Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Mogli choć azotu wpuścić ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wpuścili ;)

Dnia 4.06.2018 o 18:02, KubaS1888 napisał:

Jestem właśnie po teście szczelnosci azotem który nic nie wykazał

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale mi chodzi, żeby azot został w układzie do czasu naprawy aby nie było tam samego powietrza ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej,potrzebuję pomocy w sprawie sprężarki klimy,mianowicie czy do Passka b5fl oznaczenie silnika ALT podejdzie kompresor od Passka b5 1.9tdi(oznaczenia nie znam).Pomoże ktoś???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

24h po wymianie oringow układ trzyma czynnik.Klima chlodzi bardzo fajnie, na wylocie około 7 stopni. W środę jeszcze jadę na kontrolę pod lampą UV. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam b5 po lifcie 1'9 tdi 130 km i mam problem z klima. Jakis czas temu chodzila dobrze a ostatnio zaczela wariowac. Przy wlaczenie klima klika przekaznik zalacza sie przekaznik wentylator i sprezarka ale obroty silnika nie spadaja jak robilo to wczesniej. Nie ma tez slychac tego chwilowego syczenia spod szyby  kiedy klimatron zostaje wylaczony. Sprzeglo tylko kliknie i tyle. Ciśnienie sprawdzone czynnik jest zaworek w przewodzie wymieniony bledow brak co moze byc nie tak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam klima nie zawsze sie wlancza. Na wyswietlaczu pojawia sie blad 511, i zarazdrugi 313 po usunieciu sa 444 ,ale klima sie i tak nie uruchamia ,podczas jazdy sie wlancza i wylancza podczas jazdy .Pod garazem bez ruchu auta pracowale bez problemu ponad 2 godziny .Wyjechalem i znowu sie rozlaczyla i nie mozna bylo uruchomic. Rano goraco jak a ona sie nie wlancza ,jade do mechaniora , a ona spowrotem po drodze dziala. co oznaczaja te bledy wyskakuja za kazdym razem nawet po esunieciu ...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Nie znalazlem tematu co by doprowadzilo do rozwiazania. 

Historia przebiega tak, byl zatarty kompresor. Wymiana wszystkiego tj:

NOWY kompresor kompletny ze sprzeglem itd, osuszacz, chlodnica klimatyzacji, oringi, nabicie, olej, sprawdzenie szczelnosci.

Bieg jalowy po wlaczeniu klimy po ok 1 min stukot. 

Sprawdzenie i wymiana - napinacz, pasek.

Dla pewnosci rowniez sprzeglo alternatora.

Czy sprzeglo wcisniete czy nie stukot nadal wystepuje po wlaczeniu klimy - wylaczenie = brak stuku.

Czy moze miec z tym cos wspolnego zawor rozprezny za 12 zl ? Nie mam pewnosci czy bym wymieniany.

Edytowane przez Mlody~
Zmiana danych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,mam taki problem w mojej super bryce, iż klimatyzacja nie chłodzi wnętrza auta.

Klima była nabijana odgrzybiana, układ jest szczelny,ciśnienie w porządku, wentylator i pompa pracują. 

Rozebrałem schowek pasażera oraz odkręciłem wentylator nawiewu który się za nim znajduje. Dzięki temu dostałem się do chłodniczki, gdy załączę klimę to robi się ona zimna, pokrętło od zimno/ciepło działa. A w aucie ani czuć żeby dmuchało coś chłodnego, w czym może tkwić problem ?

Pozdrawiam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W zimie miałeś dobre ogrzewanie? Pytam bo może klapki już straciły szczelność i miesza ciepłym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pisałem, że pokrętło zimno ciepło działa. Na ciepłym daje ładnie ciepełkiem ;) a na zimnym temperatura otoczenia 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Parownik jest chłodny czy lodowaty? Jakie są przewody przy zaworze rozprężnym (ciepłe/zimne)?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam uszkodzony wąż klimatyzacji i wyciekł mi czynnik ale zdążyłem zauważyć, że cieknie na aluminiowej rurce węża jest tam mała dziurka i tamtędy uciekał czynnik. Można skleić tą małą dziurkę poxipolem ? Kleił ktoś już takie coś ? Zamieszczam film z wycieku ostatki czynnika...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Klej w takim miejscu, przy takim ciśnieniu raczej nie zda egzaminu. Można spawać ewentualnie (choć nie wiem czy i to wytrzyma).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam , mam pytanie czy jeśli wymieniłem kompresor i osuszacz a układ jest szczelny to dam radę nabić klimę taką butlą z czynnikiem która zawiera też potrzebny olej ? Do dodam że wielkokrotnie dobijałem klimę taką butelką w kilku autach i było ok , ale teraz układ jest pusty (powietrze) , czy trzeba je odessać koniecznie ? 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam po krótkiej przerwie. Mam następne pytanie. Klima cały czas chlodzi ale nie jest to co było kiedyś. Według nabijacza u którego napelnialem układ wszystko jest ok. Miałem kontrolę po 2 tyg i czynnik nie ucieka, dopiero niedawno zwróciłem uwagę ze nie działa drugi bieg wentylatora klimy. Co może być przyczyną. Na tą chwilę zdążyłem tylko sprawdzić bezpiecznik 40A pod kierownicą który był ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Sprężarka i wiatrak załącza się na wolnych obrotach ale nie chłodzi wcale. Podczas jazdy gdy  obroty silnika oscylują w granicach  2.5 tys klima działa w miarę normalnie tzn chłodzi.

Tydzień temu wymieniłem osuszacz i dławik oraz dobiłem czynnika - niestety nic nie pomogło. Czyżby trzeba było wymienić kompresor? Dodam tylko ze dławik był mocno zanieczyszczony i było na nim sporo opiłków

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

ładowałem ostatnio klime w serwisie i po paru godzinach zauważyłem, że klima chłodzi przez kilka minut a później już nie. Wróciłem do speca i powiedział, że klima działa ale czujnik temperatury klimatyzacji jest popsuty i zamarzają mi przewody dlatego po kilku minutach nie czuć chłodu w kabinie. Zamówiłem używany czujnik i moje pytanie gdzie ten czujnik temperatury się znajduje żeby go samemu wymienić i czy przy wymianie czujnika czasem gaz nie ucieknie ?

2018-07-15 14.43.35.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gaz nie ucieknie.

A sam czujnik jest w tym miejscu.

 

czuj.PNG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wstaw proszę całe zdjęcie tego schematu  

 

Dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności