Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Nie koniecznie. Ja z zatartym kompresorem zrobiłem ponad 500km i pasek przeżył gdyż jest jeszcze sprzęgło elektromagnetyczne, które załącza i rozłącza prace kompresora.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No fakt ale na krotko go podlaczalem i obracal sie bez zaciec

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No fakt ale na krotko go podlaczalem i obracal sie bez zaciec

 

Na jakiej podstawie twierdzisz że jest gaz w układzie ? Jakie są ciśnienia HP i LP ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kumpel z pracy mi sprawdzal i gaz jest w ukladzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli masz gaz to odpal kompresor mostkujac presostat

 

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kumpel z pracy mi sprawdzal i gaz jest w ukladzie.

 

Jak to sprawdził? Opisz co zrobił i jak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wsprawdzal w tej rurce do ktorej nabija sie gaz. Manometrem.sprawdzał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie. Jak u was jest z climatronikiem, chodzi mi o to, że jak włączę Auto t o nie mogę zmniejszyć dmuchawy poniżej trzech kresek bo się wyłącza Auto i mam pusty ekranik, nawet ECON się nie włączy. Mówię o tym bo na trzech kreskach jakoś mocno dmucha.

 

I jeszcze jedno, co odpowiada za temp w środku auta gdy włączamy klimatyzację? Bo mi się wydaje, że mam coś zepsute bo wieje cały czas zimne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na auto nic nie zmienisz bo to właśnie klimatyzacja automatyczna, sama dozuje siłę i temp nadmuchu.

ECON to to samo lecz z wył konpresorem klimy.

 

Jak cos zmienisz jakimkolwiek przyciskiem to wtedy przychodzisz na sterowanie manualne.

 

Za temp. odpowiada czynnik temp wewn. lecz nie wiem gdzie się on znajduje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wsprawdzal w tej rurce do ktorej nabija sie gaz. Manometrem.sprawdzał

 

No to manometr mu nie pokazał ile jest gazu a jedynie ciśnienie.Widziałem już przypadki że ciśnienie było prawidłowe a gazu zero.Podłącz na krótko kompresor /zapodaj plusa na cewkę / i obserwacja co się dzieje.Sprawdź wtedy temp. rurek HP i LP oraz w środku czy panel wieje chłodem.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Za temp. odpowiada czynnik temp wewn. lecz nie wiem gdzie się on znajduje

W panelu klimatronika jest za kratką lewa strona. Warto przedmuchać z kurzu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra w wolnej chwili tak zrobie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, podepnę się pod temat

 

jak włączę Auto to nie mogę zmniejszyć dmuchawy poniżej trzech kresek

 

czy w trybie "Auto" minimalna siła dmuchawy to 3 kreski ?

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, a później tryb auto sam dobiera siłę nawiewu aby utrzymać żądaną temperaturę wnętrza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Potrzebuje wymienić panel klimatronik w moim pasku i nie wiem czy mogę kupić pierwszy lepszy czy jest jakaś różnica między silnikami benzynowymi a dieslem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Potrzebuje wymienić panel klimatronik w moim pasku i nie wiem czy mogę kupić pierwszy lepszy czy jest jakaś różnica między silnikami benzynowymi a dieslem.

Wersja silnikowa nie ma znaczenia. W panelach z FL jest już np. komunikacja również po CAN. O ile się nie mylę w Twoim roczniku modelowym możesz mieć już ograniczoną komunikację CAN (sterownik silnika, zegary, ABS), ale klimatornik możliwe, że nie...

Jak chcesz mieć w 100% pasujący to dobieraj po numerze z tylnej części panelu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podlaczajac kompresor na krotko widac ze sprzęgło zalacza kompresor ale chlodem nie wieje za to dzisiaj jak sprawdzalem bledy to pojawil sie blad 25b

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Podlaczajac kompresor na krotko widac ze sprzęgło zalacza kompresor ale chlodem nie wieje

Czyli czynnik się wyprowadził z układu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Albo kompresor już nie daje odpowiedniego ciśnienia

 

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czynnik jakby się wyprowadził to dodatkowo powinien błąd 318 wyrzucić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Błąd 318 oznacza niskie ciśnienie w układzie więc chyba jednak powinno wyrzucić go. Chyba że ubytek jest naprawdę niewielki ale wtedy klima chłodziłaby normalnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności