Pokonamwas Zgłoś #41 Napisano 9 Maja 2018 Obecnie posiadam kilka kompletów nadwymiarowych. jak ktoś chetny pisać . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LUKAS2018 Zgłoś #42 Napisano 24 Września 2018 ma ktoś numer telefonu do Pokonamwas? muszę się skontaktować pilnie w sprawie oringów, a czas goni. Z góry dzięki! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #43 Napisano 24 Września 2018 Nie ma opcji żeby dobrze to naprawić oringami nadwymiarowymi. To tylko przedłużenie agonii Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LUKAS2018 Zgłoś #44 Napisano 24 Września 2018 a tulejowanie głowicy pomoże? lepiej wymieniać na używkę czy regenerować? mówili chłopacy że 35 tysięcy zrobił na nadwymiarowych oringach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masterunio Zgłoś #45 Napisano 24 Września 2018 Tulejowanie rozwiązuje problem całkowicie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LUKAS2018 Zgłoś #46 Napisano 24 Września 2018 Nawet jeśli góra tylko zrobiona, a dół? ogólnie mam problem w samochodzie taki że po 8h postoju trzeba kręcić z 10 dobrych sekund cały czas jak odpali już jest dobrze w czwartek mam mechanika i muszę podjąć decyzję co z tym zrobić co polecacie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masterunio Zgłoś #47 Napisano 24 Września 2018 Odpalanie może nie być tylko od wytartych gniazd. Pompa tandemowa sprawdzona? Nie wiem dokładnie o co Ci chodzi z górą a dołem. Tuleje wstawia się tylko w miejscu gdzie pompowtrysk wyciera głowicę. Rozwiązanie lepsze ale dużo droższe bo trzeba głowicę zrzucić. A jak głowica to przy okazji można rozrząd zrobić itd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LUKAS2018 Zgłoś #48 Napisano 24 Września 2018 rozrząd zrobiony 5 tysięcy temu pompa tandemowa podmieniona. były wymienione oringi na oryginalne, problem z odpalaniem zniknął, palił od strzała na zimnym po około 4 tysiącach znowu powrócił, dlatego najbardziej obstawiam te gniazda będę albo regenerował głowicę i wstawiał tulejki, ale wole Was zapytać góra i dół chodziło mi o gniazdo pompowtryskiwacza górę wstawiają tulejkę, ale przy dolnym oringu nic nie robią i pytanie czy problem się nie pojawi. tak przy okazji turbina między 1800-2200 obrotów szura jakby obciera, przydałoby się wymienić? ma ktoś z forum jakąś pewną używkę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masterunio Zgłoś #49 Napisano 25 Września 2018 Gniazdo wyciera się tylko w górnej części. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LUKAS2018 Zgłoś #50 Napisano 27 Września 2018 czyli tulejowanie nowe oryginalne oringi powinny definitywnie rozwiązać problem z długim pierwszym odpalaniem auta. także głowica do zdjęcia i do regeneracji. tuleje sa z mosiądzu tak? trwałe to jest? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masterunio Zgłoś #51 Napisano 27 Września 2018 Jeśli to problem spływającego paliwa to rozwiąze. Tuleje wyglądają na mosiężne ale tego Ci na 100% nie powiem i z trwałością też nie wiem bo dopiero 10tys km na tym zrobiłem i pompek nie wyjmowałem z auta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LUKAS2018 Zgłoś #52 Napisano 29 Września 2018 ok dzięki za informację w następnym tygodniu zawiozę głowicę do regeneracji i wszystko będę wiedział Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach