Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Znalazłem fajny filmik odnośnie regeneracji N18 i N75. Kolega opisuje jak sprawdzić i naprawić zepsuty zawór. Zawsze to alternatywa przed wydatkiem z kieszeni.

Może komuś się przyda. Pozdrawiam

http://majsterek-debesciak.pl/filmy....ion=film&id=13

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy wiecie może jakie podciśnienie powinien podawać na gruszkę N75 na wolnych obrotach biegu jałowego?

U mnie jest to -0,6 bara.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę słabowato, ale większość aut właśnie koło -0.6 oscyluje i jest ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

-0,6 bara jest prawidłowym wskazaniem na gruszce

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
-0,6 bara jest prawidłowym wskazaniem na gruszce

 

 

Dzięki kolego za jasną odpowiedź :)

Trochę mnie to dziwiło bo przy samej pompie na krućcu mam równe -1 bara więc zastanawiałem się czemu tylko -0,6 idzie na gruchę..

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie też na pompie jest - 1 bar ale już na samej gruszce tylko - 0,6 bara.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Podłączę się pod temat. Kupiłem 1.9 tdi awx przez jakiś czs wszystko było ok. Od wczoraj mam problem z mocą tzn. czasem jest dobrze ciągnie jak wariat, a czasem turbo dopiero się budzi przy ok 3000 obr. nie kopci i ubytku oleju nie zauważyłem jedynie dziś rano przy odpaleniu puścił małego szarego dymka. Turbo nie gwizda. Czy może to być zawór od sterowania turbiną. dziwne jest to, że nie muszę gasić samochodu żeby wróciło wszystko do rormy poprostu czasem jest tak że turbo budzi się później.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurde nie mogę tego ogarnać...Przy starym N75 auto wchodziło na obroty tak naprawdę dopiero ponad 2tys no i często pjawiał się tryb awaryjny.....po zamianie N75 z N18 autko od samego dołu szło jak burza bez żadnych przeskoków przy 2 tys z tym że potem już coraz gorzej... po zaożeniu nowiutkiego N75 auto znów od dołu jak muł dopiero ponad 2 tys zaczyna ostro wchodzić i aż do oporu bez żadnych przeładowań i trybów awaryjnych....Już nie wiem co z tym działać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zrób logi ....bo tutaj wróżbitów brak

 

Zapewne już bym je miał gdybym miał jak to zrobić ;) Musze jedynie kogoś ze sprzętem poszukać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie. Mnie też coś dopadło. Zaworek wymieniony i dalej to samo. Auto idzie pięknie do 120 km/h potem traci moc. Po zgaszeniu auta wszystko wraca do normy. Mechanik powiedział, żebym zastanowił się nad czyszczeniem turbiny. Czy to może być to? Jeśli polecacie to zrobić to jakich kosztów mam się spodziewać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam koledzy mam problem ale nie chce dać się zaciągnąć mampassata 2004 r 1.9 TDI 130 km a mianowicie turbo chodziło dobrze po jakimś czasie zaczęło się ciąć ok wymienionej zawór n75 i znowu się zrobiło ok. Teraz mam problem turbina chodzi ale ciągnie do pewnego momentu ale się nie zacina po prostu nie ma więcej mocy jedzie stałym tepem na każdym biegu jest tak samo ciągnie do 120 i do tego momentu ciągnie dobrze .pojechał em do mechanika podpiol pod kompanii żadnego błędu ale jak już ruszylismy z podjętym komputerem okazuje się że turbina daje tylko 1.5 a powinna dawać 2.5 atmosfery tak zrozumiałem mechanika i mówi turbina do roboty jakiś wałek w turbo i przy okazji wymiana oleju a że ja się w ogóle na tym nie znam co wy na to czy to naprawdę już turbo do roboty nadmieniam iż czujnik n75 jest ok .autko ma przesmigane 250.000 na tej turbinie od nowości nie było ruszane pomocy panowie czy mechanik mówi prawdę i turbo do roboty z wymiana oleju krzyknął 1050 zł polskich ok zapłacenia tylko czy aby na pewno to jest ten problem proszę koledzy napięcie na priv.podaje namiary [email protected] z góry dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam koledzy mam problem ale nie chce dać się zaciągnąć mampassata 2004 r 1.9 TDI 130 km a mianowicie turbo chodziło dobrze po jakimś czasie zaczęło się ciąć ok wymienionej zawór n75 i znowu się zrobiło ok. Teraz mam problem turbina chodzi ale ciągnie do pewnego momentu ale się nie zacina po prostu nie ma więcej mocy jedzie stałym tepem na każdym biegu jest tak samo ciągnie do 120 i do tego momentu ciągnie dobrze .pojechał em do mechanika podpiol pod kompanii żadnego błędu ale jak już ruszylismy z podjętym komputerem okazuje się że turbina daje tylko 1.5 a powinna dawać 2.5 atmosfery tak zrozumiałem mechanika i mówi turbina do roboty jakiś wałek w turbo i przy okazji wymiana oleju a że ja się w ogóle na tym nie znam co wy na to czy to naprawdę już turbo do roboty nadmieniam iż czujnik n75 jest ok .autko ma przesmigane 250.000 na tej turbinie od nowości nie było ruszane pomocy panowie czy mechanik mówi prawdę i turbo do roboty z wymiana oleju krzyknął 1050 zł polskich ok zapłacenia tylko czy aby na pewno to jest ten problem proszę koledzy napięcie na priv.podaje namiary [email protected] z góry dzięki

 

Mimo że przebieg duży na początek trzeba zrobić logi dynamiczne grupy 011, 003. To już dużo powie jak pracuje ta turbina. Może zawór z aledrogo lub jakiś chińczyk.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale mówisz o n75 tak że to może być jego wina to fakt oryginału nie kladlem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam,bardzo przepraszam za odświeżenie tematu ale parę postów wcześniej pisaliście o podciśnieniu z n75 idącym do gruszki i że ma wynosić około 0,6bara

u mnie daje tyle:

https://www.youtube.com/watch?v=EUs3daKA2wM

 

czy nie jest to za mało? mam problem z mocą do 2 tyś, i nie wiem czy to jest przyczyna ;)

 

dzięki i pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam,bardzo przepraszam za odświeżenie tematu ale parę postów wcześniej pisaliście o podciśnieniu z n75 idącym do gruszki i że ma wynosić około 0,6bara

u mnie daje tyle:

https://www.youtube.com/watch?v=EUs3daKA2wM

 

czy nie jest to za mało? mam problem z mocą do 2 tyś, i nie wiem czy to jest przyczyna

 

dzięki i pozdro

 

Podaj pierw dane auta, zrób logi i będziemy myśleć co jest nie tak ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam,bardzo przepraszam za odświeżenie tematu ale parę postów wcześniej pisaliście o podciśnieniu z n75 idącym do gruszki i że ma wynosić około 0,6bara

u mnie daje tyle:

https://www.youtube.com/watch?v=EUs3daKA2wM

 

czy nie jest to za mało? mam problem z mocą do 2 tyś, i nie wiem czy to jest przyczyna ;)

 

dzięki i pozdro

 

Ale wężyki to już się kwalifikują do wymiany.Jeden widać że już jest pęknięty,powymieniaj wężyki i dopiero podłączaj manometr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Seat Toledo 2 , 1,9 TDI 90 km ALH wtryski od 110 i program, 132km, 301nm

log 011 http://vaglog.pl/log_236799.html

 

Mówiłem o logach - najlepiej tych co masz w instrukcji jak logować silnik. Z samą 11'ką to sobie można...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wężyki są nowe, tylko ten oplot przy ponownym zdejmowaniu trochę się podarł, co do logów starczy 03/08/011 naraz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności