Jump to content
Sign in to follow this  
kubek

Dokręcanie głowicy i korbowodów.

Recommended Posts

Witam. W książce sam naprawiam są 4 etapy najpierw 40Nm potem o 180stopni potem nagrzać silnik i jeszcze raz o 90stopni i ostatni etap po 1000km następne 90Nm, a w internecie znalazłem to inaczej opisane:

I. 40Nm

II. 60Nm

III. 1/2 obrotu (180°)

IV. Zagrzać silnik do min. 50°C i dociągnąć śruby o 1/4 obrotu (90°)

V. Po tysiącu kilometrów dociągnąć śruby o 1/4 obrotu (90°)

Który schemat nadaje się do silnika 1,6td CY?

Panewki korbowodów dokręcać 30Nm +90stopni bo tak znalazłem czy jeszcze jakoś inaczej?

Jak mam szczelinę na pierścieniach ok 0,65-0,7 mm to wymieniać pierścienie czy nie tuleje są jeszcze nominalne (76,5mm) a tłoki bez rys tuleje też. Głowica ma pęknięcia od zaworu do komory wirowej to chyba muszę kupić jakąś inną bo remont trochę drogi jest i niezbyt pewny szczególnie spawanie. Poradzcie co zrobić bo zastanawiam się czy nie kupić drugiego silnika tylko w jakim stanie kupie? A tak to wiem co mam.Aha i napiszcie jeszcze od jakich silników VW podejdzie do mojego głowica (popychacze hydrauliczne).

Edited by kubek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy