Przemo9605 Zgłoś #121 Napisano 31 Lipca 2016 jeden z forumowiczów pisał tez odnośnie pompy vacum, ponieważ miałem podobny problem: "Witaj! Też miałem podobny problem. gdy wkręcałem samochód na obroty to bardzo często przełączało mi silnik w tryb awaryjny. Zgaszenie go i odpalenie znowu przywracało moc. W moim przypadku okazało się, że winna temu była vacum pompa/pompa paliwowo próżniowa, na której był uszkodzony króciec. Wtedy uciekało mi ciśnienie i nagle zero mocy. Po wymianie tez czasem przełączy mi sie w tryb awaryjny ale wydaje mi się, że to już jest wina brudnych/zapieczonych łopatek w turbinie. Za nową pompę (Pierburg) dałem w intercarsie po zniżkach około 800zł. Wymiana 60zł w warsztacie, który się już tym zajmował. " A turbo hmmm, różne warsztaty robią to różnie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiekvw Zgłoś #122 Napisano 1 Sierpnia 2016 Ale napisał ze po wymianie pompy tez mu się włącza w tryb awaryjny. A nie mam zamiaru wymieniać pompy bo wydaje mi się że to nie będzie jej wina. Rozbiore wszystko co jest możliwe jeszcze raz sprawdzę co i jak i sprzedamy ten samochód i juz chyba nie kupimy zadnego vw do rodziny bo tylko trzeba ładować w nie pieniądze bo jak nie zawieszenie to pompa abs później sterownik asr a to nagrzewnica itd itp masakra jakaś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #123 Napisano 2 Sierpnia 2016 to musiales trafic na jakams padake ja praktycznie nic nie robie w moim oprocz wymiany olejow, paskow itp. nic sie nie psuje, pali mi 5,3 L bez oszczedzania (po tankowaniu pod korek mierzone) z tym ze ja mam niezniszczalne AHU :spie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiekvw Zgłoś #124 Napisano 2 Sierpnia 2016 Kupiłem samochód od pierwszego właściciela w Polsce ma przejechane 311000km z książką serwisową sprawdzone w serwisie w Radomiu gościu go miał 5 lat w Polsce facet po 50. No cóż trzeba szukać i zrobić to i moze już będzie ok miałem nerwa na ten samochód i to strasznego i dlatego napisałem ze nigdy już vw ale i tak pewnie kupie nastepny vw bo lubię tą markę czasami wykańcza to ze jakaś *******a się zepsuje i nerwy puszczają bo nie możesz do tego dojść. Znajomy też ma fl i zrobił nim juz 100000km i tylko olej wymienia i rozrząd i nic więcej i jeszcze klocki a to nic zawieszenie nic nie stuka ani nic. To ten ma spalanie na trasie 6,3l Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiekvw Zgłoś #125 Napisano 2 Sierpnia 2016 Ja pisze oczywiście o brata passacie b5 fl 2001r bo moj też wymieniłem nagrzewnice i chyba pompe hamulcowa i tylko tyle i żadnych innych problemów nie mam też od puerwszego właściciela który jeździł nim 8lat i ma teraz przejechane prawie 360000km i jestem zadowolony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paw2605 Zgłoś #126 Napisano 5 Marca 2018 Witam proszę o POMOC NIE MAM ZASILANIA W KOSTCE DO ZAWORKU N75 PASSAT B 5 90KM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adamus2006 Zgłoś #127 Napisano 17 Października 2018 (edytowane) Witam , mam przepaloną wtyczkę od zaworu N75 i często mi wypada , szukałem w necie ale nie mogę znaleść jak się nazywa ? , może ktoś napisać kod wtyczki która wchodzi do zaworu n75 w 1.8t ? , nie chodzi mi o sam zawór z nim jest wszystko ok tylko o wtyczkę bo muszę ją wymienić ... szukałem schematów ale nic nie ma ... . http://pl.realoem.me/Volkswagen/RDW/PA/1998/221/R/1/145/145060#36 Edytowane 17 Października 2018 przez Adamus2006 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach