henryk1112 Zgłoś #21 Napisano 22 Maja 2016 Mam problem ze zerwanym gwintem pompacza, warsztat regeneracji głowic zrobił mi głowicę włącznie z tulejami - dali mi gwarancję dożywotnią , warsztat montujący mi głowicę byłem już 4 krotnie zmuszony odwiedzić by wymienić oringi pompaczy..... przy 3 wizycie dowiedziałem się że jedna śruba a właściwie to gwint w głowicy zerwany był i naprawili go ...po 1500 km ..to samo .....czwarta wizyta już mnie kosztowała 250 zł. Poprzednie 3 wizyty w ramach gwarancji bezpłatne. Obecnie znowu to samo zapowietrza się. Żaden z warsztatów nie poczuwa się do winy....... Co z tym zrobić ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzesniuuu Zgłoś #22 Napisano 5 Września 2016 Witam mój passek stracił moc byłem u mechanika stwierdził uszkodzone dwa pompowtryski zakupilem używane o numerze 0414720037 AJ mój silnik to 1.9 TDI 101 km 74 kw będą pasować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #23 Napisano 5 Września 2016 Powinny bo aj sa od avb 101 chyba ze w takim stanie jak twoje heheh. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzesniuuu Zgłoś #24 Napisano 5 Września 2016 Dzięki za odpowiedź gościu dał mi gwarancje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daniel-VW Zgłoś #25 Napisano 5 Września 2016 Ja też dałem głowicę do regeneracji gniazd tak wyglądało gniazdo na 4 cylindrze, na którym nie było czasami zapłonu Tak wygląda głowica po wstawieniu tulejek: Samochód jeszcze u mechanika, jutro ma być złożony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mebelman Zgłoś #26 Napisano 5 Września 2016 Ile taka usługa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daniel-VW Zgłoś #27 Napisano 6 Września 2016 Same gniazda po 100pln planowanie, docieranie zaworów, prowadnice, uszczelniacze razem 800pln. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil18__18 Zgłoś #28 Napisano 14 Września 2016 Witam czy ma ktoś może kontakt do forumowicza Pokonamwas który się ogłaszal ze posiada nadwyMiArOwe oringi do pompowtryskow bardzo zależy mi na czasie Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil18__18 Zgłoś #29 Napisano 14 Września 2016 A może ma ktoś dostęp do takich oringow nadwymiarowych Bardzo będę wdzięczny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krojcu Zgłoś #30 Napisano 22 Września 2016 Pisz na priv do niego ja tak samo pisałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
henryk1112 Zgłoś #31 Napisano 25 Września 2016 Witam , u mnie się sytuacja wyjaśniła , wymieniono mi głowicę a tę pierwszą zregenerowano i oddano. Mam dwie może V zrobię z sinika Pozdrawiam. Panowie bierzcie rachunki za usługi, nic na gębę !!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
henryk1112 Zgłoś #32 Napisano 19 Października 2016 że niby co? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil18__18 Zgłoś #33 Napisano 22 Października 2016 Pisałem na priv. Ale nie odpisuj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pokonamwas Zgłoś #34 Napisano 30 Października 2016 Odpisałem już Tak jak wspomniałem na priv nadwymiarowe uszczelnienia 200zł wiec spora różnica w remoncie głowicy z nowymi gniazdami. Wspomne że u mnie były tak bardzo wytarte gniazda że nawet na nowych uszczelnieniach nie palił . Zmatowałem ostre krawędzie papierem 800 i 2000 .Założyłem nowe nadwymiarowe uszczelnienia nie odbiegajace jakością od orginału i do dziś żadnego problemu . Czas takiego zabiegu to ok 2-3 godzin na spokojnie Jeżdżę już ponad 1,5 rok i 35tys km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Loko1 Zgłoś #35 Napisano 13 Listopada 2016 To prawda. Szczególnie w silnikach 1.9 TDI jest tendencja do wycierania się gniazd pod pompkami. Jedyny sposób na to, to wstawienie mosiężnych tulei. Niekoniecznie , ja zastosowałem 3 miesiące temu nadwymiarowe uszczelnienia od Pokonamwas i do dziś nie mam problemu z odpalaniem. Cena tulejowania gniazd przeraziła mnie 1200zł na gotowo . Tulejowanie gniazd+plamowanie głowicy+uszczelki uszczelniacze robota itd. A nadwymiarowe uszczelnienia wyszły mnie 220zł z przesyłka , Kolega Zrobił :zdrowko: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Driv3r Zgłoś #36 Napisano 22 Lutego 2017 Możesz mi podać namiary gdzie dostane nadwymiarowe uszczelniacze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek0885 Zgłoś #37 Napisano 10 Listopada 2017 Dnia 27.08.2015 o 21:21, Pokonamwas napisał: Jak ktoś ma problem z gniazdami mogę pomóc w tej sprawie , mam też nadwymiarowe uszczelnienia na pompowtryski. Witam mozna n a miar na te nadwymiarowe uczelki do pompwtryskow vw sharan 19tdi115 najprawdopodobnie ryrobione gniazda bynajmniej nato wskazije Dnia 2.09.2015 o 10:10, krojcu napisał: mozesz dac jakis namiar `? na pewno sie przyda .. stosowales to ? jaki skutek ? sprawdzaja sie nawet jak sa gniazda powycierane ? Ja tesz bym poprosil bo imnie som objawy wytarcia gniast Dnia 13.11.2016 o 11:39, Loko1 napisał: Niekoniecznie , ja zastosowałem 3 miesiące temu nadwymiarowe uszczelnienia od Pokonamwas i do dziś nie mam problemu z odpalaniem. Cena tulejowania gniazd przeraziła mnie 1200zł na gotowo . Tulejowanie gniazd+plamowanie głowicy+uszczelki uszczelniacze robota itd. A nadwymiarowe uszczelnienia wyszły mnie 220zł z przesyłka , Kolega Zrobił Witam mozna namiar na te uszczelki Cytuj By marcin_pesel, 10 Listopada 2017 pisownia/ortografia na poziomie podstawówki... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pokonamwas Zgłoś #38 Napisano 10 Listopada 2017 Wszelkie info Priv .Mam jeszcze kilka kompletów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Quake_2005 Zgłoś #39 Napisano 12 Listopada 2017 Witam Też mam problem z o ringami na pompowtryskach. Nawet dałem głowice do zrobienia nowe tujeje wstawione. Spokój na 15tys km. Problem powrócił ponieważ tuleje obejmują tylko dwa górne o ringi a trzeciego dolnego już nie robią. Po 15tys górne oringi jak nowe ale dolny za to tragiczny. Objaw po nocy problem z odpaleniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daniel_maroco Zgłoś #40 Napisano 4 Marca 2018 Używał może ktoś tych nad wymiarowych oringów: http://allegro.pl/oring-uszczelka-pompowtrysk-nadwymiar-i7180123244.html?reco_id=46815c3b-1f8e-11e8-8110-246e96849ee0&bi_c=Product&bi_m=reco&bi_s=archiwum_allegro ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach