Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Normalne żarty, na postoju Klima potrafi schłodzić tak ze aż skutki stają, jak tylko rusze momentalnie temp wzrasta stopniowo w górę np do 17 stopni, zatrzymam się i znowu spada pomału do 3 stopni. Czy to jakiś czary? Na postoju po dodaniu i trzymaniu auta na wysokich obrotach nic się nie dzieje, tylko podczas jazdy.

IMG_20160624_190127.jpg

Edytowane przez nex

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę gdybam. Klima pracuje dobrze, tylko klapy nie odcinają ciepłego powietrza od nagrzewnicy. W trakcie jazdy temperatura silnika rośnie i dlatego cieplejsze powietrze leci. Jakiś test siłowników od klap zrobić, albo by-pas nagrzewnicy w grodzi za akumulatorem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam błędy w teście klimatronika 25b 4f7 4f8 i czasem 4fa. 25b i 4f7 są zawsze mimo że je skazuje. Rozebralem wczoraj schowek i wyjalem silniczek od 4f7 który miesza powietrze, wyczyscilem ale błąd nadal jest. Obserwowałem czy podczas jazdy się czasem nie uchyla i jest zamknięty na maksa tak jak na postoju.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

czy przy temperaturze zewnetrznej 37 st (tyle dzis mi pokazywal) na kratce 13 st. to dobry wynik?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na obiegu otwartym nawet bardzo dobry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ja mam DZIWNY problem z klimatronikiem pasek B5 przed liftem. Wracajac do problemu wyskakuja dwa bledy 01274 i 01273. Po odpaleniu auta jest ok nawiew dziala i wogole chlodzi wszystko fajnie jak rusze i bedzie predkosc 15 20 km/h wywala odrazu bezpiecznik i po zabawie oczywiscie jak klima jest wlaczona w trybie ECON bezpiecznika nie wywala. Wymienilem silniczek 8d1820511E ale to nic nie dalo co mam dalej robic pomocy upaly a klimy nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak jak napisał PersoN, problem leży po stronie V71, dostęp do niego nie jest najlepszy. Czasem pomaga skasowanie błędu, i reset klimatronika do ustawień fabrycznych (vagiem).

 

 

 

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 

Cześć jeszcze raz. Wracam do tego bo cały czas nie daje mi to spokoju. Mam pytanko. Nasunęła mi sie taka teoria, ze być może cały ten silniczek v71 (znaczy się klapka) blokuje mi dopływ świeżego powietrza. I stad klima nie daje rady, bo jeśli na polu jest 30 st, to w kabinie z 50, a jeśli pobiera powietrze ze środka, no to schłodzić 50 st to nie taka szybka sprawa...Kasowanie błędu nic mi nie pomaga. Jak myślicie, jest to możliwe? Oblukałem jak to wygląda pod filtrem kabinowym. Przełączając obieg zamknięty/otwarty nic tam sie nie dzieje, a klapka jest jakby zaryglowana na dole. Jednak wentylator widać... Mam zdjęcie, jak to wygląda i proszę kolegów o jakieś porady jeszcze, co o tym myślicie? Bo układ klimatyzacji sam w sobie mam sprawny, sprawdzane w kilku zakładach, a błąd v71 cały czas jest i nie dam rady go skasować. Klima mam wrażenie chłodzi tak na pół gwizdka. Chyba że temp. jest poniżej 25 st, to wtedy jest w miarę ok.

zdjęcie z zaznaczoną klapką:

988074460cf16e89med.jpg

Edytowane przez michalk88

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a w jakim ona jest położeniu teraz na zdjęciu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Otwarta, jak dasz obieg zamknięty to wentylator zniknie, zasloni go.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Panowie którędy dostaje się do wnętrza auta powietrze z zewnątrz? Tylko i wyłącznie filtrem kabinowym? Tzn co można zatkac odciąć żeby nie działało mi kompletnie grzanie w aucie, abym mógł sprawdzić czy podczas jazdy przestanie mi się dostawać ktoredys ciepłe powietrze przez co Klima mi niedomaga. Na postoju chłodzi idealnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nasunęła mi sie taka teoria, ze być może cały ten silniczek v71 (znaczy się klapka) blokuje mi dopływ świeżego powietrza. I stad klima nie daje rady, bo jeśli na polu jest 30 st, to w kabinie z 50, a jeśli pobiera powietrze ze środka, no to schłodzić 50 st to nie taka szybka sprawa...

 

Zawsze szybciej schładza z obiegiem wewnętrznym (powietrze tylko ciągnie z kabiny), więc Twoja teoria jest błędna :)

W każdym aucie przy takich temperaturach na "auto"€ od razu załącza obieg wewnętrzny.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Tylko i wyłącznie filtrem kabinowym?

 

Tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Posiadam Passata B5 i ostatnio przy uruchamianiu silnika pojawił się migający błąd jak tu

 

https://i.ytimg.com/vi/4-tAigHOM-A/maxresdefault.jpg

 

Przechodząc w tryb serwisowy sprawdziłem błędy i był komunikat

 

Po lewej stronie 318 a po prawej 2

 

Jaka może być przyczyna?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niskie ciśnienie w układzie czyli oznacza to brak czynnika w układzie

 

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak domowym sposobem zatkac wszystkie wloty z zewnątrz auta jakiegokolwiek powietrza z silnika , nagrzewnicy tak aby powietrze z klimatyzacji z niczym się nie mieszalo. Coś jest nie tak bo na postoju z kratek leci 3 stopnie i jest super chłód, a jak tylko jadę im szybciej tym temperatura rośnie nawet do 17 stopni z kratek. Ktoredys dostaje się powietrze od pędu auta i miesza się ze schlodzonym z parownika przez co temperatura w wylotach rośnie. Jak całkowicie odciąć jakikolwiek dostęp powietrza innego niż z parownika do komory.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A jak domowym sposobem zatkac wszystkie wloty z zewnątrz auta jakiegokolwiek powietrza z silnika , nagrzewnicy tak aby powietrze z klimatyzacji z niczym się nie mieszalo. Coś jest nie tak bo na postoju z kratek leci 3 stopnie i jest super chłód, a jak tylko jadę im szybciej tym temperatura rośnie nawet do 17 stopni z kratek. Ktoredys dostaje się powietrze od pędu auta i miesza się ze schlodzonym z parownika przez co temperatura w wylotach rośnie. Jak całkowicie odciąć jakikolwiek dostęp powietrza innego niż z parownika do komory.

 

Zaklej folią filtr kabinowy - to powinno styknąć.

jeśli silniczek V68 trzyma i nie otwiera w trakcie jazdy ciepłego powietrza z nagrzewnicy - w/w zaklejenie powinno dać CI pożądany efekt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak zaklei to musi na obiegu zamknietym robic testy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam problem z wodą po stronie pasażera. Klima pochodzi mi z 5min i "bajorko" jest w nogach pasażera. Moje pytanie jest, czy sam mogę naprawić tą usterkę (mam kanał w garażu) czy muszę jechać do mechanika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Witam. Mam taki problem z moja klimatyzacja, a mianowicie. Na rozgrzanym silniku, na wolnych obrotach klimatyzacja włącza się i wyłacza co chwile.:( strasznie mnie to irytuje jezdzac po miescie. Nadmienie ze w trasie w ciaglym ruchu, bądź kiedy silnik nie jest jeszcze rozgrzany do 90 stopni to klima chlodzi normalnie. Proszę o pomoc, gdzie lezy powod.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie działający wentylator klimatyzacji, otwórz maskę i stojąc przed autem zobacz czy kręci się ten wentylator z lewej strony mniejszy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
nie działający wentylator klimatyzacji, otwórz maskę i stojąc przed autem zobacz czy kręci się ten wentylator z lewej strony mniejszy

 

 

W momencie kiedy zatrzymam się po trasie, wentylator się włącza i pracuje cały czas i mimo to klimatyzacja się wyłącza i po chwili włącza i tak w kółko, potem jeśli rusze dalej w trasę to działa normalnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hej, czytając forum postanowiłem zrobić test klimatronika. Mam wrażenie że klima chłodzi na pół gwizdka, a błędy jakie mi wyszły to: 47f, 4fa, 318. Ma ktoś jakieś wskazówki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności