Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Najpierw zrób test klimatronicka i zobacz czy masz jakieś błędy

 

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to raczej silniczki sprawne

 

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Silniczki są sprawne, pracują w całym zakresie, tylko kwestia czy powinien zmienić swoje położenie dokładnie co 1 stopień zmiany na panelu climatronic. Czy ewentualnie adaptacja albo nastawy początkowe są potrzebne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja się zdecyduje jednak spróbować wymienić jeszcze ten kompresor. Tylko mam pytanie. Jakie są do silnika 1.9 avb 101 km 2004 rok denso czy zexel?

Edytowane przez michalk88

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[ATTACH=CONFIG]153652[/ATTACH] dziś byłem u mechanika i wymienił mi dysze i jest ok chłodzi jak trzeba ale z tego co widać to kompresor szykuje się do wymiany

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie a czy w cewkach sprzęgła są jakieś zabezpieczenia termiczne ?? Bo u mnie ewidentnie po 15 min pracy nie przyciąga tarczy sprzęgłowej. A napięcie na cewkę idzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie a czy w cewkach sprzęgła są jakieś zabezpieczenia termiczne ?? Bo u mnie ewidentnie po 15 min pracy nie przyciąga tarczy sprzęgłowej. A napięcie na cewkę idzie

 

http://forum.samnaprawiam.com/wymiana-bezpiecznika-sprezarki-klimatyzacji-vt1128.htm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Idąc tym tropem rodzi się następne pytanie ten bezpiecznik przestaje przewodzić przy przekroczeniu temperatury granicznej czy się przepala ? Bo u mnie jak auto chwile postoju to załączy sprzęgło i będzie chodziło jakiś czas.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja się zdecyduje jednak spróbować wymienić jeszcze ten kompresor. Tylko mam pytanie. Jakie są do silnika 1.9 avb 101 km 2004 rok denso czy zexel?

 

DENSO nr kat. DCP02006

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
DENSO nr kat. DCP02006

 

dziękuję :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

mam problem z adaptacją i zapisaniem ustawień bazowych climatronicu.

Używam Vcds 12.12 i nie mogę się zalogować w programie do wszystkich funkcji, np. adaptacja, prosi o login.

Gdzie szukać tego loginu climatronic?

Passat b5 FL 1.8t awt 2002r

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam chciałbym opisał mój problem i prosić o radę ponad 2 lata temu miałem wymieniany kompresor na używamy (w bardzo dobrym stanie podobno) przy tej przyjemności wymieniany był osuszacz oraz płukany cały układ. Klima po tym zabiegu działa dobrze przez ten okres czasu.

Na początku roku coś już zaczęło się dziać bo słabiej chłodziła raz działa raz nie (jest to opisane wyżej w tym i innych wątkach związanych z klimatyzacją).

Miałem chwilę czsu pojechałem do kilimiarza co mi robił stwierdził że kompresor "KO'' że na pewno gdzieś pozostały opiłki najprawdopodobniej w chłodnicy i że to zajechało kompresor.

Rozebrałem sam ten kompresor i oto co znalazłem:

IMG_20170703_104407.jpg

 

Łożysko chyba tzw. oporowe się rozsypało w drobny mak na cylindrach pełno zarysowań i opiłków. I teraz moje pytanie czy jak zdecyduje się na ponowną naprawę czyli:

1. Regenerowany kompresor 600 zł

2. Nowa chłodnica (skraplacz) 200 - 250 zł

3. Nowy osuszacz 100 zł

+

płukanie parownika oraz wszystkich rurek żeby usunąć wszystkie zanieczyszczania z układu które sieją zamęt

IMG_20170703_104340.jpg

IMG_20170703_104353.jpg

IMG_20170703_104400.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Pozwoliłem sobie nagrać film, bo chyba tak najłatwiej przekazać o co mi biega. Czy to co na filmie to normalne zachowanie climatronica? (chodzi mi o samoczynne zwiększanie mocy nawiewu przy włączaniu, dodam też że przy upale, wsiadając do rozgrzanego auta gdy ustawię sobie na lo, słyszę wyraźnie że on mi zamyka obieg, mimo tego, że mu nie ustawiam, jakby działał w trybie auto, a przecież chyba tak nie powinno być?)

 

film:

https://youtu.be/Vi-PtmdgQio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie na takie zjawisko nie występuje na manualnym sterowaniu

 

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Normalne działanie klimatonika... ��

Przecież to logiczne że jak jest ciepło a zadajesz ustawienie LO (niską temperaturę) to będzie chodzić na najwyższych obrotach żeby uzyskać takową... ��

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 

Pytam bo dla mnie to trochę dziwne. Raz że w pozycji lo nie ma trybu AUTO (nie wiem czemu sam zamyka obieg), a dwa moja poprzednia a4 też miała climatronica i pewnie nawet podzespoły te same, i tam wyłączając klimę powiedzmy w ustawieniu na 1 kreseczkę i lo, po ponownym załączeniu wraca do ostatniego położenia, a tu w passacie za każdym uruchomieniem nawiew rozkręca się samoczynnie na fula;/

Generalnie mam dosyć tego samochodu, wydałem około 2 tysięcy(na samą klimę), mam chyba wszystko już wymienione(klima), łącznie z kompresorem, a jak temperatura przekracza 28 stopni w pełnym słońcu to ja się gotuję w samochodzie. Porażka :(

Bodino, w jaki sposób można się z Tobą skontaktować, widzę że masz taki sam silnik, ale pw nie mam możliwości Ci wysłać...pozdro

Edytowane przez michalk88

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Normalne działanie klimatonika...

To nie jest normalne. Tylko na AUTO lub ew. ECON klimatronik sam dobiera sile nawiewu aby uzyskać nakazaną mu temperaturę. Tryb LO jet trybem manualnym i mimo że zadajemy najniższą temp to my decydujemy o sile nawiewu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście zgadza się że mogę ręcznie zjechać ale sam fakt opisany przeze mnie sugeruje że ustawiając na lo on do jakiś żądanych mu parametrów dąży. Ciekawe do jakiej temperatury.. juz tylko to przychodzi mi do głowy że coś tu nie halo, bo tak jak pisałem reszta wszystko nowe ;(

Ps

Wracając jeszcze do tego filmu w 45 sekundzie zmieniam temperaturę. Czy tak to ma wyglądać że od razu ładuje tryb automatyczny? Zawsze mi się wydawało że ten tryb zaskakuje dopiero po wciśnięciu przycisku"auto". Na filmie go nawet nie dotknąłem... Co jeszcze mogę zmienić? Panel?

Edytowane przez michalk88

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To nie jest normalne. Tylko na AUTO lub ew. ECON klimatronik sam dobiera sile nawiewu aby uzyskać nakazaną mu temperaturę. Tryb LO jet trybem manualnym i mimo że zadajemy najniższą temp to my decydujemy o sile nawiewu

 

Według tego co widzę na swoim climatroniku to kiedy jest już LO ale dalej naciskasz obniżenie temperatury to wzrastają obroty. Climatronik rozumie wciskanie LO jako chęć schłodzenia ale, że nie da się już niżesz zejść z temp, więc podnosi obroty bo to też wpływa na warunki w aucie.

 

Nie jestem w stanie w tej chwili powiedzieć kiedy climatronik podbija tak obroty bo nie pamiętam czy tak jest an wybranych ustawieniach czy w konkretnych warunkach ale mam coś takiego u siebie. Wiem, że czasem jak napierniczam w przycisk temp i jest już najniższa to zwiększa mi obroty. Nie wiem tylko kiedy bo nie zwracałem uwagi. Wydaje mi się, że nie zawsze tak jest. Nie wiem czy to feature czy usterka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności