Adamus2006 Zgłoś #2101 Napisano 17 Maja 2017 (edytowane) To i ja mam pytanie Kiedy włączam klimę to strasznie leje mi się koło koła , wiem że to normalne bo jest tam rurka od parownika i się skrapla ale u mnie leje się strasznie mocno , wystarczy ze postoję 5 minut i kałuża na dosłownie 10 na 10 cm , aż wstyd mi włączam klime bo podjadę pod biedronkę i zostawiam strasznie dużą plamę , można coś z tym zrobić ? patrzałem pod inne paski pod sklepami i nigdy nie widziałem aby aż tak się lało . Dodam że płyny sprawdzam nic mi nie ubywa i kiedy nie używam klimy to nic nie cieknie . Żeby was nie skłamać z pół litra tego naleci podczas postoju z 15 minutowego , jest to strasznie bo wstyd mi nawet jak podjeżdzam pod parking to widać slaczek prowadzący do mojego auta kropelki co 3-4 cm Edytowane 17 Maja 2017 przez Adamus2006 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zdrowy_zab Zgłoś #2102 Napisano 18 Maja 2017 To normalne, całkowicie Ale z tego co zauważyłem, to w lato właśnie czasami też zostawiałem mega kałuże wody, a innym razem już nie, klima oczywiście włączona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bipop Zgłoś #2103 Napisano 18 Maja 2017 Im cieplej na zewnątrz tym więcej wody. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mysi26pl Zgłoś #2104 Napisano 21 Maja 2017 Mam pytanie który przekaznik odpowiada za wentylator klimy (czy taki w ogóle jest) w passat b5 fl 1.9TDI 2005r? Czy to ten ktos pisał ze ten tez jest niby od klimatyzacji: http://i32.tinypic.com/2mmed7o.jpg Pytanie czy sprawdzajac przekaznik 267 od klimy zwarte na krótko powinny byc styki 87-30, czy tez 85-86 bo gdzies tak na forum wycztałem ze powinny byc zwrte w pionie i te w poziomie? Ja zwarłem na krótko styki 87-30 sprzezarka nie załaczyła sie witrak od klimy tez nie. Zdjecie układu przekaznika: [ATTACH=CONFIG]153269[/ATTACH] Czy przewód odpowiedzialny za dostarczenie prądu do sprężarki to ten najbliżej zbiorniczka po prawej (zielony) do niego mam dac plusa z akumulatora zeby na krótko sprawdzic sprezarke czy zaskoczy: http://i25.tinypic.com/szx7d4.jpg Problem polega na tym ze właczyłem klime ale słabo chłodziła słychac było jak sprezarka załacza sie (obroty na chwile zmalały). Postanowilem nabic gaz bo dawno nabjany nie był (weszlo okolo 260g czy cos takiego), po nabiciu okazało sie ze sprezarka nie załacza sie słychac jak przekaznik pstryka. Przekaznik sprawdzilem na odpalonym silnkiu łaczac na krótko styki 87-30 ale nic sie nie dzialo nawet wiatrak nie zaskoczył (czekałem kolo minuty). Bezpieczik pod kierownica tez sprawdzilem dobry. Czy za klime odpowiadaja jeszcze jakies przekazniki lub bezpieczniki i czy wentylator klimy ma swoj własny przekaznik? Dodam ze nie posiadam miernika. Jutro postaram sie sprawdzic zaworki w rurkach od klimy czy jest tam jakies cisnienie. Dodam ze kilma odgrzybiana w zeszłym roku i wymieniony filtr. Co moge jeszcze sprawdzic pomoze ktos i odpowie na powyższe pytania? Jeszcze jedno pytanko czy gdy witrak od klimy nie wystartuje lub bedzie uszkodzony to czy sprezarka powinna zadziałac czy też nie? Dodam jeszcze ze robiac diagnostyke klimatronika przed sprzawdzeniem przekaznika nie było zadnych błedów po sprawdzeniu przekaznika i jego włozeniu i odplaeniu silnika wyswietlacz klimatronika migał zrobiłem diagnostyke i pokazał bład 4A4. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #2105 Napisano 21 Maja 2017 Jak wiatrak będzie zepsuty to kompresor nie ruszy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lenovo Zgłoś #2106 Napisano 22 Maja 2017 witam nabiłem klime i nie załącza mi się sprężarka.wyskakuje mi błąd 25b i 318 .o co chodzi ?pomóżcie z góry dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #2107 Napisano 22 Maja 2017 Spróbuj vagiem błędy skasować. 318 to niskie ciśnienie. Ile gazu nabili? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michalk88 Zgłoś #2108 Napisano 23 Maja 2017 Polecam ten filmik. Moje poprzednie auto to właśnie tak jak na filmie a4, tam można było zmarznąć, w passacie, przynajmniej moim, nieosiągalne marzenie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #2109 Napisano 24 Maja 2017 I co? Myślisz, ze sprężarka klimy i pozostałe elementy mają taki sam przelot, jak całe auto? Załóż nowe lub zregenerowane, to też ci będzie tak chłodziło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michalk88 Zgłoś #2110 Napisano 29 Maja 2017 I co? Myślisz, ze sprężarka klimy i pozostałe elementy mają taki sam przelot, jak całe auto? Załóż nowe lub zregenerowane, to też ci będzie tak chłodziło. Wymieniłem prawie wszystko. Zostały jeszcze sprężarka i wentylator chłodnicy.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indyczes Zgłoś #2111 Napisano 29 Maja 2017 Czyli nic nie wymieniłeś. Podstawowa sprawa to wydajnośc kompresora, wymień zregeneruj i zobaczysz róznice. Pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kanobos Zgłoś #2112 Napisano 7 Czerwca 2017 Witajcie, ze względu na uszkodzony parownik dokonałem jego wymiany - dość pracochłonne zadanie. Stara dysza nie miała na sobie opiłków, ale kupiłem już nową. Nowy kupiłem także osuszacz oraz skraplacz. Teraz mam pytania ile oleju powinni mi dolać przy nabiciu klimy, czy też trzeba wyjąć kompresor, zlać z niego olej i nalać nowy w odpowiedniej ilości? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #2113 Napisano 7 Czerwca 2017 Wymieniles praktycznie wszystkie komponenty procz kompresora, wiec wyjmij kompresor zlej cały olej i kups swiezy pag 46 i zalej 245ml bodajze. Jest naklejka na kole pasowym z info o oleju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kanobos Zgłoś #2114 Napisano 7 Czerwca 2017 Ale nie muszę płukać układu? Na obecną chwilę parownik jest już w aucie podłączony (żeby układ nie był rozszczelniony i nie pobierał wilgoci), dysza zamontowana nowa, zdjęcie starej załączę. Zapakowane w pudełkach pozostają mi skraplacz oraz osuszacz. Czy teraz mam wyjąć kompresor, odłączyć od niego przewody i zlać olej przez króćce przyłączeniowe. A następnie zalać 245ml nowego oleju (jest jakiś korek wlewu?) A później dopiero zamontować nowy skraplacz, osuszacz i pojechać na sprawdzenie szczelności azotem + napełnienie? Dobrze kombinuje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #2115 Napisano 7 Czerwca 2017 Nie musisz plukac jak sprezarka nie byla zatarta a dysza rozprezna byla czysta. Wymieniles prawie caly uklad wiec to najlepszy moment na zalanie nowego oleju. Olej kup sobie w malej ilosci np.250ml. Sprezarka ma na gorze korek wlewowy i nim oproznij ja z oleju, mozesz jeszcze ustawic sprezarke kolem pasowym do gory i pokrecic zeby splynela resztka oleju. Zalewasz nowy montujesz wszystkie czesci i pedzisz nabic klime. Powiedz w serwisie zeby nie dawali juz nic oleju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kanobos Zgłoś #2116 Napisano 7 Czerwca 2017 Zdjęcie starej dyszy: Jest ok? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #2117 Napisano 7 Czerwca 2017 Jest w całkiem dobrym stanie pamiętam moją to była pełna opiłków Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kanobos Zgłoś #2118 Napisano 7 Czerwca 2017 A to będzie korek wlewu oleju? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #2119 Napisano 8 Czerwca 2017 Tak tam jest korek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michalk88 Zgłoś #2120 Napisano 11 Czerwca 2017 Ja jeszcze raz powrócę do mojej sprawy. Mam pytanko: czy to normalne że powietrze zaczyna lecieć dopiero jakieś 5 sekund po załączeniu klimy na panelu? (sprężarka załącza od razu, słychać, ale na wylot powietrza trzeba czekać te jakieś 5 sekund). I co więcej za każdym uruchomieniem, siła nawiewu wzrasta samowolnie do max. (nie używając trybu auto) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach