Skocz do zawartości
picardi

gniazda pompowtryskiwaczy i pompowtryski silnik AVB

Rekomendowane odpowiedzi

Obecnie posiadam kilka kompletów nadwymiarowych. jak ktoś chetny pisać .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ma ktoś numer telefonu do Pokonamwas?

 

muszę się skontaktować pilnie w sprawie oringów, a czas goni.

 

Z góry dzięki!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma opcji żeby dobrze to naprawić oringami nadwymiarowymi. To tylko przedłużenie agonii

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a tulejowanie głowicy pomoże? 

 

lepiej wymieniać na używkę czy regenerować?

 

mówili chłopacy że 35 tysięcy zrobił na nadwymiarowych oringach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tulejowanie rozwiązuje problem całkowicie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nawet jeśli góra tylko zrobiona, a dół?

 

ogólnie mam problem w samochodzie taki że po 8h postoju trzeba kręcić z 10 dobrych sekund cały czas

 

jak odpali już jest dobrze

 

w czwartek mam mechanika i muszę podjąć decyzję co z tym zrobić co polecacie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpalanie może nie być tylko od wytartych gniazd. Pompa tandemowa sprawdzona?

Nie wiem dokładnie o co Ci chodzi z górą a dołem.

Tuleje wstawia się tylko w miejscu gdzie pompowtrysk wyciera głowicę.

Rozwiązanie lepsze ale dużo droższe bo trzeba głowicę zrzucić. A jak głowica to przy okazji można rozrząd zrobić itd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rozrząd zrobiony 5 tysięcy temu

 

pompa tandemowa podmieniona.

były wymienione oringi na oryginalne, problem z odpalaniem zniknął, palił od strzała na zimnym

po około 4 tysiącach znowu powrócił, dlatego najbardziej obstawiam te gniazda

 

będę albo regenerował głowicę i wstawiał tulejki, ale wole Was zapytać

 

góra i dół chodziło mi o gniazdo pompowtryskiwacza

górę wstawiają tulejkę, ale przy dolnym oringu nic nie robią i pytanie czy problem się nie pojawi.

 

tak przy okazji turbina między 1800-2200 obrotów szura jakby obciera, przydałoby się wymienić?

ma ktoś z forum jakąś pewną używkę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gniazdo wyciera się tylko w górnej części.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli tulejowanie nowe oryginalne oringi powinny definitywnie rozwiązać problem z długim pierwszym odpalaniem auta. 

także głowica do zdjęcia i do regeneracji.

tuleje sa z mosiądzu tak? trwałe to jest?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to problem spływającego paliwa to rozwiąze.

Tuleje wyglądają na mosiężne ale tego Ci na 100% nie powiem i z trwałością też nie wiem bo dopiero 10tys km na tym zrobiłem i pompek nie wyjmowałem z auta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok dzięki za informację w następnym tygodniu zawiozę głowicę do regeneracji i wszystko będę wiedział

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności