c-k Zgłoś #81 Napisano 13 Września 2014 Właśnie jestem po wymianie oleju.Czy nie muszę ponownie wymieniać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #82 Napisano 13 Września 2014 Właśnie jestem po wymianie oleju.Czy nie muszę ponownie wymieniać? Oczywiście, że nie musisz. Olej do rozrządu nic nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kentekAHH Zgłoś #83 Napisano 20 Kwietnia 2015 (edytowane) Witam Posiadam Passata 1.9 jak w opisie i mam w nim rozrząd z tym tłumikiem drgań paska rozrządu . Co dokładnie potrzebuje żeby zastosować kompletny rozrząd bez tłumika drgań jak ma np. A4 B6 z 2003 roku . Wiem że rozrząd ma iść taki jak bez tłumika drgań , ale co z osłoną rozrządu (dolna+środkowa+górna osłona) jest inna czy taka sama ?? Jeśli jest inna to proszę o numery OEM . Oraz czy śruba od napinacza jest inna czy ta sama ?? Edytowane 21 Kwietnia 2015 przez rainman777 Przeniesiony reg. pkt. 2.1.a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grave_digger Zgłoś #84 Napisano 29 Października 2015 Koledzy mam pytanko apropos rozrządu w Passacie b5FL 2003' 101 PS... Otóż mam już nakręcone ponad 89130 km na tym pasku rozrządu wg serwisu i planuję wymienić rozrząd i pompę wkrótce, jednak moje pytanie dotyczy tego, czy trzymać się ściśle znanej granicy magicznej do wymiany paska rzędu 90000km czy nieznacznie kilkaset kilometrów mogę przekroczyć ten dystans bez ryzyka awarii? jak to wygląda wg fachowców? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
morfeusz84 Zgłoś #85 Napisano 30 Października 2015 Ja w moim passacie 2.0 tdi cr wymieniałem przy 200 tyś pierwszy raz [emoji38] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #86 Napisano 30 Października 2015 jak ma sie zerwac to sie zerwie moze sie to stac przed wymagana wymiana jak i duzo po jak w dobrym stanie jest to smialo mozna przeleciec wymagane kilometry zreszta tak naprawde km nie powinny byc tak wazne jak czas pracy silnika ale niestety w autach nie ma licznika motogodzin przecierz auto ktore jest uzywane w miescie i stoi czesto w korku bedzie mial wiecej zuzyty pasek przy mniejszych kilometrach niz taki co jezdzi po dlugich trasach-to sa mo ma sie co do oleju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladek1181 Zgłoś #87 Napisano 30 Października 2015 przecierz auto ktore jest uzywane w miescie i stoi czesto w korku bedzie mial wiecej zuzyty pasek przy mniejszych kilometrach niz taki co jezdzi po dlugich trasach-to sa mo ma sie co do oleju Dlatego prócz przebiegu po którym producent auta zaleca wymianę paska jest też podany czas w latach i w przypadku VW i aut koncernu VAG w zależności od modelu i typu silnika jest to 4-5 lat. Podobnie jak z olejem co 15 tyś. km ale nie rzadziej niż raz na rok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
morfeusz84 Zgłoś #88 Napisano 30 Października 2015 Dokładnie , ja wymieniłem po 4,5 roku . W serwisie powiedzieli że pasek nie był w złym stanie , ja mam kilometry autostradowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coffin80 Zgłoś #89 Napisano 30 Października 2015 ja zmieniam pasek zawsze po przejechaniu 60 tys km a olej zmieniam co 10-12 tys km,nie ryzykuje jezdzić do 80 czy 90tys przebiegu,tymbardziej że wiekszość km pokonuje w mieście,trasy są ale rzadziej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cardriveros Zgłoś #90 Napisano 31 Października 2015 Dlatego prócz przebiegu po którym producent auta zaleca wymianę paska jest też podany czas w latach i w przypadku VW i aut koncernu VAG w zależności od modelu i typu silnika jest to 4-5 lat Gdzie tą informację można znaleźć dla konkretnego kodu silnika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladek1181 Zgłoś #91 Napisano 31 Października 2015 Na przykład tu: file:///C:/Users/Tomek/Downloads/Gates_TB020_VAGTimingSystemReplacementIntervals_PL.pdf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cardriveros Zgłoś #92 Napisano 4 Listopada 2015 (edytowane) Na przykład tu: file:///C:/Users/Tomek/Downloads/Gates_TB020_VAGTimingSystemReplacementIntervals_PL .pdf Tutaj dałeś link do pliku na dysku, ale znalazłem i poczytałem zawartość tego biuletynu Gatesa. Jeśli dobrze zrozumiałem to odniesienie do czasookresu wymiany rozrządu jest opisane jedynie w takim zdaniu: "For prolonged exposure to temperatures above 26 °C or below -6°C, the change interval is reduced from 5 to 4 years" Edytowane 4 Listopada 2015 przez cardriveros Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dunkin Zgłoś #93 Napisano 19 Listopada 2015 (edytowane) Witam, mianowicie pekl mi pasek rozrzadu, na dlugosci 15cm stracil wszystkie zeby. Samochod klekotal w poblizu rorzadu, wiec pewnie ktorys z zaworow zablokowal kolo i pasek pekl. Jutro rozbiore glowice i zobacze czy nie narobilo wiekszego balaganu. Rozgladalem sie za nowa glowica i znalazlem w calkiem przystepnej cenie ( http://images.craigslist.org/00909_dyzZgSqfJX2_600x450.jpg ). Kwestia jest taka, czy kierujac sie poradnikami z roznych for jestem wstanie ustawic rozrzad i wszystko od nowa? Moj silnik to 1.8T AWM . Pozdrawiam! Edytowane 19 Listopada 2015 przez rainman777 przeniesiony reg. pkt. 2.1.a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #94 Napisano 19 Listopada 2015 Jasne ze dasz rade,wszedzie masz znaki,na dobry poczatek jak wszystko po czyscisz po zdjeciu glowicy to pierwszy tlok od strony rozrzadu ma byc w najwyzszym polozeniu wtedy masz wal na znaku,glowice ustaw przed zalozeniem na bo inaczej ugniesz zawor,podczas zakupu uzywki uwazaj aby nie klasc nigdy glowicy na zawory bo zawsze ktorys jest otwarty i ciezar glowicy go ugnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bone Zgłoś #95 Napisano 16 Grudnia 2016 Witam . Mam maly problem a mianowicie passat b5 1.6 ahl ( aluminiowy blok )kombi dosyc duzo pali sadze ze nawet 14l /100km jak nie wiecej . Rowniez jakby byl troche przymulony i pomimo nowego czujnika położenia wałka blad jakby raz byl a raz go nie bylo . Czy to moze byc wina zle ustawionego rozrzadu ?Z gory przepraszam za podczepienie sie lecz nie moglem dodac nowego watku . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
amadipl Zgłoś #96 Napisano 22 Marca 2017 Witam. Mam VR 5 tkę. silnik 2.3 Gotuje mi się płyn chłodniczy i wyrzuca go przez zbiorniczek. Zrobiliśmy test na obecność spalin i lekko się płyn przebarwił. Wymieniliśmy więc uszczelkę i problem ponownie wrócił. Czy ktoś mógłby podać sugestię co może być powodem dalszego gotowania się wody w zbiorniczku. Dokładnie mógłbym powiedzieć,że gdyby mi ktoś nie powiedział,że uszczelka została wymieniona to nie widać absolutnie żadnej różnicy. Pozdrawiam i dzięki za podpowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kac222 Zgłoś #97 Napisano 22 Marca 2017 Sama uszczelka? A głowica była sprawdzona? Nadane z telefonu...... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czech Zgłoś #98 Napisano 23 Marca 2017 Podejrzewam, że na ośce pompy wodnej luźny jest wirnik z łopatkami napędzający płyn chłodniczy w obieg. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #99 Napisano 23 Marca 2017 Taa wirnik na pompie sie cil i pompa omyka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz070 Zgłoś #100 Napisano 19 Stycznia 2018 Czy po wymianie rozrządu trzeba coś ustawiać vagiem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach