Skocz do zawartości
ronuch

jak wyjac intercooler w 3bg

Rekomendowane odpowiedzi

Wiec zdemontowalem zderzak i udalo mi sie wyjac ic. Byl lekko zapocony olejem na laczeniu plastiku z chlodnica, delikatnie po dogniatalem to blaszki i dokladnie wymylem ic. Niestety turbo dalej dziwnie gwizda. Probowalem szukac nieszczelnosci woda z mydlem ale nic nie znalazlem. Wszystkie laczenia maja nowe oringi - zastanawia mnie tylko fakt ze jak odbezpieczylem waz przy turbinie to on sam mi wypadl, potem po zalozeniu ma lekki luz na boki - co z tym fantem zrobic - jest to lekko upocone olejem. Martwi mnie to bo za 3 tygodnie jade na chorwacje i nie chcialbym zeby turbo sie mi wysralo w trasie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie. Najlepiej zdjąć zderzak potem odkręcić lampę a następnie poluzować śruby z prawej strony pasa przedniego i odkręcić te same śruby z lewej strony. W tedy odchyli się nam lewa strona pasa przedniego i icek po odpięciu rur z dołu i z góry wychodzi nam z zaczepów bez żadnego problemu. Całego rozkręcania jest około 15/20 min. (przerabiałem temacik).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności