruba od koła ? hmmm nie bardzo potrafie sobie to wyobrazić, z tego co pamiętam jest tak tylko miejsce na wtyczkę...muszę dzisiaj zdjąć pokrywę i zobaczyć...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
śruba od koła ? hmmm nie bardzo potrafie sobie to wyobrazić, z tego co pamiętam jest tak tylko miejsce na wtyczkę...muszę dzisiaj zdjąć pokrywę i zobaczyć...

 

zeby zobaczyc czy masz dziure zaslepiona nie wystarczy pokrywy zdjac ;) musizs jakos wykombinowac i polozyc sie pod auto bo tak z gory to nie widac tego ;)

Ja ostatnio wkrecilem srube od kola i uciolem lekko nad turbina i smiga ladnie.

pozwolilem sobie uzyc foto kolegi Kuby

dziura na stronie goracej na turbinie musi zostac zaslepiona ta zaraz przy polaczeniu z kolektorem

scaled.php?server=151&filename=p1000815x.jpg&res=landing

Edytowane przez traksio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za info i cierpliwość :)

Auto już po tym powinno jakoś jechać tak ? jak narazie to muł jak nigdy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Auto już po tym powinno jakoś jechać tak ? jak narazie to muł jak nigdy...

 

no nie wiem jezeli nie wystroisz to moze byc lipa a do tego masz slabe pompki jakies napewno i moze byc lipa przy remapie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no nie wiem jezeli nie wystroisz to moze byc lipa a do tego masz slabe pompki jakies napewno i moze byc lipa przy remapie

 

Pompki powinny 160 wytrzymać...więcej nie planuje :) auto ma być do codziennej jazdy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pompki powinny 160 wytrzymać...więcej nie planuje auto ma być do codziennej jazdy.

 

to brd to przerost formy nad trescia na te 160KM na taka moc trzeba bylo zalozyc suszarke od awx/avf zdrowa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to brd to przerost formy nad trescia na te 160KM na taka moc trzeba bylo zalozyc suszarke od awx/avf zdrowa

 

Otwór zaślepiony, auto nadal się muli

Kupiłem turbo za 1400 zł nówke sztuke dlatego się zdecydowałem....

Co do ustawień sztangi to czy nie powinno być to ustawione fabrycznie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a wezyki wszystki masz dobrze podpiete ? nowke czy regenerowana ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a wezyki wszystki masz dobrze podpiete ? nowke czy regenerowana ?

 

Chyba jest wszystko ok, turbo montował mechanik

Turbo jest fabrycznie nowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

juz nie raz ktos na forum mowił ze montowl mechanik, a jakiegos weżyka nie podpiął ;/ sprawdz sam wężyki.

 

Jak za fabrycznie nowe turbo 1400zl to cos malo :) mysle ze regenerowana predzej, ale moze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wężyki na 100%.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności