Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Problem tkwi w pseudo ekspertow od klimatyzacji.

Teraz juz wiem ze to sa tylko nabijacze...

Czas najwyzszy zmienic warsztat.

W tym warsztacie gosc powiedzial ze jak pracuje tu 3 lata to nie widzial zeby ktos zmienial dysze rozprezna zatkana w cud ze wyjsc nie chciala a na rekach po rozkreceniu owej dyszy zostalo aluminium w plynie skladajace sie z samych opylkow a na koniec powiedzieli ze nie wiedza co to moze byc ze nie chlodzi rurek.

Ja jako szary czlowiek spedzilem pare dni na forum i podejrzewam ze  mam wieksza wiedze na temat klimatyzacji niz co niektorzy na tym warsztacie 

I omijajcie nabijaczy 

Pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.08.2018 o 19:25, kindaszek napisał:

Moze troche czynnika ucieklo sprawdz ilosc gazu.

A jakie masz hp i lp?

Dysze rozprezna zmieniales?

Ja zmienialem dzisiaj to po rozkreceniu tych srub pod akumulatorem w moim przypadku na rekach mialem plynne aluminium... a rurka nie byla drozna bo przeswitu nie bylo.

Ale i tak mojego problemu to nie rozwiazalo

Jeszcze dodam ze w sobote sprezarka bila 22-26 bara a dzisiaj po zmianie dyszy rozpreznej maszyna pokazywala 8-10 bara ale rurki dalej w temp otoczenia a podczas jazdy sprawdzalem przedchwila to rurki od sprezarki sa gorace i tu przy gniazdach do nabijania takze gorace...

Po części miałeś Kolego rację.

Jestem już po usunięciu usterki, gazu nie było prawie wcale, ale co gorsza, nieszczelność znajdowała się na chłodnicy, którą 2 lata temu miałem wymienianą i to na nową! A dziur było 5, tak mi przestawiono problem.

Jestem po kolejnej wymianie i nabiciu, teraz to jest mega mega:) Nigdy tak nie mroziło, dzisiaj przy 25 stopniach na polu przy ustawieniu LO z kratki leciało 2 stopnie :D miazga

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie klima mi nie chłodzi. Błędów nie ma ,ale jak wchodzę w diagnostykę ,to przy tych upałąch na climatroniku w tej grupie 0 pokazuje mi -19*. To chyba nie jest normalne. klima oczywiście nie chłodzi. Wentylator,sprężarka się załącza ,słychać cyknięcie przekaźnika ,ale piec jest w aucie i nie chłodzi. Ile jest czujników w pasacie co mogą mieć związek z tym? Słyszałem ,że jakiś czujnik pod filtrem kabinowym może oszukiwać i dlatego takie rzeczy się dzieją

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam mały problem z klimatyzacją ,jakieś 2 miesiące temu wymieniałem sprężarkę od klimatyzacji zalałem ją olejem
i pojechałem nabić klimatyzacje i serwisant klimatyzacji powiedział mi ze jest wszystko dobrze i faktycznie klimatyzacja
działała jakieś dwa miesiące teraz klimatyzacja odpala się ale nie chłodzi tzn jeśli ją odpale chwilę pochodzi leci powietrze
letnie wyłączę ją na jakieś 5 sekund włączę ponownie to leci zimne powietrze  ,jedna z rurek przy silniku jest zimna wiec
powinna chłodzić klimatyzacja dodam jeszcze zdjęcie ile jest czynnika i jakie jest ciśnienie sprężarki przy uruchomionym
silniku czy ta wartość jest prawidłowa? czy możliwe jest to że jest za dużo oleju w sprężarce w silniku i dla tego nie chłodzi?
jeśli tak to czy można wyciągnąć olej po przez śrubę górną ? (sprężarka zexel)

IMG_0334.JPG

IMG_0335.JPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.08.2018 o 12:39, damin321 napisał:

Witam mam mały problem z klimatyzacją ,jakieś 2 miesiące temu wymieniałem sprężarkę od klimatyzacji zalałem ją olejem
i pojechałem nabić klimatyzacje i serwisant klimatyzacji powiedział mi ze jest wszystko dobrze i faktycznie klimatyzacja
działała jakieś dwa miesiące teraz klimatyzacja odpala się ale nie chłodzi tzn jeśli ją odpale chwilę pochodzi leci powietrze
letnie wyłączę ją na jakieś 5 sekund włączę ponownie to leci zimne powietrze  ,jedna z rurek przy silniku jest zimna wiec
powinna chłodzić klimatyzacja dodam jeszcze zdjęcie ile jest czynnika i jakie jest ciśnienie sprężarki przy uruchomionym
silniku czy ta wartość jest prawidłowa? czy możliwe jest to że jest za dużo oleju w sprężarce w silniku i dla tego nie chłodzi?
jeśli tak to czy można wyciągnąć olej po przez śrubę górną ? (sprężarka zexel)

IMG_0334.JPG

IMG_0335.JPG

Sprawa rozwiązana ,wymian filtra w rurce klimatyzacji pomogła

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam mam problem z klimą i sprawdzam wszystko pokolei i pierwsza rzecz.Odłączyłem kostkę od wentylatora klimy i pokazuje mi napięcie 13,5 V zaraz po włączeniu w chłodny dzień, ale nie wyje jak drugi bieg, chodzi cicho i zakładam że chodzi na pierwszy biegu, ale napięcia mi się nie zgadzają jak to możliwe? Jakie napięcie na pierwszym biegu powinno być?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bez podłączonego wentylatora, tyle co zmierzyłeś. 

Dopiero po podłączeniu obciążenia (wentylatora) spada do odpowiedniej wartości bo to układ/opornik szeregowy. 

Jeśli się kręci to jest ok. Szukaj dalej ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak zmierzyć obciążony? Jest tak szczelnie obudowana instalacja że musiałbym przez izolację się przebijać. bez sensu. Trochę pokatowałem klimę na postoju i zauważyłem że nie włącza się drugi bieg, klima się wyłączy prędzej. Teraz tylko sprawdzić standardowo bezpieczniki i przekaźniki. będą to 267 i 373? Dla wszystkich passatów to jest to samo oznaczenie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ile jest czujników od temperatury od klimy ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra tak wygląda moja deska przekaźników 267 działa załącza sprężarkę, słychać go itp. , bezpieczniki sprawdzone i pytanie który to przekaźnik od drugiego biegu?? 373?? Żeby sprawdzić czy to wina przekaźnika powinienem zewrzeć na wyjętym przekaźniku piny 30 i 87 wtedy wiatrak powinien ruszyć na maksa tak? Wyczytałem to z tego opisu ale mowa jest o innych oznaczeniach przekaźników.

POST 175

 

obraz.png

obraz.png

Edytowane przez Rafał S.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem nowy wąż idący od chłodnicy do sprężarki na razie ok, ale ten długi wskazany przez Ciebie zakułem na nowo znacznie taniej i gwarancja ta sama. Polecam zrobić to samo.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chciałbym zapytać o orientacyjną cenę zmiany klimatyzacji z manualnej na automatyczną w passacie b7.
Czy w ogóle manualna daje radę? czy jest sens kupować takie auto? mam upatrzone auto z takim właśnie manualem, nie mam jak tego sprawdzić, nie wiem jak to jest w passacie, może miał/ma ktoś taką klimę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na przykładzie B5 powiem, że manualna daje radę tak samo jak automatyczna, jedyna różnica że sam musisz pilnować temperatury, climatronic ma zadaną i pilnuje ;)
Przekładka, przynajmniej w starszym modelu to wbrew pozorom sporo roboty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej

mam pytanie czy jest coś takiego że klima w b5 fl klimatronic nie załączyć się od jakiejś temperatury ostatnio ja nabiijalem to przy 3 stopniach się włączyła a dziś przy dwóch już nie slychac zalaczenia kompresora teraz pytanie czy to normalne czy uciekł znowu czynik. w teście klimy pojawia się błąd 318 więc już sam nie wiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest taka opcja i nie wiem czy dobrze pamiętam ale poniżej 4 stopni klima już się nie uruchomi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie potrzebuje pomocy w sprawie klimatyzacji. Wszystko sprawne, wentylator na krótko i w motodiagnozie chodzi, przewody nie mają przerw, na klimatroniku brak błędów, w vagu to samo, ale klimatyzacja się nie załącza, nie słychać również presostatu żeby "cykał". Sprawdziłem bloki pomiarowe i na włączonym silniku i klimatyzacji pokazuje 3 (powinno pokazywać 0). Co to może być? Już tracę głowę, pół auta sprawdziłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich i proszę o pomoc co może być przyczyną? Z 10 miesiecy temu napełniłem klimę no i działała ale coś piszczało mechanik powiedział że muszę wymienić pasek ale po pewnym czasie przestało ale i klima też przestała ale stwierdziłam że mało jeżdżę nich tak zostanie.

Ale teraz trochę ciepło więc kupiłem pasek no i do Panna mechanika on zaczął od dopełnienia czynika stwierdził że pasek dobry ale klimatyzacji brak prąd do cewki dochodzi stwierdził że trzeba cewkę kupić no dobrze ale wyjechałem z warsztatu zaczęła działać zadowolony przyjechałem do domu na drugi dzień już nie działa no i jestem w kropce co się dzieje.

No i was teraz proszę co to może być.

Dziękuję za podpowiedź

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności