kaniol Zgłoś #1 Napisano 4 Maja 2012 Witam. Jak w temacie przymierzam się do kolejnego poziomu w moim pasku. Obecnie: - K03 + virus - FMIC - Dolot nierdzewka - DV Properfekt - Nowe cewki, świece, przepływka powyższy zestaw pozwolił mi osiągnąć niecałe 200Hp i 280Nm ale wiadomo, że jak się trochę pojeździ to zaczyna brakować. Chciałbym u siebie wsadzić hybrydę, pytanie dlaczego? Szalę decyzji co dalej przechylił mój kolega montując w swojej Audi A4 B6 AVJ turbinkę hybrydową na której osiągnął 220hp i 320NM, nie wiem dokładnie co to jest ale wysyłał gdzieś do Wa-wy gdzie mu ją przerobili. Powiedzieli mu, że na tej hybrydzie przy dobrym zestawieniu jest w stanie osiągnąć nawet 230-240HP. Za tą modyfikację zapłacił 2000zł ale powiedzieli mu, że jakby chciał dorzucić jeszcze 500zł to mogą ją jeszcze bardziej rozwiercić i dać jeszcze większe wirniki. W środę Audi pojechało na program i tuner był bardzo zaskoczony wydajnością turbinki bo przy pierwszym hamowaniu dmuchała nawet 1.4Bara. Maksymalny moment obrotowy też był niezły bo nawet 340Nm, niestety moc i moment musiał ograniczyć ponieważ już dwumas się odzywał i nie wyrabiały się wtryski gdyż były tylko 320cc. To wszystko zmotywowało mnie do dalszych działań tak więc chciałbym też zrobić sobie hybrydę ale wziąłbym już tą mocniejszą za 2500zł. Na pewno będę musiał zrobić wydech i chciałbym wtryski 380cc albo 440cc. Teraz kilka pytań: Z czego wymianą muszę jeszcze się liczyć przy takiej modyfikacji? Wiem że jest trochę postów na ten temat, ale byłbym wdzięczny gdyby ktoś dokładnie napisał mi co i jak żeby osiągnąć te 240-250Hp. Czy potrzebne będą takie rzeczy jak wydajniejsza pompa paliwa, reduktor ciśnienia paliwa, przepływomierz. Na ile koni starczają te graty, które mam bo nie chciałbym, żeby było jak w przypadku kolegi, że moc jest ograniczona np. przez za małe wtryski. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaniol Zgłoś #2 Napisano 5 Maja 2012 http://allegro.pl/wtryskiwacze-bosch-440cc410-550cc-audi-vw-opel-bmw-i2288705586.html czy takie wtryski podejdą u mnie? Nie kosztują mało bo wyjdzie 800zł ale nowe to nowe;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slaweq Zgłoś #3 Napisano 5 Maja 2012 Kaniol poniżej masz przewodnik jak z AWT wycisnąć więcej.http://forum.vw-passat.pl/threads/14261-1-8T-300hp-project-stage-II-306-koni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chmielu80 Zgłoś #4 Napisano 8 Maja 2012 kaniol a nie lepiej przy takich modach kupić już k04 tylko w hybrydy się bawić Ja jakoś nie jestem przekonany do tego typu rozwiązań. Co do wtrysków to chyba lekka przesada - 320cc do tego co chcesz zrobić w zupełności wystarczą. Pompa paliwa też daje radę do takich mocy o jakich piszesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaniol Zgłoś #5 Napisano 12 Maja 2012 No niby w teorii starczają takie wtryski ale tak jak pisałem wyżej u kolegi tuner powiedział, że te 320cc nie wyrabiają się bo strasznie szybko się nagrzewają i trzeba było ograniczyć moment albo moc:/ więc chciałbym już u siebie tego uniknąć. A co do turbiny to tak jak Ci pisałem na pw ja też wolałbym K04 ale nie mogę nigdzie dostać A co do wypowiedzi slaweq czytałem już bardzo dawno temu cały ten post ale nie ma potrzebnych mi informacji do mojego moda a 300HP to ja nie potrzebuję zwłaszcza, że to tylko ośka:/ a poza tym jak już pisałem mam tipa, fmic oraz downpipe więc pozostaje mi tylko wymiana turbo, wtrysków i program a sam dobrze wiesz z jakimi ogromnymi kosztami wiązałby się montaż gt:/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slaweq Zgłoś #6 Napisano 14 Maja 2012 Kaniol a pytałeś użytkownika Radoslav? On turbinkami handluje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaniol Zgłoś #7 Napisano 14 Maja 2012 Tak, już się z nim zgadałem:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seknok Zgłoś #8 Napisano 15 Maja 2012 Witam i od razu przepraszam za wtrącenie się ale jeszcze nie mogę zakładać tematów Do rzeczy Zacząłem powoli (bardzo:P) ogarniać u siebie temat k04 dla mojego paska. Podczas studiowania wszelkich znalezionych materiałów utwierdziłem się w przekonaniu że k04-015 to jedyna rozsądna opcja. Później trafiłem na tę stronkę: http://www.centralturbos.com/performance-vw-audi2.html - W tabeli na dole strony przedstawiono wydajniejsze turbosprężarki dla silników 1.8t. Trzecia pozycja przedstawia turbo o oznaczeniu 5316-988-6717 i jest opisana jako pasująca do silników zarówno wzdłużnych jak i poprzecznych VW/Audi. Poszperałem trochę i znalazłem oznaczenie dla podanego nr. katalogowego, mianowicie k16-2467... W poniższych linkach również jest oznaczona jako pasująca do wzdłużnych silników 1.8t, jest jednak ona opisana jako turbosprężarka dla Audi A4 1.8T 240ps(?) http://uk-mkivs.net/forums/t/138886.aspx ( gdzieś w połowie strony - żeby nie tracić czasu na szukanie:) ) http://www.turbosprezarki-nowe.pl/audi/a3/turbosprezarka_borgwarner_kkk_18_53169886717_53169706717_5316_988_6717_5316_970_6717.html http://www.turbosradohi.com/documentos/CATALOGO.pdf Na allegro trafiłem na A4 o tej mocy którą sprzedający reklamuje jako fabryczną (link poniżej - ile w tym prawdy nie wiem ale silnik "wygląda" na fabryczny) http://otomoto.pl/audi-a4-a4-s-edition-240km-niemiecka-C23844793.html I teraz chciałbym się was poradzić czy jest szansa jakoś spasować to pod nasze Paski? Czy jest to powiedzmy "limitowana" edycja ( ) wypuszczona krótko gdzieś u tunerów za zachodnią granicą i ciężko będzie znaleźć pod to np. kolektor (zakładając, że reszta istotnych elementów by pasowała )? p.s. za ewentualny brak wiedzy związany z tą kwestią z góry przepraszam :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach