Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

kolego uwierz, nawet kupiłem nową, oryginalną boscha :( nic nie dała podmiana

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok zrobię jutro loga na tej nowej przepływce i wrzucę

dodam że na tym logu co wrzuciłem bawiłem się w vagu i chciałem egr wyłączyć,dając graniczną wartość, logując się w 12233 i potem adaptacja kanał 03.

 

tutaj masz np log 003 z września,

http://vaglog.pl/log_233107.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W logach widać że dawka do około 2000rpm jest obcięta.
Jest "obcięta", bo turbina nie podaje tyle, ile trzeba....

Zwróć uwagę, że przy doładowaniu zgodnym z zadanym, przepływomierz podaje już wysokie (co prawda przewyższające zadane) wartości.

Przepływka jest dobra.

Edytowane przez tomnik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to co kolego proponujesz sprawdzić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proponuję sprawdzić, czy sztanga turbiny po załączeniu silnika, zostaje wciągnięta do końca, tzn. czy kierownice zmiennej geo ustawiają się w pozycji największe doładowanie. Być może zostają blokowane (niemożliwe ustawienie w pozycji największe doładowanie).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok sprawdzę, a jak zostają blokowane to co wtedy? turbina czy np sterowanie nią - n75

n75 na luzie gdy auto chodzi do gruchy daje między 0,4 - 0,5 b

a przy teście BS skacze od 0 do 0,6 b

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie turbo out i czyścić na stole. Sztanga prawie się nie rusza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sztanga prawie się nie rusza.
Po tym logu w BS 11 nie można tego stwierdzić.
Mona spróbować zaaplikować naftę od strony gorącej, często pomaga.
To absolutnie nie jest sposób na wyczyszczenie kierownic.
Sorry że się wtrącę a czy taka praca sztangi turbiny jest prawidłowa?
Nie jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie jest.

Ok, a czy to wina kierownic czy trzeba szukać dalej ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy napisałem że to jest sposób na wyczyszczenie kierownic ...???
Nie, nie napisałeś... Zaproponowałeś cytuję - "zaaplikować naftę od strony gorącej, często pomaga." na - cytuje "Wg mnie turbo out i czyścić na stole. Sztanga prawie się nie rusza."

Cóż takiego i w jakim celu można czyścić w turbosprężarce po za (i wiesz o tym doskonale):

 

zaleca się czyszczenie turbiny (łopatek zmiennej geometri)

Bogusław.... :jasne

 

 

* kierownice=łopatki zmiennej geometrii

Edytowane przez tomnik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o mojego paska to moc wróciła po dłuższej trasie (150km) i po króciutkim przegazowaniu na dwójce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeśli chodzi o mojego paska to moc wróciła po dłuższej trasie (150km) i po króciutkim przegazowaniu na dwójce.
Obawiam się, że nie na długo...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sory za odswieżenie ale nie chce zakładac specjalnie nowego tematu . Chciałem sie dowiedziec czy przy wymianie n75 wszyskie numery seryjne musza sie zgadzac i również kolor końcówki ? ostatnio w mojej 130-stce zauważyłem duzy spadek mocy i przesjcie w tryb awaryjny przy 120 , jak oddałęm do mechanika to ten mi powiedział żebym kupił sobie jakis n75 z alledrogo lub skadkolwiek niż zebym wydawał 400 na nowy i kupiłem jakis nawet za 40 tylko troche nie pomyslalem bo tamten był z czarna koncówka a moj był z białą a mechanik mówił że to jest niby waże że musi byc biała końcówka , oczywiscie przy tym co kupiłem nie widac żadnej poprawy i samochód dalej wchodzi w tryb awaryjny ,i szukam teraz po alegro i olxach ale nie moge znalezc takiego żeby wszytskie numery seryjne sie zgadzały zazwyczaj końcówka nie pasuje

Edytowane przez pasanati

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tak nie twierdze , jak zostawiłem ostatnio auto u mechanika na zrobienie przegubów miał zajac sie i tym problemem , powiedział że winny jest ten zawór a turbina jest jeszcze w porzadku . No cóż z tego co mówisz jesli czarna koncówka to n18 to juz siedzi w pasku i żadnej poprawy nie widac .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapewne zrobił , za pierwszym razem na komputerze wyszły mu jakies za małe wartosci na przepływomierzu czy czyms tam . Akurat logów nie mam za bardzo gdzie zrobic ..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie problem był taki sam na 120km/h auto wypadało w tryb awaryjny, wymieniony został zawór n75 na nowy koszt 150 zł a nie 400 ?, turbina została zregenerowana a problem dalej występuje tylko że raz na jakiś czas. Raz mogę auto rozkulać do 180 i nic a czasami 120 i błąd wyskakuje. Coś mi się wydaje że problem jeszcze może leżeć po stronie gruszki, bo chyba nie dźwiga się do końca ten pałąk albo jest źle wyregulowana. Więc jeszcze sprawdź gruszkę, odepnij wężyk, podłącz jakiś inny wężyk ze strzykawką i zaciągnij, zobacz czy dźwignia się dźwiga do końca czy gdzieś się blokuje

 

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności