Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Dziś podczas jazdy autostradą włączyłem klime,chłodziła idealnie do czasu kiedy zaczął się korek i w tym momencie z nawiewu zaczęło lecieć coraz cieplejsze powietrze.zjechalem na bok żeby sprawdzić co i jak. Okazało się że sprężarka jak i wentylator nie pracuje brak reakcji na włączenie. No to załamany pojechałem dalej, po dojechaniu na miejsce auto miało godzinę przerwy ,odpalam silnik Klima dalej się nie włącza więc jadę bez .Po 20km jazdy próbuje uruchomić tą klime jeszcze raz no i o dziwo startuje bez problemu i chłodziła aż do końca jazdy .Wentylator pracuje ,klima byla nabita z miesiąc temu. Panowie gdzie szukać problemu bo nie chce żeby znów wywineła mi taki numer .

Pozdrawiam

Edytowane przez vistahp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeciez gaz trzeba sprezyc i rozprezyc kiedy ma sie to zrobic? natychmiast?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Szczotki wiatraka się wieszają (prawdopodobnie)

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Wiatrak wymieniany w zeszłym roku

 

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zrób samodiagnozę może coś pokaże.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Podłączyłem dziś vaga był błąd o nr 00787 czujnik temp kanału zasysania powietrza (g89) obwód otwarty lub zwarcie do b+ usterka sporadyczna.Po skasowaniu bład sie nie pojawił ,klima dziś działała cały czas bez problemu

 

 

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mam pytanie czy wiarygodnie zmierze przez Vaga temperature na kanale wylotowym srodkowym klimy czy on jest tak wiarygodny jak przyrzad przykładany przez goscia co nabija klime??

 

Jesli tak to mi pokazuje jak klima chodzi na LO nadmuch na 3 kreski tempertaura na zewnatrz 25 stopni to wydosstaje sie juz maksymalnie 3-4 stopni to nie za malo przypadkiem?? a na nadmuchu na maxa to temepratura na wylocie srodkowym 7-9 stopni w tych granicach. Wydaje mi sie ze mało troche dmucha ta klima i w srodku no jest chłodno chpociaz powietrze nie "mrozi" az tak w palce jak sie przystawi do kratki nawiewu. jak to jest z Tym koledzy te passaty tak słabo dmuchaja ?? Nie zrobia naprawde lodówki w aucie na maksymalnym chłodzeniu??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że taka temperatura przy 25 C na zewnątrz jest w normie

 

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no ale im chlodniej na zewnatrz to ta temperatura tez jest "wyzsza" z klimy nie spada nisko i nie czuc tak az tego cudnie inne samochody jak wsiade maja klime to mozna zmarznac naprawde a tutaj szalu nie robi moim zdaniem jak to jest??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no ale im chlodniej na zewnatrz to ta temperatura tez jest "wyzsza" z klimy nie spada nisko i nie czuc tak az tego cudnie inne samochody jak wsiade maja klime to mozna zmarznac naprawde a tutaj szalu nie robi moim zdaniem jak to jest??

U mnie jest dokładnie tak samo, ja do tego mam fotele w skórze. Na prawdę beznadzieja. Zrobiłem błąd kupując passata niestety

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak to jest z Tym koledzy te passaty tak słabo dmuchaja ?? Nie zrobia naprawde lodówki w aucie na maksymalnym chłodzeniu??

 

Zależy od stanu całego układu bo u mnie po "zatankowaniu" klimy nadal panuje w aucie mróz. Na moim przykładzie nie mogę powiedzieć, że passat nie daje sobie rady. Lodówka w środku to nie problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mojego kolegi w afn daje -1 z kratek przy 27 na zewnątrz,w moim przerobionym Angliku 4 lata temu na przewodzie wysokiego ciśnienia dorobionym z koparki leci +3 stopnie przy 27,mam przebieg 340tys udokumentowane,moim zdaniem wszystkie te problemy związane są z wyeksploatowanymi sprężarkami które mają już 700tys km,i więcej,miałem to samo w audi była słabą wydajność i po rozebraniu sprężarki na gładziach cylindrów były już rysy,kupiłem sprężarkę od bmw V8 z małym nalotem i teraz mam lodówkę,na starej sprężarce ciśnienia były ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zdaniem wszystkie te problemy związane są z wyeksploatowanymi sprężarkami które mają już 700tys km,i więcej,

 

Kolego troche dziwne stwierdzenie bo akurat mój ma 250 tys realny nie krecony udokumentowany wiec ten przebieg to jest nic na taki samochód i przy tym przebiegu była by juz tak wyeksplatowana sprezarka troszke malo podobne. ja minus jeden nie osiagnałem nigdy w takim razie na wylocie ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a lepiej wymieniac to czy po prostu kupic inna sprezarke ?? i duzo jest roboty zeby to wymienic ?? tzn sprezarke trzeba wyjac rozumiem najgorsze uklad rozszczelnic :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20170526_130734.jpg witam co o tym kolega sądzi rurka zamarza a do auta dmucha ciepłe powietrze proszę o odpowiedz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zawór można wymienić na aucie widać go od spodu,trzyma się na zegerze,układ do rozszczelnienia,co do Pawła to ciężko powiedzieć bo właśnie tam gaz się rozpręża i ma być zimna rurka a czemu zamarza nie wiem,może osuszacz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Jezeli macie jakiekolwiek problemy ze swoja klima w aucie piszcie w tym temacie, postaram sie wam pomóc, jezeli ciezki bedzie to przypadek i duzo pisania to równiez telefonicznie 500 236 866, po ustaleniach opiszemy potem problem na forum.

 

20170526_130734.jpg dziś o tym z panem rozmawiałem tak to wygląda

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zawór można wymienić na aucie widać go od spodu,trzyma się na zegerze,układ do rozszczelnienia,co do Pawła to ciężko powiedzieć bo właśnie tam gaz się rozpręża i ma być zimna rurka a czemu zamarza nie wiem,może osuszacz?

Passaty chyba nie mają kompresorów o zmiennej wydajności, a jedynie sterowane sprzęgłem elektromagnetycznym - ON/OFF

 

Przyczyną szronienia rurek może być przytkana dysza rozprężna - do spuszczenia gaz (w stacji obsługi), potem rozkręcasz śrubunek przed portem wysokiego ciśnienia i w rurce od strony kabiny dostrzeżesz plastikową końcówkę dyszy - do wyjęcia wąskimi szczypcami. Jeśli na siateczce jest syf, opiłki to stan sprężarki jest już słaby.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Andrzej P4 mają zmienna wydajność,ten zawór nie jest sterowany impulsami z panelu jak w nowszych tylko ciśnieniowo pod wpływem obrotow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, jestem nowy, nie chciałem zakładać tematu nowego a mój problem związany jest z climatronicem,

chodzi o silniczek regulujący temp powietrza, mianowicie jak mam na LO i chce zwiększyć temp o 1 stopień to silniczek nie rusza się, dopiero jak przeskoczę o kilka stopni do 21-22 to silniczek ruszy, czy nie powinien on chodzić w momencie każdej zmiany temperatury? Nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi na to pytanie.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności